Hari api mehema hithamu.... umba rajaye ayathanayaka wada karanawa.. ithin office eken umbata geyak denawa..habai basic tika witharai thiyenne..umba washing machine ekak, fridge ekak tv ekak wage genawa.. ..awrudu ganakata passe umba rassawen as wela yanawa.. ethakota umba gaththu badu tika gedara dala yanawada.. hama dema wahalek wage hithanne nathuwa poddak logic widihata hithapan ko.. ..un ger personal items ehema ganna athi..eka hindane un kiyanne rajayen deepuwa la list ekak genath ewa piliwelata bara araganna kiyala.. maina waradila hari rajayen deepu andum ellana rack ekak aran giya kiyapa.. ethakota gon jeppo kiyanna gannawa..amu hinganna rajaye baduth aran gihin kiyala.....balan gihama jeppo patta modai ne