විදුලි කම්බිවලට යන වියදම අඩුකර ගන්ඩනෙ

AnuradhaRa

Well-known member
  • හයි ටෙන්ෂන් ලයින් ගැහුවෙ
    මොකද කම්බිය හරහා ගලන ධාරාව අඩු වෙනව, එතකොට හීනි කම්බිවලින් වැඩේ කරගන්ඩ පුලුවන්

    ධාරාව කියන්නෙ ඒකක කාලයක් තුලදී කම්බියෙ හරස්කඩක් හරහා ගලන ඉලෙක්ට්‍රෝ ප්‍රමානය
    වැඩි විදුලි ශක්තියකුත් සම්ප්‍රේශණය කරනවනං කම්බියෙ ගලන ඉලෙක්ට්‍රොනවල මොන භොතික ගුණයෙන්ද ඒක විස්තර කරන්ඩ පුලුවන් ?
     
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    8 wasare ugannapuwa dan mokatada ban redda

    ada irida rupiyal 500 thel tikak gahan oya kalapuwak patte gihin video kallak dapan

    kiyak hari hoya gannat puluwan
    ubata boring na
    api views dennam

    Hichcha muta vlog camera ecac set krpn
    Mu krna ewa balayi adhd thyena unma
    Views eyi godak
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • 8 wasare ugannapuwa dan mokatada ban redda

    ada irida rupiyal 500 thel tikak gahan oya kalapuwak patte gihin video kallak dapan

    kiyak hari hoya gannat puluwan
    ubata boring na
    api views dennam
    මට පාරෙ යන්ඩ බයයි, පාරෙ මොකක්හරි වුණොත් ඒකම මට දිගටම කල්පනා වෙනව
    ඔය කලපුව හරියට මම හෙන බයයි, වෙනස් ලෝකයක් වගේ දැනෙන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: reddeckuka

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මට පාරෙ යන්ඩ බයයි, පාරෙ මොකක්හරි වුණොත් ඒකම මට දිගටම කල්පනා වෙනව
    ඔය කලපුව හරියට මම හෙන බයයි, වෙනස් ලෝකයක් වගේ දැනෙන්නෙ

    onna itin , scooty ya padinne koy kale idanda
    kalapuwa epa ehenam nikan kohe hari pot ekak dapanko
    iwaray ne
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    හයි ටෙන්ෂන් ලයින් ගැහුවෙ
    මොකද කම්බිය හරහා ගලන ධාරාව අඩු වෙනව, එතකොට හීනි කම්බිවලින් වැඩේ කරගන්ඩ පුලුවන්

    ධාරාව කියන්නෙ ඒකක කාලයක් තුලදී කම්බියෙ හරස්කඩක් හරහා ගලන ඉලෙක්ට්‍රෝ ප්‍රමානය
    වැඩි විදුලි ශක්තියකුත් සම්ප්‍රේශණය කරනවනං කම්බියෙ ගලන ඉලෙක්ට්‍රොනවල මොන භොතික ගුණයෙන්ද ඒක විස්තර කරන්ඩ පුලුවන් ?
    e kiwwe samastha Watt pramanaya
    kohomada wenas une ?

    kinam sadakayak nisada?
    eka neda prashne? :frown:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
    • Like
    Reactions: Dhanushka.N

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ahata penne nati electron neutron proton wala bauthika guna hoyana ubata oka ba
    :(
    කාලෙ ගෙවාගන්ඩ බං
    අනික මේවට මම ආසයි
    බොහොම අමාරුවෙන් ටික ටික තේරුම් ගන්නව
    හැබැයි ප්රැක්ටිකලි වැඩක් කරගන්ඩ බෑ මට, චාටර්
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    https://elakiri.com/threads/2018-nov-දාපු-ත්‍රෙඩ්-එකක්.1949198/

    වෝල්ට් ගාන වැඩිනං ලොකු ඇම්පියර් ගානක් ඕනෙ නෑනෙ එම වොට් ගානම සම්ප්‍රේශනය කරන්ඩ
    එහෙම වෙන්නේ ඇයි මන් අහන්නේ...
    කම්බියේ උපරිම ගෙනයාහැකි ධාරාව 2500 A නම්,

    100V , 200 v , ..... 100000V වශයෙන් වෝල්ටීයතාවය වෙනස්
    වෙද්දී කොහොමද හිතාගන්න බැරි විදිහට කම්බියට කල
    හැකි සමස්ත කාර්ය ප්‍රමාණය
    වැඩි උනේ ...?

    කිනම් සාධකයක් නිසාද ? මන් අහන්නේ ඒ ප්‍රශ්නේ...

    තව ඩිංගක් පැහැදිළි කළොත්
    1. කම්බියට දැනෙනවද මා හරහා යන වෝල්ටීයතාව වැඩි උණා කියලා ?
    2.කම්බියට දැනෙනවද මා හරහා යන ධාරාව වැඩි උණා කියලා ? ( ධාරාව වැඩි වීම නම් දැනෙනවා රත් වීම නිසා )
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • එහෙම වෙන්නේ ඇයි මන් අහන්නේ...
    කම්බියේ උපරිම ගෙනයාහැකි ධාරාව 2500 A නම්,

    100V , 200 v , ..... 100000V වශයෙන් වෝල්ටීයතාවය වෙනස්
    වෙද්දී කොහොමද හිතාගන්න බැරි විදිහට කම්බියට කල
    හැකි සමස්ත කාර්ය ප්‍රමාණය
    වැඩි උනේ ...?

    කිනම් සාධකයක් නිසාද ? මන් අහන්නේ ඒ ප්‍රශ්නේ...

    මට තේරෙන්නැති මොකක්හරි තියෙනව මෙතන
    ඔයා කියන එක මට තේරෙන් නෑ
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA
    හයි ටෙන්ෂන් ලයින් ගැහුවෙ
    මොකද කම්බිය හරහා ගලන ධාරාව අඩු වෙනව, එතකොට හීනි කම්බිවලින් වැඩේ කරගන්ඩ පුලුවන්

    ධාරාව කියන්නෙ ඒකක කාලයක් තුලදී කම්බියෙ හරස්කඩක් හරහා ගලන ඉලෙක්ට්‍රෝ ප්‍රමානය
    වැඩි විදුලි ශක්තියකුත් සම්ප්‍රේශණය කරනවනං කම්බියෙ ගලන ඉලෙක්ට්‍රොනවල මොන භොතික ගුණයෙන්ද ඒක විස්තර කරන්ඩ පුලුවන් ?
    හයි ටෙන්ෂන් ලයින් ගැහුවෙ ප්‍රතිරෝදය නිසා නෙවෙයිද?
     
    • Like
    Reactions: visalbro

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • හයි ටෙන්ෂන් ලයින් ගැහුවෙ ප්‍රතිරෝදය නිසා නෙවෙයිද?
    ඒක තමා

    100,000V x 50A = 200V x 25,000A

    ඇම්පියර් 50කින් වැඩේ ගොඩදාගත්ත, කොහොමද වෝල්ටේජ් එක වැඩි කරල
     
    • Like
    Reactions: silentsahan