meka gana kiyada machn
![]()
welawak hambunoth dannam machanla ,mekak gannakota okkoma wisthara denawa







me dapu tiken podi idea ekakhari ganda puluwan, panel .controler. ganda puluwan
unitech ,1st cross steet ,colombo 11
mama aragena dan 2 years wage wenawa dan badu thiyanawada nedda kiyala danne ne ban , tikak balapan![]()
panel eka 20w ekak mama gannakota 17000k una meka thibuna kudama eka controler ekath hondama ekak neme gathe eka 2500k una battery ekanam vehicleekakin aine karapu ekakmachan..Uba use karana eka gena details dannako
, inverter eka wenuwata ahaka dapu ups(600w) ekak thamai gathe , battery eka full charge unama 29" colour tv ekai , 10w led 4kui peya 3k wage wedakaranawa , ups eken tv ekata witharai denne , led 12v walin weda, mama led gannakota ekak 600k withara una dannam 250k withara wei
panel eka 20w ekak mama gannakota 17000k una meka thibuna kudama eka controler ekath hondama ekak neme gathe eka 2500k una battery ekanam vehicleekakin aine karapu ekak, inverter eka wenuwata ahaka dapu ups(600w) ekak thamai gathe , battery eka full charge unama 29" colour tv ekai , 10w led 4kui peya 3k wage wedakaranawa , ups eken tv ekata witharai denne , led 12v walin weda, mama led gannakota ekak 600k withara una dannam 250k withara wei
10w led


mage battery ekanam tikak aul 120amp, full charge welanam ne thama
Thanks
Hodata Sunshine thiyenna onida..12 v battery eka charge wenna koccara welawak yanawada?


------varika [kotas] vasayen gevanna buy karanna puluwan. Internet eka search karanna. China or Japan agents la lankawe innawa. Exhibitions walatath enawa. Internet eka search karanna.bump tama :/
ewwa hari ganan kiyala nm ahala thiye
bump tama :/
ewwa hari ganan kiyala nm ahala thiye


dolar 200 - 300 set thiyenawa ekak balapanekane bn.......apita kittu wenna amarui kiyala tamai maath ahala tiyenne.....![]()

කණාමැදිරියා;14865673 said:
කණාමැදිරියා;14865673 said: