විදුලි බිල අඩු කර ගැනීමට solar power system 1ක් භාවිතා කල හ&#353

Iron Monger

Well-known member
  • Apr 4, 2011
    12,778
    2,387
    113
    ලුණුවිල.

    meka gana kiyada machn

    podi panel ekak 17000k withara wenawa charging control eka honda ekaknam 5000k wage wei ita passe battery eka eke ganan danne ne , kemathi panal ganak set karaganda puluwan ethakota ikmanin charge wenawa
    1.gif
     

    Iron Monger

    Well-known member
  • Apr 4, 2011
    12,778
    2,387
    113
    ලුණුවිල.
    me dapu tiken podi idea ekakhari ganda puluwan, panel .controler. ganda puluwan

    unitech ,1st cross steet ,colombo 11

    mama aragena dan 2 years wage wenawa dan badu thiyanawada nedda kiyala danne ne ban , tikak balapan:cool:
     

    batta77

    Member
    Dec 25, 2012
    572
    15
    0
    me dapu tiken podi idea ekakhari ganda puluwan, panel .controler. ganda puluwan

    unitech ,1st cross steet ,colombo 11

    mama aragena dan 2 years wage wenawa dan badu thiyanawada nedda kiyala danne ne ban , tikak balapan:cool:


    machan..Uba use karana eka gena details dannako
     

    Iron Monger

    Well-known member
  • Apr 4, 2011
    12,778
    2,387
    113
    ලුණුවිල.
    machan..Uba use karana eka gena details dannako
    panel eka 20w ekak mama gannakota 17000k una meka thibuna kudama eka controler ekath hondama ekak neme gathe eka 2500k una battery ekanam vehicleekakin aine karapu ekak:P, inverter eka wenuwata ahaka dapu ups(600w) ekak thamai gathe , battery eka full charge unama 29" colour tv ekai , 10w led 4kui peya 3k wage wedakaranawa , ups eken tv ekata witharai denne , led 12v walin weda, mama led gannakota ekak 600k withara una dannam 250k withara wei

    10w-660nm-high-grow-led.jpg


    10w led
     
    Last edited:

    batta77

    Member
    Dec 25, 2012
    572
    15
    0
    panel eka 20w ekak mama gannakota 17000k una meka thibuna kudama eka controler ekath hondama ekak neme gathe eka 2500k una battery ekanam vehicleekakin aine karapu ekak:P, inverter eka wenuwata ahaka dapu ups(600w) ekak thamai gathe , battery eka full charge unama 29" colour tv ekai , 10w led 4kui peya 3k wage wedakaranawa , ups eken tv ekata witharai denne , led 12v walin weda, mama led gannakota ekak 600k withara una dannam 250k withara wei



    10w led
    :D:D

    Thanks

    Hodata Sunshine thiyenna onida..12 v battery eka charge wenna koccara welawak yanawada?
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    bump tama :/
    ewwa hari ganan kiyala nm ahala thiye
    ------varika [kotas] vasayen gevanna buy karanna puluwan. Internet eka search karanna. China or Japan agents la lankawe innawa. Exhibitions walatath enawa. Internet eka search karanna.