විදුළි මිල 15% කින් ඉහළට! හීන් කෙඳිරිය ™
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,537 7,935 113 Jun 11, 2025 #1 Reactions: KDH, Cypress and Mr Bones
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,470 36,419 113 මැදමහනුවර Jun 11, 2025 #2 Reactions: KDH, Lovtus, Ulti and 2 others
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Jun 11, 2025 #3 Reactions: KDH, Ulti and Cypress
chami_84 Well-known member Sep 23, 2008 21,819 3,406 113 Jun 11, 2025 #4 Ranilge IMF eken ne kiwwe..natnam wadi karanne na anura saho
helplesser Well-known member Nov 20, 2017 18,235 27,943 113 36 Mirihana alis.alberta.ca Jun 11, 2025 #5 ජනතාවගේ ආදායම වැඩි වී තිබෙන නිසා මෙය එතරම් ගැටලුවක් නොවේ Reactions: dinuksha_asela, KDH, Ulti and 1 other person
intel_inside Well-known member Jan 19, 2012 2,302 1,337 113 Jun 11, 2025 #6 chami_84 said: Ranilge IMF eken ne kiwwe..natnam wadi karanne na anura saho Click to expand... Ranil ge IMF eka apu gaman ain karanawa kiyala kiwwa wage mathakai Reactions: chami_84
chami_84 said: Ranilge IMF eken ne kiwwe..natnam wadi karanne na anura saho Click to expand... Ranil ge IMF eka apu gaman ain karanawa kiyala kiwwa wage mathakai
Janatha Jhon Well-known member Nov 24, 2023 10,570 14,445 113 Jun 11, 2025 #7 chami_84 said: Ranilge IMF eken ne kiwwe..natnam wadi karanne na anura saho Click to expand... රනිල් මහත්තයාගේ ගෝලයා චමි අයියා Reactions: chami_84
chami_84 said: Ranilge IMF eken ne kiwwe..natnam wadi karanne na anura saho Click to expand... රනිල් මහත්තයාගේ ගෝලයා චමි අයියා
chami_84 Well-known member Sep 23, 2008 21,819 3,406 113 Jun 11, 2025 #8 Janatha Jhon said: රනිල් මහත්තයාගේ ගෝලයා චමි අයියා Click to expand... mama nevi anura saho..
P planner123 Well-known member May 22, 2018 8,950 15,391 113 Jun 11, 2025 #10 Germany penala kare konda pana nathi hiwala.