ඒත් ඉතිං මචං රුපියල් පටවන් යන්න ද?බෝට්ටුව පටවන් යන්න වෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ![]()
බ්ලැක් මාකට් ඩොලර් තියෙනවාඒත් ඉතිං මචං රුපියල් පටවන් යන්න ද?![]()
කබ්බගේ නම්බරේ දෙන්නද ?අහන්නමච්න්ලා,
විදේශ රටකර ශ්රීලංකා රුපියල් ලක්ශ දෙකක මුදලක් යැවීමට අවශ්යයි. යැවීමට ක්රම මොනවද තියෙන්නෙ?
ඉතා ඉක්මනින් අව්ශ්යයි.
Dubaiරට මොකද්ද??
machan koku deyakකබ්බගේ නම්බරේ දෙන්නද ?අහන්න
UsdT , exchange karaganna puluwan nam usdT , Tama lesimaDubai
Ow
machan koku deyak
------ Post added on Mar 8, 2022 at 9:30 PM
USDT seen eka danne machan. Any direction ?UsdT , exchange karaganna puluwan nam usdT , Tama lesima
Study? Medical? Emigration?මච්න්ලා,
විදේශ රටකර ශ්රීලංකා රුපියල් ලක්ශ දෙකක මුදලක් යැවීමට අවශ්යයි. යැවීමට ක්රම මොනවද තියෙන්නෙ?
ඉතා ඉක්මනින් අව්ශ්යයි.

253+ digital dollar same as money exchanges like PrasannaUSDT seen eka danne machan. Any direction ?
same everywhere 250+ now for buying 1USDYes, I asked them. Their exchange rate outrageous. But, no other way