විනාඩි 9 න් charge වෙන BYD..සුදු මහත්වරුත් සතුටින් ඉපිලේ..😍❤️

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    යකෝ electrical engineers ලා සෙට් එක ඉන්නෙ මේකෙනෙ. හම්මො මුන්ග කතා නම් 🤣🤣🤣
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    real question
    ඔය තරං පවර් එකක් ඩිලිවර් කරන්න චාජරේට පුලුවන් උනාට සාමාන්‍ය electrical connection එකකින් බැරි වෙයි චාජරේට ඒ පවර් එක දෙන්න
    3phase එකකිනුත් බැරි වෙයිද මන්ද
    මොකක් හරි ඉන්ඩස්ට්‍රියල් ඉලෙක්ට්‍රිකල් කනෙක්ශන් එකක් ඕන වෙයි
    Charger එකත් එක්ක බැටරි පැක් එකක් install කරනවා, එකෙත් තමා දෙන්නේ, කෙලින්ම grid එකට කනෙක්ට් කරන්නේ නෑ..stable නෑ ලු එහෙම කරොත්.