වැක්සින් ගහද්දි ඔයාලා සයින් කරේ side effects ආවට අවුලක්නෑ කියලාආ ඒ කියන්නේ හරිනේ? මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල උඹල සයින් කරනවා නම් උඹල vaccine නොගහ හිටියට මට නම් අව්ලක් නෑ![]()
වැක්සින් ගහද්දි ඔයාලා සයින් කරේ side effects ආවට අවුලක්නෑ කියලාආ ඒ කියන්නේ හරිනේ? මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල උඹල සයින් කරනවා නම් උඹල vaccine නොගහ හිටියට මට නම් අව්ලක් නෑ![]()
උබගේ අම්මගේ කිම්ඹ අස්සෙන් සාරු වැටෙනවාද හුත්තිගෙ පුතෝ වෙන උන් වැක්සීන් නොගහා හිටියාම?අනී ඇත්තද පුතී?? ඒ කියන්නේ තොපිලගේ ගෙදර උන් හැමෝම vaccine කාඩ් ගහලා තියෙන්නේ උඹේ අම්මගේ කිම්බේ ද??
මේ ඔයා මෙතන කියන එක කලින් කියපු (yep, i'm not vaccinated & won't get it until anybody introduce a vaccine for decades-long viruses like Dengue in fact why the hell no body is claiming the point of inducing for vacination for a virus of almost 2 years old.) එකත් එක්ක contradicting නේද?Same case-study is applicable for Dengue though it would take many years to kill the same amount. But where's the vaccine??
ඒහෙම හිතන්න තරම් මෝඩයෙක් නෙවෙයි මම හැබැයි එයාලා තොරගත්තු එකක් ගහගෙන අපිට අහුවෙන එක ගහගන්න කියන එක අවුල්
ඔයා වගේ අයට තමා මන් අර මුලින්ම ගොන් හරක් කියල කිව්වේ ඔව් ඒක තමයි ඒ වගේ උඹල සයින් කරනවා මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල. උඹ කැමතිනේ?වැක්සින් ගහද්දි ඔයාලා සයින් කරේ side effects ආවට අවුලක්නෑ කියලා
අවුල් කියන්නේ එකක් ගහන්නෑ කියන්නේ තව එකක් මම ගහන්නැත්තේ ඩෙංගුවලට එකක් නැතිනිසා ඒදෙක හරියට තේරුම්ගන්නමේ ඔයා මෙතන කියන එක කලින් කියපු (yep, i'm not vaccinated & won't get it until anybody introduce a vaccine for decades-long viruses like Dengue in fact why the hell no body is claiming the point of inducing for vacination for a virus of almost 2 years old.) එකත් එක්ක contradicting නේද?![]()
![]()
ඔයා වගේ අයට තමා මන් අර මුලින්ම ගොන් හරක් කියල කිව්වේ
මෙහෙමයි මචන් මට ඔයා එක්ක වත් කාත් එක්ක වත් argue කර කර ඉන්න වේලාවක් නෑ. මන් හිතන්වා ඔයා doctor කෙනෙක් වත් scientist කෙනෙක් වත් නෙවෙයි කියලමන් දන්න ඔය field එකේම ඉන්න doctorsla, scientistsla vaccine එක ගහගත්තා. එයාල සේරම ගැහුවෙ Pfizer ම නෙමෙ. මන් doctor වත් scientist කෙනෙක් වත් නෙමේයි. ඉතින් මන් එ professional ගෙ judgement එක පිලිගන්නවා.
අනික මන් පිලිගන්නවා ඔයාට කැමති දෙයක් කරන්න නිදහස තියෙනවා කියල ඒක අපරාදයක් නෙමේ නම්. ඒත් ඔයාටත් පිලිගන්න වෙනව අනිත් මිනිස්සුන්ටත් ඒ නිදහස අයිතිය තියෙන්ව කියල. ඉතින් ඒ මිනිස්සුන්ට පුලුවන් තමන්ගෙ තැනට මිනිස්සු ගනිද්දි card එක check කරල ගන්න. Public places ගත්තම, Public place කියන්නෙ මහජනයාට තියෙන පොදු ස්ථාන. ඉතින් මහජනයාගේ සුබසිද්දිය තකා ඔයා වගේ එක්කෙනෙක්ට ඕනි දේ නොකර ඉන්න පුලුවන්.
ඔයා ඒකට කැමති නැත්තන් ඔහොම නීතියක් දැම්මොත් ගෙදරම ඉන්නයි තියෙන්නෙ. කවුරුත් ඔයාට මුකුත් කරන එකක් නෑ. simple
දැක්ක නේද වැක්සින් ගහපු උන්ගෙ කපටි කම මෙතන එකයි ඒක කිව්වේ @Hamu mahaththaya1 නැත්තං නොගහපු අපි දන්නෙත් නෑ එහෙම සයින් කරන්න තියනවා කියලාඔව් ඒක තමයි ඒ වගේ උඹල සයින් කරනවා මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල. උඹ කැමතිනේ?
මොනවද ඕයි කියවන්නේ? වටේ යන්නේ නැතුව උත්තර දෙනවකො. උඹල සයින් කරනවා මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල. උඹ කැමතිනේ?දැක්ක නේද වැක්සින් ගහපු උන්ගෙ කපටි කම මෙතන එකයි ඒක කිව්වේ @Hamu mahaththaya1 නැත්තං නොගහපු අපි දන්නෙත් නෑ එහෙම සයින් කරන්න තියනවා කියලා
එහෙම ලබ්බක් සයින්කරන්නවත් අපි ඉස්පිරිතාලගානෙ යන මිනිස්සු නෙවෙයිමොනවද ඕයි කියවන්නේ? වටේ යන්නේ නැතුව උත්තර දෙනවකො. උඹල සයින් කරනවා මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල. උඹ කැමතිනේ?
නෑ නෑ ට්රැක් පනින්න එපා උඹේ වෙන බයිලා වැඩක් නෑ.එහෙම ලබ්බක් සයින්කරන්නවත් අපි ඉස්පිරිතාලගානෙ යන මිනිස්සු නෙවෙයි
මැරුනම ගෙනියන්නෙ මෝචරියටනෙ. හරි අපි හිතමු මැරෙන්න වැටෙන්නේ කොරෝනා නෙවේ වෙන හේතුවක් නිසා කියලා. හැබැයි කොරෝනා කියලා වැරදියට හිතුවොත් කොහොමද?නෑ නෑ ට්රැක් පනින්න එපා උඹේ වෙන බයිලා වැඩක් නෑ.
උඹල සයින් කරනවා මැරෙන්න වැටුනත් ඉස්පිරිතාලෙන් බාර ගන්නේ නැති උනාට කමක් නෑ කියල. උඹ කැමතිනේ?
ඔව්/නෑ
පිස්සුද අයිසේ? අහන දේට උත්තර දෙන්නේ නැතුව වෙන බයිලා ගහන්නේ?මැරුනම ගෙනියන්නෙ මෝචරියටනෙ. හරි අපි හිතමු මැරෙන්න වැටෙන්නේ කොරෝනා නෙවේ වෙන හේතුවක් නිසා කියලා. හැබැයි කොරෝනා කියලා වැරදියට හිතුවොත් කොහොමද?
රජයේ රෝහල් නම් ඔව්පිස්සුද අයිසේ? අහන දේට උත්තර දෙන්නේ නැතුව වෙන බයිලා ගහන්නේ?
උඹට PCR වලින් කොරෝනා කියල ඔප්පු උනොත් කොච්චර අමාරු උනත් ඉස්පිරිතාලෙන් එලියට දානවා.
දැන් පිරිමියෙක් වගේ කෙලින් කියපන්, කැමතිද නැද්ද?
නෑ නෑ පුතේ රජයේ කතාවක් නෑ. ලංකාවේ කිරීම රෝහලකින් උඹලට කොරෝන වලට බෙහෙත් කරන්නේ නෑ.රජයේ රෝහල් නම් ඔව්
ප්රයිවට් ඒවට මන් ගෙවලා යන්නේ ඒව මෙතන්ට අදාල නෑනෑ නෑ පුතේ රජයේ කතාවක් නෑ. ලංකාවේ කිරීම රෝහලකින් උඹලට කොරෝන වලට බෙහෙත් කරන්නේ නෑ.
උඹට ශුවර්නේ ඉතින් හැදෙන්නේ නෑ කියල? අව්ලක් නැනේ?
උඹ ගෙවල ගියාට මිනිහෝ ඒවත් අයිති වෙන්නේ රටේ සෞක්ය සේවයට තමයි. ඇයි උඹ දන්නේ නැද්ද කොරෝන රැල්ල තියන කාලේ ඒවත් ෆුල් උනා කියල?ප්රයිවට් ඒවට මන් ගෙවලා යන්නේ ඒව මෙතන්ට අදාල නෑ

එහෙනම් ඉතින් ඒ්ඩ්ස් ගැනත් මට ඔයාගෙන් ඔහොම්මම අහන්න පුළුවන්නෙ? ලොකු මිනිහ වගේ හැදෙන්නේ නෑ කිව්වට බයයි නේද හැදිලා යන්න ඉස්පිරිතාලයක් නැති වෙයි කියල?උඹ ගෙවල ගියාට මිනිහෝ ඒවත් අයිති වෙන්නේ රටේ සෞක්ය සේවයට තමයි. ඇයි උඹ දන්නේ නැද්ද කොරෝන රැල්ල තියන කාලේ ඒවත් ෆුල් උනා කියල?
ලොකු මිනිහ වගේ හැදෙන්නේ නෑ කිව්වට බයයි නේද හැදිලා යන්න ඉස්පිරිතාලයක් නැති වෙයි කියල?![]()
ඉතින් මන් වටේම තියන හිල් වල එබුවට අව්ලක් නෑ මට aids හැදෙන්නේ නෑ කියල කිව්වද? තමුසෙට පිස්සුද නැත්තම් කියාගන්න දෙයක් නැතුව රෙවිලද?එහෙනම් ඉතින් ඒ්ඩ්ස් ගැනත් මට ඔයාගෙන් ඔහොම්මම අහන්න පුළුවන්නෙ? ලොකු මිනිහ වගේ හැදෙන්නේ නෑ කිව්වට බයයි නේද හැදිලා යන්න ඉස්පිරිතාලයක් නැති වෙයි කියල?
මමත් කියන්නෙ එහෙම එකක් තමයි. මම මලගෙවල් මගුල් ගෙවල්වල යන මිනිහෙක් නෙවෙයි. මාස්ක් නැතුව ගෙදරින් පිට ඉන්න කෙනෙක් නෙවෙයි. මෙච්චරකල් බේරිලා හිටියෙත් ඒකයි. හැබැයි ඔයාට ඒඩ්ස් වගේමයි මට ඔ්කත් හැදෙන්න පුළුවන් හැබැයි සම්භාවිතාවය සෑහෙන අඩුයි. ඔයා ඒ්ඩ්ස් හැදෙයි කියලා PrEP ගන්නවද? නෑනෙ? ඒවගේ තමයි මම කෝවිඩ් වලට තියන ඒවා ගන්නෙත් නෑඉතින් මන් වටේම තියන හිල් වල එබුවට අව්ලක් නෑ මට aids හැදෙන්නේ නෑ කියල කිව්වද? තමුසෙට පිස්සුද නැත්තම් කියාගන්න දෙයක් නැතුව රෙවිලද?
අන්න එහෙම හැදෙයි කියල හිතෙන නිසා තමයි උඹට හරකෝ ගිහින් vaccine ගහ ගනින් කියන්නේමමත් කියන්නෙ එහෙම එකක් තමයි. මම මලගෙවල් මගුල් ගෙවල්වල යන මිනිහෙක් නෙවෙයි. මාස්ක් නැතුව ගෙදරින් පිට ඉන්න කෙනෙක් නෙවෙයි. මෙච්චරකල් බේරිලා හිටියෙත් ඒකයි. හැබැයි ඔයාට ඒඩ්ස් වගේමයි මට ඔ්කත් හැදෙන්න පුළුවන් හැබැයි සම්භාවිතාවය සෑහෙන අඩුයි. ඔයා ඒ්ඩ්ස් හැදෙයි කියලා PrEP ගන්නවද? නෑනෙ? ඒවගේ තමයි මම කෝවිඩ් වලට තියන ඒවා ගන්නෙත් නෑ
උබට විශේෂ අසනීප, ඇළගීස් වගේ දේවල් නැත්නම් මම කියන්නේ චිනොපාම් හරි ගහගන්න එක තමා හොදම මොකද උබට කෙසේ උනත් දැනට තියන දත්ත විදියට චිනොපාම් වලින් 40% වගේ ආරක්ෂාවක් තියනවා.අනිත් මිනිස්සු ගේ ආරක්ෂාවට උබ වැක්සින් එක ගන්න එක තාම හොදම...මොකද බං එහෙම වුනොත් කරන්නේ? ගෙදරට බඩුගේන්නවත් යන්න වෙන්නෑ.
![]()
හැදෙන්න තියන සම්භාවිතාවය සෑහෙන අඩු නම් ඇයි මෙච්චර ඉක්මනට හදපු ප්රශ්නතියන තාම ස්තිර විසඳුමක් විදියට who එක අනුමත කරලානැති vaccine එකක් ගන්නේ?අන්න එහෙම හැදෙයි කියල හිතෙන නිසා තමයි උඹට හරකෝ ගිහින් vaccine ගහ ගනින් කියන්නේ
මට aids හැදුනොත් අනික් මිනිස්සුන්ට තියන icu beds අඩු වෙලා ඒ මිනිස්සුන්ට මැරෙන්න වෙන්නේ නෑනේ? එත් උඹට කොරෝන හැදිලා අමාරු උනොත් එහෙම වෙනවනේ? හරකෙක් වගේ රවුමට යන්න එපා එකම දේ ආය ආය කියන්න බෑ.