me VC professor kenek da ban........balapalla meka katha karanna dannawada kiyalawath............
Oya Doctorate ekath anduwata pandam allala hambechcha ekak. Nathuwa educational Doctorate ekak newei. Nikan Dr. Mervin Silva wage.na Dr kenek



Ayeth ahala. Mulma kale campus ekata hondata wada kara. Eth masa 2, 3 wage yaddi miniha sampoornayenma wenas unane.ඔය කුලපතියා පිස්සෙක් නේද....?



Oya Doctorate ekath anduwata pandam allala hambechcha ekak. Nathuwa educational Doctorate ekak newei. Nikan Dr. Mervin Silva wage.![]()


jvp කරයන්ගේ මොන්ගල් වැඩක්,
ඔය මෝඩයටත් වෙන්නෙ අර දුමින්දට,උදුලට වෙචිච දේම තමයි![]()


අපේ දුමින්ද සිල්වා මෑතිතුමා ද![]()

අපෝ නැ බන්,අන්තරේ හිටපු කැදවුමිකරැවෙක් මම කියපු දුමින්ද,දුමින්ද නාගමුව වගේ මතක,කඩේ යනව කියන්නේ නිකන් නෙමේ බිම පෙරලි පෙරලි යන්නේ
උබ ජපුර ද![]()
jvp කරයන්ගේ මොන්ගල් වැඩක්,
ඔය මෝඩයටත් වෙන්නෙ අර දුමින්දට,උදුලට වෙචිච දේම තමයි![]()








අපෝ නැ බන්,අන්තරේ හිටපු කැදවුමිකරැවෙක් මම කියපු දුමින්ද,දුමින්ද නාගමුව වගේ මතක,
ඒවුන් ගැන දැනගෙන ඉන්ඩ එපැ
මම එක පාරක්නම් උදුලයව දෑකල තියෙනවාOw bun man Japure

එලනේ මොකක්ද ෆෑකල්ටිය![]()