විරු සිසු ස්මාරකයට මොකද වුණේ ?

shamrincool

Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    athatama ara upa kuliapathigen ahapan centimeter 1 ta milimeter kiyada kiyala u danne na machan anika machan dawasak u ahapiya kawda milimeter walin manine kiyala? maxa pixek mai
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ane palayan bun yanna. Meka me JVP karayonge wadak newei. VC karayage wadak. Math Japure. Eth man JVP ekata kade yana ekek newei. :growl::growl::growl:


    Habai Viru sisu prathimawa kadapu eka JVP eke ginumata danna ba machan. Meka VC ma karapu ekak thamai.
    :no::no:

    මොන පිස්සුද බන් ඔක JVP කරපු වැඩක් තමයි. මොකද එවුන්ට ඔනේ මොකක් හරි කරල බලය තියා ගන්ඩ. ඔකට බෝම්බ ගහන්ඩ සතියකට දෙකකට කලින් ජ'පුරේ සිවිලිමක් අස්සෙ තිබිල බෝමිබ හතරක් හොයා ගත්ත නේද? ඒ බෝම්බ ගෙනල්ල සිවිලිමේ හැංගුවෙ VC ද ? :lol:
    නැනේ,ඒ බෝම්බ හමුබෙචිච වෙලාවෙනෙ එහෙනමි උද්ගෝසනය කරන්ඩ තිබ්බෙ JVP එකට,අන්න එකෙන් තනිකර ඔප්පු වෙනව මේක JVP වැඩක් කියල.ඒ බෝමිබ අන්තරේ ඒවා නෙමේ නමි ඔකුන් ජ'පුරේ දහ අටපාලිය නටනව එදාම. :P:P
     
    Last edited:

    tishaeins

    Well-known member
  • Mar 26, 2010
    1,445
    156
    63
    makola
    මම පත්තරෙක දැක්කා ඔතන පිපිරිලා තියෙන්නේ පයිප්ප බට කැල්ලකින් හදපු බොම්බයක් කියලා
    කණගාටුයි සහෝ
     

    Meva

    Well-known member
  • Jan 9, 2012
    13,965
    535
    113
    🍎 🎧 🎥
    මොන පිස්සුද බන් ඔක JVP කරපු වැඩක් තමයි. මොකද එවුන්ට ඔනේ මොකක් හරි කරල බලය තියා ගන්ඩ. ඔකට බෝම්බ ගහන්ඩ සතියකට දෙකකට කලින් ජ'පුරේ සිවිලිමක් අස්සෙ තිබිල බෝමිබ හතරක් හොයා ගත්ත නේද? ඒ බෝම්බ ගෙනල්ල සිවිලිමේ හැංගුවෙ VC ද ? :lol:
    නැනේ,ඒ බෝම්බ හමුබෙචිච වෙලාවෙනෙ එහෙනමි උද්ගෝසනය කරන්ඩ තිබ්බෙ JVP එකට,අන්න එකෙන් තනිකර ඔප්පු වෙනව මේක JVP වැඩක් කියල.ඒ බෝමිබ අන්තරේ ඒවා නෙමේ නමි ඔකුන් ජ'පුරේ දහ අටපාලිය නටනව එදාම. :P:P

    අනිවා සහෝ.. අර යකා කතා කරන විදියෙනම පේනවා හොද JVP කාරයෙක් කියල...
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    Man Management. Me Feb wala Pass out wena batch eke.


    එල.. :cool:


    මොන පිස්සුද බන් ඔක JVP කරපු වැඩක් තමයි. මොකද එවුන්ට ඔනේ මොකක් හරි කරල බලය තියා ගන්ඩ. ඔකට බෝම්බ ගහන්ඩ සතියකට දෙකකට කලින් ජ'පුරේ සිවිලිමක් අස්සෙ තිබිල බෝමිබ හතරක් හොයා ගත්ත නේද? ඒ බෝම්බ ගෙනල්ල සිවිලිමේ හැංගුවෙ VC ද ? :lol:
    නැනේ,ඒ බෝම්බ හමුබෙචිච වෙලාවෙනෙ එහෙනමි උද්ගෝසනය කරන්ඩ තිබ්බෙ JVP එකට,අන්න එකෙන් තනිකර ඔප්පු වෙනව මේක JVP වැඩක් කියල.ඒ බෝමිබ අන්තරේ ඒවා නෙමේ නමි ඔකුන් ජ'පුරේ දහ අටපාලිය නටනව එදාම. :P:P

    මගුල තාමා බෝම්බ.... ඒතිබිල තියෙන්නේ පෙට්‍රල් පුරොපු බොතල් වගයක් බන්..... ( පෙට්‍රල් බෝම්බ ) පෙට්‍රල් බෝම්බ පුපුරන්නෑ.. ගිනිගන්නවා විතරයි.... ප්‍රතිමාවට ගෑහල තියෙන්නේ පුපුරන එකකින්..... අනික ඔය VC තනිකර පිස්සෙක්.... ඌ කතාවක් කලොත් කුනුහරප ඌ හිතන්නේ කුනුහරුප කියන එක ලොකු වීර කමක් කියල...... පූල් එක විවුර්ත කරන්න ජනාදිපති ආපු වෙලේ මුගේ කතාව අහුනම මුව ඒ වෙලේම පිස්සන් කොටුවට එක්ක යනවා
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    මොන පිස්සුද බන් ඔක JVP කරපු වැඩක් තමයි. මොකද එවුන්ට ඔනේ මොකක් හරි කරල බලය තියා ගන්ඩ. ඔකට බොම්බ ගහන්ඩ සතියකට දෙකකට කලින් ජපුරේ සිවිලිමක් අස්සෙ තිබිල බෝමිබ හතරක් හොයා ගත්ත නේද? ඒ බොම්බ ගෙනල්ල සිවිලිමේ හැංගුවෙ VC ද ? :lol:
    නැනේ,ඒ බෝමබ හමුබෙචිච වෙලාවෙනෙ එහෙනමි උද්ගෝසනය කරන්ඩ තිබ්බෙ JVP එකට,අන්න එකෙන් තනිකර ඔප්පු වෙනව මේක JVP වැඩක් කියල.ඒ බෝමිබ අන්තරේ ඒවා නෙමේ නමි ඔකුන් ඔකේ දහ අටපාලිය නටනව එදාම. :P:P

    Umba kiyana kathawath wenna puluwan bun. E unata oya pilimeth JVP un gahanawa kiyanna amarui bun. Anika othanata meter 10 wath na bun security room eka. Security room eke kohomath innawa always 8 kata wadiya. Ochchara inna eke JVP ekek othanata bombayak gahala uta paninna puluwan kiyala umba hithanawada?

    Ane manda bun. Kohoma unath me VC karayawa nam gedara yawanna one. Oka Campus eke 90% ma kiyana kathawak. Mu awith ape campus eka kawa. Giya awrudde Uniliver eken awith karapu HRM/Marketing programme eke mu mulu management ekatama kalu pallamak damma. Anthime muta English baruwa hira wela kathawa sinhalen kare.

    Onna balapan dakunu asiyawe hondama ma Management Facluty eka jathyantharaya issaraha balu une oken. Balapan owa apitath balapanawa. Colombo wala un ithin oka ahuwama apita polawa palan yanna hithenne. :no::no:
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    එල.. :cool:




    මගුල තාමා බෝම්බ.... ඒතිබිල තියෙන්නේ පෙට්‍රල් පුරොපු බොතල් වගයක් බන්..... ( පෙට්‍රල් බෝම්බ ) පෙට්‍රල් බෝම්බ පුපුරන්නෑ.. ගිනිගන්නවා විතරයි.... ප්‍රතිමාවට ගෑහල තියෙන්නේ පුපුරන එකකින්..... අනික ඔය VC තනිකර පිස්සෙක්.... ඌ කතාවක් කලොත් කුනුහරප ඌ හිතන්නේ කුනුහරුප කියන එක ලොකු වීර කමක් කියල...... පූල් එක විවුර්ත කරන්න ජනාදිපති ආපු වෙලේ මුගේ කතාව අහුනම මුව ඒ වෙලේම පිස්සන් කොටුවට එක්ක යනවා

    Petrol newei machan. Wedi beheth puropu Z-lon bata kali wagayak. Thibbe Dan kadana building eke sivilime thibila. (New Arts Theater)

    Umba kiwwata wishwasa karaida danne na machan, me VC karaya thanak nothanak nathuwa amu thiththa kunuharapen kollonta baninawa bun.

    Ane manda me wage unwa mokata VC karada kiyala.

    Habai kiyana eke aththa kiyanna one. Mu campus eke parawal tikai, drainage system ekai nam hondata hadala dunna. Ekata man personnally madahath wela kara. Man oya dakkamai VC kenek e wage thanakata awith podi minissu ekka wada karanawa.

    Habai Amuma amu pissek. Maha bolanda wada thamai wadi :growl::growl:
     
    Last edited:

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    Petrol newei machan. Wedi beheth puropu Z-lon bata kali wagayak. Thibbe Dan kadana building eke sivilime thibila. (New Arts Theater)

    අපිට ආරන්චිය ආවෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ කියලනේ බන්.... නෑට් එක ගාව හදන අලුත් බිල්ඩින් එකේ
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    අපිට ආරන්චිය ආවෙ පෙට්‍රල් බෝම්බ කියලනේ බන්.... නෑට් එක ගාව හදන අලුත් බිල්ඩින් එකේ

    Wedi beheth thibila machan. Eth maha loku pipirimak karanna tharam loku wedibeheth pramanayak thibila na. Aluth building eke newei. Nat eke sivilime.
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    Wedi beheth thibila machan. Eth maha loku pipirimak karanna tharam loku wedibeheth pramanayak thibila na. Aluth building eke newei. Nat eke sivilime.

    හ්ම්ම්ම් එහෙමද

    අදත් සෙට් එක අතුලෙ හිටිය..... අතුලට ගිහින් නිකන් කන්න වෙන නිසා අතුලට ගියේ නෑ.. මගේ ප්‍රෑක්ටිකල් රිපොට් එකක් තියෙනවා දෙන්න දුන්නෑත්තම් ලකුනු නෑ:baffled:
     

    sandak_nam

    Member
    Jul 22, 2008
    1,030
    189
    0
    මම මචං සංජීව බණ්ඩාර ඇස්වාට්ටුව හන්දියේ තනියම කියව කියවා ඉන්නව දැකල තියනව :lol::lol:

    sanjeewa_bandara.jpg


    300_Sanjeewa_Bandara.jpg
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    හ්ම්ම්ම් එහෙමද

    අදත් සෙට් එක අතුලෙ හිටිය..... අතුලට ගිහින් නිකන් කන්න වෙන නිසා අතුලට ගියේ නෑ.. මගේ ප්‍රෑක්ටිකල් රිපොට් එකක් තියෙනවා දෙන්න දුන්නෑත්තම් ලකුනු නෑ:baffled:

    Umbath Japureda? Man nam ada giya. Apita Convocation eke forms gannai, degree confirmation letters gannai ada thibbe. Athule awlak thibbe nam na. Habai Canteen okkoma wahala. Sumangale issaraha nam sikko dennek dala hitiya.