විශ්වවිද්‍යාලයේ ලිංගික අල්ලස්

Honda.putha

Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
    පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.

    මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.

    මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
    රට ජාතිය ගැන කතා කරන උන්ම කීයක් රට පාවලා දුන්නද
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,609
    6,174
    113
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    enginering senior නාකි
    Kauda ban e buwa?
    Civil the electrical da?

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් Ara puka tikak Passata dagena awidina anty da?
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.

    මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
    අත්තනායක එම් හේරත් හැම පෝයටම බණ කියන මනුස්සයනේ,එයත් එහෙම තමා.
    ඔය උපාසකලා වගේ ඉන්න් උන් තමා ශුවර්ම නැත්තේ
     

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,176
    4,437
    113
    අත්තනායක එම් හේරත් හැම පෝයටම බණ කියන මනුස්සයනේ,එයත් එහෙම තමා.
    ඔය උපාසකලා වගේ ඉන්න් උන් තමා ශුවර්ම නැත්තේ
    උපාසක ඩයල් ඔහොම තමයි ..චන්දන ජයරත්න /prof ආරියරත්න ඔයා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්න අය ,,මම නම් වරදක් දකින්නේ නැ අපේ කාලේ UOC කෙල්ලෝ කැමැත්තෙන් දෙනවා බන් ඒ මිනිස්සු මොනවා කරන්නද පස්සේ කෙලෝම ශේප් එකේ වචනේ දානව assignment එක්සැම් ගොඩදාගන්න ..ඕන දෙයක පැති දෙකක් තියනවා බන් ..අනිත් කෙනා ගංගානාත් සර් කෙල්ලෝ කරේ ඉන්නේ නමුත් සර් හොද නිසා මොකුත් සීන් වලට ගියේ නැ..
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.

    මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
    බුද්ධාගම ඔලුව උඩ තියන ඉන්න උන් තමයි sure ම නැත්තේ..?
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    I have a friend who is a lecturer at the arts thing (near nelum pokuna) according to him there are enough girls who will lend as in exchange of good grades. It is a norm there. Even this bugger had a confused affair with such a chick but didn't get a chance to fuck her. Girls know how to flirt and make sure they get what they want.
    උඹ කියන පොට් එක මම දන්නවා ඔතන බැජ් ටොප් වෙන්න නම් මොකෙක් හරි එකෙක් එක්ක නිදාගන්නම වෙනවා , අර කොන්ඩේ වවන් ඉන්න මහ එකාගේ හොරගෑනි (එකිත් ප්‍රොපෙක් ඔතන) දැන් පිළිකාවක් හැදිලා ඒ ගෑනිට ඉන්නවා අරූගේ ෆොටෝ කොපිය වගේ ළමයෙක් , අනික කලින් මහ එකා කෝට්ටයගේ කොල්ලට හොර සුදුසුකම් හදලා ඔකේ උගන්වන්න හදලා දුන්නා , ඔතන සිද්ධි කියනවනම් දවසක් මදි බන්

    හැබැයි ඉතින් කෙල්ලෙක්ට බැජ් ටොප් වෙන්න, ලෙක්චර් වෙන්න අදහසක් නැත්නම් කාටවත් රෙද්ද උස්සන්නේ නැතුව ශේප් එකේ තමන්ගේ වැඩේ කරගෙන 2nd upper එකක් දාගෙන එන්නත් පුළුවන් , බැජ් ටොප් නම් හාන්සි අනිවාර්යයි

    ඔතන තව ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා දක්ෂ (පරම්පරාවෙන්) උන්ට තැන දෙන්නේ නෑ මොකොද මහ උන්ට වැඩ බැරි නිසා
     

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    බෙර ගහන්න දක්ෂ, අවුරුදු කාලෙට ලෝකල් ටිවි චැනල් වලට සන්ස්කෘතිය ගැන ටෝක් කරන්න එන ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක් ඉන්නව ඔය සීන් වලටම ප්‍රසිද්ධ.
    ඒ වගේම ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක් හිටියා, හැම බැච් එකකින්ම කෙල්ලෙක් සෙට් කරගෙන, යුනිවසිටි එක ලඟම තියෙන ''බන්ගලාවකට'' අදිනවා. ''බන්ගලාවේ'' මුරකාරයත් වැඩේ ගැන දන්නවා.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,609
    6,174
    113
    Madam mata amatara panthi kara:love:
    Mona madam da?

    බෙර ගහන්න දක්ෂ, අවුරුදු කාලෙට ලෝකල් ටිවි චැනල් වලට සන්ස්කෘතිය ගැන ටෝක් කරන්න එන ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක් ඉන්නව ඔය සීන් වලටම ප්‍රසිද්ධ.
    ඒ වගේම ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක් හිටියා, හැම බැච් එකකින්ම කෙල්ලෙක් සෙට් කරගෙන, යුනිවසිටි එක ලඟම තියෙන ''බන්ගලාවකට'' අදිනවා. ''බන්ගලාවේ'' මුරකාරයත් වැඩේ ගැන දන්නවා.
    Sanath?
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 10:08 AM
     

    Night Rider

    Well-known member
  • Feb 18, 2016
    2,992
    6,174
    113
    Mona madam da?


    Sanath?
    ------ Post added on Dec 21, 2021 at 10:08 AM
    මට දැන් ඒ දෙන්නගෙම නම් මතක නෑ.. දෙන්නම මේ වෙනකොට රිටය'ර් වෙලත් ඇති.
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,542
    5,767
    113
    ඔෆිස් වල අල්ලන තරම්නම් කැම්පස් කෙල්ලො අල්ලන්නේ නෑ..
    සිරිලන්කාවේ ගොඩක කතා ලිo්ගික කුහක කමට ගොතපුවා.
    ඇත්ත කතා නැතුවත් නෙමේ.
    කාතවක් තියෙන්නේ, කැම්පස් වල ගොඩයන්න මහන්සිවෙලත් පුලුවන් හාන්සිවෙලත් පුලුවන් කියලා... :lol: :lol: :lol: කොහෙද අපේ හිටිය මැඩම්ලා:rolleyes::rolleyes:
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,398
    113
    enginering senior නාකි
    Kauda ban e buwa?
    Civil the electrical da?

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් Ara puka tikak Passata dagena awidina anty da?
    Elec eke naki buwek innawa ... Pattama ganu kicha ... Lec walath kellek parakku wela awama kari hinawa dala athuala ganne ... Kollo awoth nondi talk ...
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ඔෆිස් වල අල්ලන තරම්නම් කැම්පස් කෙල්ලො අල්ලන්නේ නෑ..
    සිරිලන්කාවේ ගොඩක කතා ලිo්ගික කුහක කමට ගොතපුවා.
    ඇත්ත කතා නැතුවත් නෙමේ.
    කාතවක් තියෙන්නේ, කැම්පස් වල ගොඩයන්න මහන්සිවෙලත් පුලුවන් හාන්සිවෙලත් පුලුවන් කියලා... :lol: :lol: :lol: කොහෙද අපේ හිටිය මැඩම්ලා:rolleyes::rolleyes:
    Chicks will not sleep with collogues ban, they will definitely invest on the lecturers. But remember there were some chicks who entertained the top guys in our batch just to make sure they get good marks. All the chicks in our batch except one got 1st class (everyone didn't play the same game some were really bright). But after uni most of those couples broke up and ended up marrying different people.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    subscribed
    Just fyi you can click this and get the notifications without just commenting subscribed 😏 😏

    1640066117011.png
     
    • Sad
    Reactions: nvhcc89