පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
රට ජාතිය ගැන කතා කරන උන්ම කීයක් රට පාවලා දුන්නදපිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.
මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
enginering senior නාකිමොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
අත්තනායක එම් හේරත් හැම පෝයටම බණ කියන මනුස්සයනේ,එයත් එහෙම තමා.පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.
මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
උපාසක ඩයල් ඔහොම තමයි ..චන්දන ජයරත්න /prof ආරියරත්න ඔයා ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්න අය ,,මම නම් වරදක් දකින්නේ නැ අපේ කාලේ UOC කෙල්ලෝ කැමැත්තෙන් දෙනවා බන් ඒ මිනිස්සු මොනවා කරන්නද පස්සේ කෙලෝම ශේප් එකේ වචනේ දානව assignment එක්සැම් ගොඩදාගන්න ..ඕන දෙයක පැති දෙකක් තියනවා බන් ..අනිත් කෙනා ගංගානාත් සර් කෙල්ලෝ කරේ ඉන්නේ නමුත් සර් හොද නිසා මොකුත් සීන් වලට ගියේ නැ..අත්තනායක එම් හේරත් හැම පෝයටම බණ කියන මනුස්සයනේ,එයත් එහෙම තමා.
ඔය උපාසකලා වගේ ඉන්න් උන් තමා ශුවර්ම නැත්තේ
බුද්ධාගම ඔලුව උඩ තියන ඉන්න උන් තමයි sure ම නැත්තේ..?පිස්සුද බන් ඒ මනුස්සයා බණක් භාවනාවක් කරන් ඉන්න කෙනෙක් නේද? බුදු බණ ගැන කොයි වෙලෙත් කියවන්නෙ.
මට නම් විශ්වාස කරන්න බෑ.
උඹ කියන පොට් එක මම දන්නවා ඔතන බැජ් ටොප් වෙන්න නම් මොකෙක් හරි එකෙක් එක්ක නිදාගන්නම වෙනවා , අර කොන්ඩේ වවන් ඉන්න මහ එකාගේ හොරගෑනි (එකිත් ප්රොපෙක් ඔතන) දැන් පිළිකාවක් හැදිලා ඒ ගෑනිට ඉන්නවා අරූගේ ෆොටෝ කොපිය වගේ ළමයෙක් , අනික කලින් මහ එකා කෝට්ටයගේ කොල්ලට හොර සුදුසුකම් හදලා ඔකේ උගන්වන්න හදලා දුන්නා , ඔතන සිද්ධි කියනවනම් දවසක් මදි බන්I have a friend who is a lecturer at the arts thing (near nelum pokuna) according to him there are enough girls who will lend as in exchange of good grades. It is a norm there. Even this bugger had a confused affair with such a chick but didn't get a chance to fuck her. Girls know how to flirt and make sure they get what they want.
Mona madam da?Madam mata amatara panthi kara![]()
Sanath?බෙර ගහන්න දක්ෂ, අවුරුදු කාලෙට ලෝකල් ටිවි චැනල් වලට සන්ස්කෘතිය ගැන ටෝක් කරන්න එන ප්රොෆෙසර් කෙනෙක් ඉන්නව ඔය සීන් වලටම ප්රසිද්ධ.
ඒ වගේම ප්රොෆෙසර් කෙනෙක් හිටියා, හැම බැච් එකකින්ම කෙල්ලෙක් සෙට් කරගෙන, යුනිවසිටි එක ලඟම තියෙන ''බන්ගලාවකට'' අදිනවා. ''බන්ගලාවේ'' මුරකාරයත් වැඩේ ගැන දන්නවා.
මට දැන් ඒ දෙන්නගෙම නම් මතක නෑ.. දෙන්නම මේ වෙනකොට රිටය'ර් වෙලත් ඇති.Mona madam da?
Sanath?
------ Post added on Dec 21, 2021 at 10:08 AM
කොහෙද අපේ හිටිය මැඩම්ලා
Elec eke naki buwek innawa ... Pattama ganu kicha ... Lec walath kellek parakku wela awama kari hinawa dala athuala ganne ... Kollo awoth nondi talk ...enginering senior නාකි
Kauda ban e buwa?
Civil the electrical da?
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් Ara puka tikak Passata dagena awidina anty da?
Chicks will not sleep with collogues ban, they will definitely invest on the lecturers. But remember there were some chicks who entertained the top guys in our batch just to make sure they get good marks. All the chicks in our batch except one got 1st class (everyone didn't play the same game some were really bright). But after uni most of those couples broke up and ended up marrying different people.ඔෆිස් වල අල්ලන තරම්නම් කැම්පස් කෙල්ලො අල්ලන්නේ නෑ..
සිරිලන්කාවේ ගොඩක කතා ලිo්ගික කුහක කමට ගොතපුවා.
ඇත්ත කතා නැතුවත් නෙමේ.
කාතවක් තියෙන්නේ, කැම්පස් වල ගොඩයන්න මහන්සිවෙලත් පුලුවන් හාන්සිවෙලත් පුලුවන් කියලා...![]()
![]()
කොහෙද අපේ හිටිය මැඩම්ලා
![]()
Just fyi you can click this and get the notifications without just commenting subscribedsubscribed
eka wenama athal ekak komloJust fyi you can click this and get the notifications without just commenting subscribed![]()
View attachment 154749