විශ්වවිද්යාලයේ පන්ති සාමාර්ථ හෝ විශය සමත්වීම සදහා ලිංගික අල්ලස් ලබා ගත් අවස්තාවන් පිලිබඳව ඔබට අත්දැකීම් තිබේද?.බෙදාගන්න
madam thanakola kapanna ekkan giya gedara
thane lewakanna nemei da?madam thanakola kapanna ekkan giya gedara
wowඅවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන්ම කරා කියනවා.
උබ කියන්නේ Colombo uni එකේ වල්-කරූ ගැනද ??? එහෙම නැතිනම් මේ කරුණාරත්න කියන හැම ප්රෝපාම වල් ද?මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
කරුණානන්ද බුද්දාගම ඉස්සරහට දාගෙන කරේම බලු වැඩ. Thesis හොරකන් කරා. Papers වලට බලෙන්ම නම දාගත්ත. එහෙමයි professor වුනේ. OUSL වලින් ආව මොරටුව කන්න. නඩුවකුත් වැටුන මගෙ හිතේ දෙන්නෙක්ගෙ research එකකට තනියම නම දාගෙන.මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
moratuwe archi eke konde wawapu nakiyek hitiya eka hama batch ekakama kellak set kara gannawa kella ekka canteen wala hitan re wenakal katha kara karal inanwa poth genath denawa uuma kellata intern hadala denawa uge company eke eki traning giyama yata batch eke kellak alla gannawaමොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
මචං ඇයි උඹල කාට හරි උන නරක දෙයක් දැකල හද පිනා යන්නෙ.ඒකෙන් පයිය නගින්නෙ?කමක් නෑ කියපන්කො. ආසයි අහන්න.![]()


මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.
තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.
ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.
ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.
අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.
තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
නාකි උනාට පොර හැන්ඩියානේ බන් කෙල්ලෝ නැමෙනවා නිකම්ම්ම ..moratuwe archi eke konde wawapu nakiyek hitiya eka hama batch ekakama kellak set kara gannawa kella ekka canteen wala hitan re wenakal katha kara karal inanwa poth genath denawa uuma kellata intern hadala denawa uge company eke eki traning giyama yata batch eke kellak alla gannawa
ape malli kenek kiwe sabare computer eke demala lecture kenek uu lamainwa pass karanna lingika allas illalla poster hitan gahuwalu eth no action lu
ඒක නෙවේ තෙරෙඩ් එක දාපු එකාට කියන්නේ උබ මේකේ කමෙන්ට් බලාන අතේ ගහනවද
අතට අරන් දාන තෙරෙඩ් ™
------ Post added on Dec 20, 2021 at 2:42 PM
මචං ඇයි උඹල කාට හරි උන නරක දෙයක් දැකල හද පිනා යන්නෙ.ඒකෙන් පයිය නගින්නෙ?
ලිංගික ඇරියස් පිරිල මේකෙ උන්ගෙ
උගත් බුද්ධිමත් එහෙත් මනෝ විකෘතිකයන්ගේ ජාලය![]()


Gahnwa bn haha danne puruddataඅතට අරන් බලන්හිටියේ දානකන්. ඇයි මේ බනින්නේ? Corry
Ps: @Master malli ඇයි මේ haha දාන්නෙ? දුන්නොත් ගහන්නෙ නැද්ද?![]()
