විශ්වවිද්‍යාලයේ ලිංගික අල්ලස්

John1994

Member
Nov 2, 2021
10
26
3
විශ්වවිද්‍යාලයේ පන්ති සාමාර්ථ හෝ විශය සමත්වීම සදහා ලිංගික අල්ලස් ලබා ගත් අවස්තාවන් පිලිබඳව ඔබට අත්දැකීම් තිබේද?.බෙදාගන්න
 

Sandy_Fdo

Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    madam thanakola kapanna ekkan giya gedara
    FEATURED_-_Pubic_Hair___Skin_Razor.png
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,959
    113
    කතා අසා ඇත. කෙල්ලෝ බඳිනවා නම් කැම්පස් අවුට් වුණ කෙනෙක් බැඳපන්. කලින් බැඳලා , පස්සේ ඇල්ලීමෙන් ලෙක්චර් ලා වුණ අයත් ඉන්නවා ලු.
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
     

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන්ම කරා කියනවා.
    wow
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,043
    6,965
    113
    Nawala
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    උබ කියන්නේ Colombo uni එකේ වල්-කරූ ගැනද ??? එහෙම නැතිනම් මේ කරුණාරත්න කියන හැම ප්‍රෝපාම වල් ද?
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    කරුණානන්ද බුද්දාගම ඉස්සරහට දාගෙන කරේම බලු වැඩ. Thesis හොරකන් කරා. Papers වලට බලෙන්ම නම දාගත්ත. එහෙමයි professor වුනේ. OUSL වලින් ආව මොරටුව කන්න. නඩුවකුත් වැටුන මගෙ හිතේ දෙන්නෙක්ගෙ research එකකට තනියම නම දාගෙන.
    පොඩි කාලේ සල්ලි නැතුව අසීමිතව හම්බකරන්න අරන් අන්තිමට ස්වාබවිකව හම්බුනා රිටර්න් එක. කිසිම සතුටක් නෑ වෙච්ච දේට. හැබැයි ළමයෙක් නැති වුනා UK වල ලඟදි.
     
    Last edited:

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    moratuwe archi eke konde wawapu nakiyek hitiya eka hama batch ekakama kellak set kara gannawa kella ekka canteen wala hitan re wenakal katha kara karal inanwa poth genath denawa uuma kellata intern hadala denawa uge company eke eki traning giyama yata batch eke kellak alla gannawa
    ape malli kenek kiwe sabare computer eke demala lecture kenek uu lamainwa pass karanna lingika allas illalla poster hitan gahuwalu eth no action lu

    ඒක නෙවේ තෙරෙඩ් එක දාපු එකාට කියන්නේ උබ මේකේ කමෙන්ට් බලාන අතේ ගහනවද

    අතට අරන් දාන තෙරෙඩ් ™
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 2:42 PM
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,708
    87,087
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.

    කමක් නෑ කියපන්කො. ආසයි අහන්න. 😍
     

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    කමක් නෑ කියපන්කො. ආසයි අහන්න. 😍
    මචං ඇයි උඹල කාට හරි උන නරක දෙයක් දැකල හද පිනා යන්නෙ.ඒකෙන් පයිය නගින්නෙ?
    ලිංගික ඇරියස් පිරිල මේකෙ උන්ගෙ :(

    උගත් බුද්ධිමත් එහෙත් මනෝ විකෘතිකයන්ගේ ජාලය :(
     
    Last edited:

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.

    අඩෝ ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද එහෙම ඩයල් එකක්ද. මම පොරගෙන් ඉගනගෙන තියෙනවා Artificial Intelligence related subjects කීයපක්ම. පට්ටම හොදට උගන්නන එකෙක් හැබැයි.

    ලගදී ප්‍රොෆාගේ පුතා නැති උනා
     
    • Wow
    Reactions: sakuntha1996

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,176
    4,437
    113
    moratuwe archi eke konde wawapu nakiyek hitiya eka hama batch ekakama kellak set kara gannawa kella ekka canteen wala hitan re wenakal katha kara karal inanwa poth genath denawa uuma kellata intern hadala denawa uge company eke eki traning giyama yata batch eke kellak alla gannawa
    ape malli kenek kiwe sabare computer eke demala lecture kenek uu lamainwa pass karanna lingika allas illalla poster hitan gahuwalu eth no action lu

    ඒක නෙවේ තෙරෙඩ් එක දාපු එකාට කියන්නේ උබ මේකේ කමෙන්ට් බලාන අතේ ගහනවද

    අතට අරන් දාන තෙරෙඩ් ™
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 2:42 PM
    නාකි උනාට පොර හැන්ඩියානේ බන් කෙල්ලෝ නැමෙනවා නිකම්ම්ම ..
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,708
    87,087
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මචං ඇයි උඹල කාට හරි උන නරක දෙයක් දැකල හද පිනා යන්නෙ.ඒකෙන් පයිය නගින්නෙ?
    ලිංගික ඇරියස් පිරිල මේකෙ උන්ගෙ :(

    උගත් බුද්ධිමත් එහෙත් මනෝ විකෘතිකයන්ගේ ජාලය :(

    අතට අරන් බලන්හිටියේ දානකන්. ඇයි මේ බනින්නේ? Corry :(

    Ps: @Master malli ඇයි මේ haha දාන්නෙ? දුන්නොත් ගහන්නෙ නැද්ද? :dull:
     
    • Haha
    Reactions: Master malli