විශ්වවිද්‍යාලයේ ලිංගික අල්ලස්

planner123

Well-known member
  • May 22, 2018
    8,936
    15,365
    113
    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    Daapan daapan. Mama piligannam.
    Colombo uni eke nam kollonge yatipathul walata aasa male lecturer kenek innaw kiyala nam dannawa. Faculty ahanna epa :P
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    මොනව උනත් තනි අතින් අප්පුඩි ගහන් නැතුව ඇති බන්...
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    surarocks

    Active member
  • Apr 17, 2008
    694
    176
    43
    මම නම් කැම්පස් ගිහින් නෑ.. මගෙ ඔෆිස් එකේ මැනේජර් ජපුර ඩයල් එකක්..
    පොර මට කියලා තියෙනවා, ගොඩක් කෙල්ලො බැජ් ටොප් වෙන්න, හොද මාක්ස් ගන්න වගේ ඒවට.. ලෙචාලට දෙන්න ලෑස්ති වෙලාම ඉන්නවා කියලා... ලෙචාලත් හැම බැච් එකෙන්ම කොහොම හරි එකක් දෙකක් උස්සනවා කියල..
    ප්‍රොෆෙසර් සුනිල් ආරියරත්න එහෙම ඩයල් එකක්ලු...පොර ඉස්සර ජපුර ඉදලා තියෙන්නෙ ...ඒකාලෙ පොර හැම බැච් එකෙන්ම එකක් තියාගන්නවලු... පොරගෙ කෙල්ලට හැමදාම උපරිම මාක්ස් තියෙනවලු... 90 ගනන් වලදි පොරට ජපුරෙ සීන් ගොඩක් තිබ්බලු...

    පොර මැරි කරලත් නෑ කියල තමා කිව්වෙ... දැන් ඉන්නෙ කැලනි කැම්පස් එකේද කොහෙද...
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    අඩෝ ඔය අන්තරේ අන්තරේ කියලා හැමිනෙන්න හදන පොන්න සිපයියෝ ඔය තමන්ගෙ බැජ් එකේ කෑලි වලට නාකි ලෙචාලා අනින්න හදන් එකට මුකුත් කරන්න යන්නැද්ද 😂
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    අඩෝ ඔය අන්තරේ අන්තරේ කියලා හැමිනෙන්න හදන පොන්න සිපයියෝ ඔය තමන්ගෙ බැජ් එකේ කෑලි වලට නාකි ලෙචාලා අනින්න හදන් එකට මුකුත් කරන්න යන්නැද්ද 😂
    එහෙම කරන්න ගියොත් උන්ටත් අනින්න චාන්සස් නැති වෙනවා ඇති.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    එහෙම කරන්න ගියොත් උන්ටත් අනින්න චාන්සස් නැති වෙනවා ඇති.
    E waddanta kaali set wenne ne ban. Dakala nadda nikan peretha wesige puthala tikak wage un inna hati. Okunta kaali set unanam unta oya campus labbawal gana balanna welawak nati wenawa.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,863
    31,101
    113
    එහෙම කරන්න ගියොත් උන්ටත් අනින්න චාන්සස් නැති වෙනවා ඇති.

    ඒ උනාට උන් දෙන ටෝක් වල හැටියට මම හිතුවෙ උන් ඇන්නත් නාකින්ට අනින්න දෙන්නැතිවෙන්න ගේමක් ගහයි කියලා 😂
     
    • Haha
    Reactions: NushenD

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,689
    6,986
    113
    වදුරව
    හැම කැම්පස් එකෙම ඔවා තියෙනවා. එත් ඉතින් ඔප්පු කරන්න අමරුයි. ඔකුන් ඔවා පෙන්න කරන එකක් යෑ.
    හැබයි ඉතින් average marks දාපු කෙල්ලො සමහර semester වල බැජ් ටොප්.
    එක්කො එ ලෙක්චර කෙනෙක් ලයින් දානව නැත්තම් ඔයවගෙ සීන් කියල clues දැනෙනව.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    සන්නස්ගලගෙ වීඩිඕ දෙකක් තියෙනවා උබ බැලුවද? හැබැයි කිරලා මැනලා ගන්න ඕනේ, මම නෝට් කරපු දෙයක් සමහර වෙලාවට ඌ ඒවා අස්සෙ පුද්ගලික කෝන්තරත් පිරිමහනවා.