Ubala kigana widiyata campus okoma ekko katata aran nattan puke aragena.

හම්මෝ. කොල්ලොන් ටත් ඔහොම වෙනව කිව්වම.
Private campus වල කොහොමද බං.?
උබ ඔය කියන කැම්පස් එකේ හැම ඉඅර් එකම හැම සබ්ජෙක්ට් එකම කරන්නෙ 2-3ක් ද.
එහෙම නෙමෙයි නම් ඔය වගේ එක්කෙනෙක්ට ඕනේ විදියට ක්ලාස් දෙන්න බැහැ.
පීඑච්ඩී, එම්පිල් නම් ඔය කියන එක හරි.
ඔව් මචන් ඒකයි මටත් ප්රශ්නෙ. එකෙක් කොහොමද ඔක්කොම සබ්ජෙක්ට් තීරණය කරන්නෙ.
Sex කියන්නෙ එකක් ලිංගික අල්ලස් දෙනවා හා ගන්නව කියන්නෙ වෙන එකක් bro. අනික ඉතින් eng faculty ඇරුනම කොච්චර තව ෆැකල්ටි තියෙනවද යකෝ.I come from mora, many chicks who do Engineering aren't fuckable cos they look like guys. So I guess best chances are with other faculties and departments. Besides sex isn't magic anymore and virginity isn't a thing of concern anymore.
ගොඩක් කෙල්ලොනන් නෑ එකෙක් දෙන්නෙක් වගේ ඉන්නව 400ක් විතර ඉන්න බැච් එකකටමම නම් කැම්පස් ගිහින් නෑ.. මගෙ ඔෆිස් එකේ මැනේජර් ජපුර ඩයල් එකක්..
පොර මට කියලා තියෙනවා, ගොඩක් කෙල්ලො බැජ් ටොප් වෙන්න, හොද මාක්ස් ගන්න වගේ ඒවට.. ලෙචාලට දෙන්න ලෑස්ති වෙලාම ඉන්නවා කියලා... ලෙචාලත් හැම බැච් එකෙන්ම කොහොම හරි එකක් දෙකක් උස්සනවා කියල..
ප්රොෆෙසර් සුනිල් ආරියරත්න එහෙම ඩයල් එකක්ලු...පොර ඉස්සර ජපුර ඉදලා තියෙන්නෙ ...ඒකාලෙ පොර හැම බැච් එකෙන්ම එකක් තියාගන්නවලු... පොරගෙ කෙල්ලට හැමදාම උපරිම මාක්ස් තියෙනවලු... 90 ගනන් වලදි පොරට ජපුරෙ සීන් ගොඩක් තිබ්බලු...
පොර මැරි කරලත් නෑ කියල තමා කිව්වෙ... දැන් ඉන්නෙ කැලනි කැම්පස් එකේද කොහෙද...
Do you think that these chicks fall in love before letting someone fuck them? It is a transaction and there are a lot of chicks who will spread their legs or give blowjobs to get things done.Sex කියන්නෙ එකක් ලිංගික අල්ලස් දෙනවා හා ගන්නව කියන්නෙ වෙන එකක් bro. අනික ඉතින් eng faculty ඇරුනම කොච්චර තව ෆැකල්ටි තියෙනවද යකෝ.
ගොඩක් කෙල්ලොනන් නෑ එකෙක් දෙන්නෙක් වගේ ඉන්නව 400ක් විතර ඉන්න බැච් එකකට
------ Post added on Dec 22, 2021 at 10:57 AM
I don't care what do they do to get their things done. But if it affects other people then that's a problem. That's why most people are against it.Do you think that these chicks fall in love before letting someone fuck them? It is a transaction and there are a lot of chicks who will spread their legs or give blowjobs to get things done.
Other than Engineering you get Textile, Archi, Fashion Design, IT sort of faculties. And the lower the IQ the hotter the chicks are![]()
![]()
Was talking only about Mora, and I haven't set foot in that place for over 10 years now. So don't know what the fuck is going on.I don't care what do they do to get their things done. But if it affects other people then that's a problem. That's why most people are against it.
Man wtf you only know about the courses available in mora? What about medicine, science, agri, law, management, technology, nursing
බුදියන්සෙබෙර ගහන්න දක්ෂ, අවුරුදු කාලෙට ලෝකල් ටිවි චැනල් වලට සන්ස්කෘතිය ගැන ටෝක් කරන්න එන ප්රොෆෙසර් කෙනෙක් ඉන්නව ඔය සීන් වලටම ප්රසිද්ධ.
ඒ වගේම ප්රොෆෙසර් කෙනෙක් හිටියා, හැම බැච් එකකින්ම කෙල්ලෙක් සෙට් කරගෙන, යුනිවසිටි එක ලඟම තියෙන ''බන්ගලාවකට'' අදිනවා. ''බන්ගලාවේ'' මුරකාරයත් වැඩේ ගැන දන්නවා.
උන් යාලුවෝ මල්ලි..අඩෝ ඔය අන්තරේ අන්තරේ කියලා හැමිනෙන්න හදන පොන්න සිපයියෝ ඔය තමන්ගෙ බැජ් එකේ කෑලි වලට නාකි ලෙචාලා අනින්න හදන් එකට මුකුත් කරන්න යන්නැද්ද![]()
ඕ ඒක ඇත්තසන්නස්ගලගෙ වීඩිඕ දෙකක් තියෙනවා උබ බැලුවද? හැබැයි කිරලා මැනලා ගන්න ඕනේ, මම නෝට් කරපු දෙයක් සමහර වෙලාවට ඌ ඒවා අස්සෙ පුද්ගලික කෝන්තරත් පිරිමහනවා.
ජාvaa institute එකෙදඅනෙ මන්ද අපි කැම්පස් ගිහින් නැහැ නොවැ ඒ නිසා ඔව්වා ගැන නිච්චියක් නැහැ .එත් කැම්පස් ගිය උන්දලා මෙ ත්රෙඩ් එකෙ කොටල තියෙන එවුවො වගෙ කතා නම් එමට කියලා තියෙනවා. මන් නම් අර තුම්මුල්ලෙ ජාවා පොට් එකෙ අවුරුද්දක් හිටිය.
එකෙත් මන් දැක්ක කෙල්ලො සින්නො එක්ක ලෙච ල එක්ක යාළු වෙනව ප්රොජෙක්ට්ස් අසයින්මන්ට්ස් කරගන්න .
එහෙම නොවි හිටිය උනුත් හිටිය. ලින්ගික අල්ලස් දුන්නද දන්නෙ නම් නැහැ .ඒත් ඉතින් වේස ටයිප් එකියො හිටිය. උන් කොහොමත් වේසියො .ඇතුලෙ පිට කියල නැහැ .
ඔෆිස් එකක බොසාට ,සුපර්වයිසර් ට ,සීනියර් ට දික් කරන උනුත් ඉන්නව .ඔව්ව කොහෙත් අඩු වැඩි වශයෙන් වෙනව.
වැඩිය හිතන්න එපා බන්.
ගැණු ගැණුම තම .
Sampath senevirathne kiyala prof. kenek ianwa Bio faculty eka podak hoyala balapanවිශ්වවිද්යාලයේ පන්ති සාමාර්ථ හෝ විශය සමත්වීම සදහා ලිංගික අල්ලස් ලබා ගත් අවස්තාවන් පිලිබඳව ඔබට අත්දැකීම් තිබේද?.බෙදාගන්න
Ow zoology ne pitara uni wala degree thiyana , ay u monawdha karanne kiypn apitath danagannSampath senevirathne kiyala prof. kenek ianwa Bio faculty eka podak hoyala balapan
pora paniya...marks dana kellawa ona.....ekata blackgrond eka muu hadanawa ......... recommendation kellata danawa canada university ekata, feild work kello eka vitharai....ona PM dapan, name ekan dana nam.....habai pora talks dana hoda...research karala thiyanawa bla bla.......research gate balana, karapu magulak na...birds kenek allan boruwak karanawa....Ow zoology ne pitara uni wala degree thiyana , ay u monawdha karanne kiypn apitath danagann
අසෝක කරුණානන්ද ද? දන්න තරමින් නම් පොර එහෙම එකෙක් නෙවේ.. හැබැයි ඌ හරි මුරන්ඩුයි.. වතාවක් කොල්ලෙක්ට 80% නැතුව මූ ලියන්න දෙන්න බෑ කියලා.. පස්සේ කොල්ලා අනිත් ලෙකා ලා දම්මල කතා කරවල පස්සේ medical එකක් ගෙනත් දීලා.. එතකොට මූ කියලා 80% හරි නිසා ලියන්න දෙන්නම් හැබැයි pass වෙන එකක් නෑ කියලා.. මූ repeat වුණා කිව්වා වගේම.. අපිත් එක්ක repeat එක ලිව්වේ..මොරටුවේ හිටිය ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
උගේ නම් ඇති හොඳක් මට නම් තේරෙන්නැහැ.. Artificial intelligence කියලා ඇවිත් note කියවනවා අපි ලියන්න ඕනේ ඉස්කෝලේ කාලේ වගේ.. Hall ඒකට ඇහෙන්න කතා කරගන්න පණ නෑ.. ඉස්සරහ පේලි දෙක තුනට විතරයි කතා කරන්නේ..පට්ටම හොදට උගන්නන එකෙක් හැබැයි.