විශ්වවිද්‍යාලයේ ලිංගික අල්ලස්

-333-

Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    අසෝක කරුණානන්ද ද? දන්න තරමින් නම් පොර එහෙම එකෙක් නෙවේ.. හැබැයි ඌ හරි මුරන්ඩුයි.. වතාවක් කොල්ලෙක්ට 80% නැතුව මූ ලියන්න දෙන්න බෑ කියලා.. පස්සේ කොල්ලා අනිත් ලෙකා ලා දම්මල කතා කරවල පස්සේ medical එකක් ගෙනත් දීලා.. එතකොට මූ කියලා 80% හරි නිසා ලියන්න දෙන්නම් හැබැයි pass වෙන එකක් නෑ කියලා.. මූ repeat වුණා කිව්වා වගේම.. අපිත් එක්ක repeat එක ලිව්වේ..

    ඒහෙනම් උබට සෙට් වෙලා තියෙන්නේ පොර කෙල්ලෙක් එක්ක building එකේ ඉන්න කොට උගේ පරණ wife ඇවිත්, මුටයි කෙල්ලටයි ගහලා , මු හෙළුවෙන් දුවපු සීන් එකෙන් පස්සේ වෙන්න ඕන. ඕකව ඕකට interdict කරලත් හිටියා. ඊට පස්සේත් කෙස් ගියා සැහෙන්න. කොතලවල යන්න උනෙත් උට තිබ්බ විනය සීන් නිසා.
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    අසෝක කරුණානන්ද ද? දන්න තරමින් නම් පොර එහෙම එකෙක් නෙවේ.. හැබැයි ඌ හරි මුරන්ඩුයි.. වතාවක් කොල්ලෙක්ට 80% නැතුව මූ ලියන්න දෙන්න බෑ කියලා.. පස්සේ කොල්ලා අනිත් ලෙකා ලා දම්මල කතා කරවල පස්සේ medical එකක් ගෙනත් දීලා.. එතකොට මූ කියලා 80% හරි නිසා ලියන්න දෙන්නම් හැබැයි pass වෙන එකක් නෑ කියලා.. මූ repeat වුණා කිව්වා වගේම.. අපිත් එක්ක repeat එක ලිව්වේ..

    උගේ නම් ඇති හොඳක් මට නම් තේරෙන්නැහැ.. Artificial intelligence කියලා ඇවිත් note කියවනවා අපි ලියන්න ඕනේ ඉස්කෝලේ කාලේ වගේ.. Hall ඒකට ඇහෙන්න කතා කරගන්න පණ නෑ.. ඉස්සරහ පේලි දෙක තුනට විතරයි කතා කරන්නේ..
    ඌ උගන්නපුවා මට තේරුනානේ බන්. උබල ඉන්න ඇත්තේ තඩි හෝල් එකක. උගේ සද්දේ නම් අඩුයි තමයි.

    හොදට විස්තර කරල උගන්නන පුලුවන් එකෙක්
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    උබ ඔය කියන කැම්පස් එකේ හැම ඉඅර් එකම හැම සබ්ජෙක්ට් එකම කරන්නෙ 2-3ක් ද.
    එහෙම නෙමෙයි නම් ඔය වගේ එක්කෙනෙක්ට ඕනේ විදියට ක්ලාස් දෙන්න බැහැ.
    පීඑච්ඩී, එම්පිල් නම් ඔය කියන එක හරි.
    ඕක වෙන්නේ බන් ඔය හාංසි වෙන කෙල්ලත් බ්‍රයිට් නම් තමයි.

    ප්‍රොෆෙක් එක්ක නිදාගත්තා කියල පට්ට මෝඩයෙක්ට බැජ් ටොප් වෙන්න බෑ. ජස්ට් පාස් එක සෙකන්ඩ් ලෝවර් වගේ කරගන්න පුලුවන් වෙයි.
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    උගන්නපුවා මට තේරුනානේ බන්
    ඇහෙන්න වාඩි වුනොත් කියන දේ තේරෙනව බන්... තේරෙන එක නෙවේ අවුල වැඩක් නැති විකාර නෙ කියවන්නේ.. Allen nowell ගෙ ඉඳන් AI හැදුන හැටි උගන්නන්න ඉස්කෝලයක් නෙවේනේ campus කියන්නෙ.. ඌ ඔහේ ඕවා කියෝනව අපි note ලියන්න ඕන.. මාර කරුමයක් ගෙව්වේ ඒ sem ඒකෙ නම් 😅
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    Colombo science faculty එහෙමයි. රීකරෙක්ශන් දැම්මොත් ස්ටුඩන්ට් ඉස්සරහා බලන්නෙ. දැන් නෑ කියන්න එපා. අපි කරන එකනෙ.
    Naduwak daala erenna wenas karanna baha lakunu. ehema dinapu ekama eka mora wala champika ranawaka(minister) danna widihata.

    අසෝක කරුණානන්ද ද? දන්න තරමින් නම් පොර එහෙම එකෙක් නෙවේ.. හැබැයි ඌ හරි මුරන්ඩුයි.. වතාවක් කොල්ලෙක්ට 80% නැතුව මූ ලියන්න දෙන්න බෑ කියලා.. පස්සේ කොල්ලා අනිත් ලෙකා ලා දම්මල කතා කරවල පස්සේ medical එකක් ගෙනත් දීලා.. එතකොට මූ කියලා 80% හරි නිසා ලියන්න දෙන්නම් හැබැයි pass වෙන එකක් නෑ කියලා.. මූ repeat වුණා කිව්වා වගේම.. අපිත් එක්ක repeat එක ලිව්වේ..

    උගේ නම් ඇති හොඳක් මට නම් තේරෙන්නැහැ.. Artificial intelligence කියලා ඇවිත් note කියවනවා අපි ලියන්න ඕනේ ඉස්කෝලේ කාලේ වගේ.. Hall ඒකට ඇහෙන්න කතා කරගන්න පණ නෑ.. ඉස්සරහ පේලි දෙක තුනට විතරයි කතා කරන්නේ..
    හක්කේ බුදුරැස් බොක්කේ දඩමස් පොරක්. අපිත් මුලින් ආසාවෙන් හිටියෙ විදුසරේ ඉස්සර ලිපි ලියපු පොරනේ. ඇවිල්ල එක semester එකෙන් අදහස වෙනස් උනා. ඒ යකා ඉතාම කපටි පරපොෂිතයෙක්. අනුන්ගේ මොළ වලින් තමා පොර ගොඩ යන්න බැලුවෙ.
    ------ Post added on Aug 9, 2024 at 4:33 PM
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    හක්කේ බුදුරැස් බොක්කේ දඩමස් පොරක්.
    :yes: :yes: :yes:

    වැඩේ ඔය බලුකම් වලට විරුද්ධව වෙන එක ලෙකෙක් වත් කතා කරන්නෙ නෑනෙ. කතා කරපු එකාට යන්න වෙනවා.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,608
    6,174
    113
    මොරටුවේ හිටිය ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද හැම බැච් එකකින් ම එකක් ගන්නවා මයි.
    පොර දැන් කොහෙද දන්නේ නැහැ.

    තව මොරටුවේ enginering senior නාකි බුවෙක් හිටියා, පොර ගේ එක කටට ගන්න බැහැ කියලා කෙල්ලෙක් ට දස වද දුන්නා. අන්තිමට ස්ටාෆ් ඒකේ ලේඩි ලෙක්චර කරන අයයි, ඔෆිස් ස්ටාෆ් ඔක්කොම ඒකිට කියලා සර් කියන දේ නොකරපු කාටවත් degree එකනම් ගන්න බැරි උනා කියලා.

    ඊට පස්සේ මොන කර ගත්තද දන්නේ නැහැ.

    ඕවා ඇතුලේ මහ අමුතු සිද්දි තියෙන්නේ. හිතනේවත් නැති සිද්දි තියෙනවා.

    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා. ඒ ගෑනී පොඩි කොල්ලෙක් ට කියලා පූකේ ඇර ගෙන දෙන්නම කැමැත්තෙන්. ඕක අහු වෙලා සෑහෙන්න ගානක් බලෙන් ම කරා කියනවා.

    තව උබල අපි හිතානේවත් නැති සීන් ඕනේතරම් තියෙනවා. උබල කිවුවාට පිළිගන්නේ ත් නැහැ.
    අවුරුදු 60 ට කිට්ටුව හරිම හොඳ, library එක භාරව ඇන්ටි කෙනෙක් හිටියා

    උඹ ඔය කියන්නේ ටිකක් ඉස්සර එකක් නේද ? ලිබ්‍රර්ය් එකේ හිටපු සාරිය අන්දලා එන පුක මහත , 5.2 feet විතර උස එක නේද ? ඕකි ලබ්‍රරියට කොල්ලෝ ආවම බලෙන් අනම් මනම් කතා කරනවා
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,590
    6,353
    113
    අඩෝ ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද එහෙම ඩයල් එකක්ද. මම පොරගෙන් ඉගනගෙන තියෙනවා Artificial Intelligence related subjects කීයපක්ම. පට්ටම හොදට උගන්නන එකෙක් හැබැයි.

    ලගදී ප්‍රොෆාගේ පුතා නැති උනා
    Amu higannek kiyala penava
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    වයස දෙගුණයකින් බාල කෙල්ලව දැන් ඌ බැඳලා ඉන්නේ. ඒක නිසා අතීතය දැන් වැඩක් නෑ. හැබැයි මහන්සි වෙලා වැඩකරන අනිත් ළමයින්ට වුණේ කැත අසාධාරණයක්.
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k