විශ්වවිද්‍යාල අධ්‍යාපනය සුරක්ෂිත කරමු.

prazadx

Well-known member
  • Sep 2, 2011
    2,008
    578
    113
    Gampaha
    :frown::frown::oo::oo:
    අඩේ සුනිමලයා, මොකද්ද බන් උඹේ කැම්පස් එක??
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::confused::confused::confused:
     

    kandyan

    Well-known member
  • Oct 1, 2006
    6,540
    966
    113
    Kandy
    සුනිමල් මහත්තයෝ......
    මට නම් අහන්න තියන්නේ.... ඔබ තුමා ඇතුළුව ඔය කියන ආණ්ඩුවේ ඉන්න කී දෙනෙක් වැස්සකටවත් Campus එකකට ගිහිල්ල තියනවද කියලයි.

    ඔබ තුමා හරියට කතා කරන්නේ Campus ගිහිල්ල ඒක වෙනුවෙන් දුක් වෙන එවුන් වගෙයි....
    නිකන් දේශපාලන වාසි ගන්න කිඹුල් කඳුළු හලන්න ඕනේ නෑ.
    Campus ගියපු උන් දන්නවා මොකද්ද ඒක ඇතුලේ සහ අධ්‍යාපනයට මොකද වෙලා තියන්නේ කියල....

    අපි අපේ ප්‍රශ්න විසන්දාගන්නම්, ඔබ තුමා ඔබ තුමාගේ පෞද්ගලික දේශපාලනය මෙතනට ගාව ගන්න එපා.......

    මොකද ඔබ තුමාල වගේ එවුන් හැම ආණ්ඩුවකම ඉන්නවා.අන්න උන් තමයි බල්ලාගේ වැඩේ බුරුවා කළා වගේ, ඔක්කම අවුල් කරන්නේ.
    ඒක හින්ද මහත්තයෝ කරුණාකරලා උපාධිධාරියෙකුත් නොවන උපාධි අපේක්ෂකයෙකුත් නොවන

    ඔබතුමා,
    ආණ්ඩුවෙන් පිනට දෙන දෙයක් කාල වෙන දෙයක් බලාගෙන ඉන්න.......
     
    • Like
    Reactions: chinthi123

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    සුනිමල් මහත්තයෝ......
    මට නම් අහන්න තියන්නේ.... ඔබ තුමා ඇතුළුව ඔය කියන ආණ්ඩුවේ ඉන්න කී දෙනෙක් වැස්සකටවත් Campus එකකට ගිහිල්ල තියනවද කියලයි.

    ඔබ තුමා හරියට කතා කරන්නේ Campus ගිහිල්ල ඒක වෙනුවෙන් දුක් වෙන එවුන් වගෙයි....
    නිකන් දේශපාලන වාසි ගන්න කිඹුල් කඳුළු හලන්න ඕනේ නෑ.
    Campus ගියපු උන් දන්නවා මොකද්ද ඒක ඇතුලේ සහ අධ්‍යාපනයට මොකද වෙලා තියන්නේ කියල....

    අපි අපේ ප්‍රශ්න විසන්දාගන්නම්, ඔබ තුමා ඔබ තුමාගේ පෞද්ගලික දේශපාලනය මෙතනට ගාව ගන්න එපා.......

    මොකද ඔබ තුමාල වගේ එවුන් හැම ආණ්ඩුවකම ඉන්නවා.අන්න උන් තමයි බල්ලාගේ වැඩේ බුරුවා කළා වගේ, ඔක්කම අවුල් කරන්නේ.
    ඒක හින්ද මහත්තයෝ කරුණාකරලා උපාධිධාරියෙකුත් නොවන උපාධි අපේක්ෂකයෙකුත් නොවන

    ඔබතුමා,
    ආණ්ඩුවෙන් පිනට දෙන දෙයක් කාල වෙන දෙයක් බලාගෙන ඉන්න.......


    මම පලවන පන්තියේ විශිෂ්ට සාමාර්ථ සහිතව ගෞරව උපාධියක් අරන් ඉන්න කෙනෙක්. ඔය මහත්තයා ජෙප්පොන්ට කඩේ යන මහත්තයෙක් වගේ. ඇත්තටම මහත්තයෙක් නම් අපේ රටේ ළමයිගේ අනාගතේ ගැනවත් හිතලා මේ අසාදාරන ළමයි බිල්ලට අරන් කරන වර්ජනය නවත්තන්න කියන්න.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මම පලවන පන්තියේ විශිෂ්ට සාමාර්ථ සහිතව ගෞරව උපාධියක් අරන් ඉන්න කෙනෙක්. ඔය මහත්තයා ජෙප්පොන්ට කඩේ යන මහත්තයෙක් වගේ. ඇත්තටම මහත්තයෙක් නම් අපේ රටේ ළමයිගේ අනාගතේ ගැනවත් හිතලා මේ අසාදාරන ළමයි බිල්ලට අරන් කරන වර්ජනය නවත්තන්න කියන්න.

    ahannath sathuthuyi
    1.gif
     

    JavaSE

    Active member
  • Nov 16, 2011
    488
    38
    28
    මම පලවන පන්තියේ විශිෂ්ට සාමාර්ථ සහිතව ගෞරව උපාධියක් අරන් ඉන්න කෙනෙක්. ඔය මහත්තයා ජෙප්පොන්ට කඩේ යන මහත්තයෙක් වගේ. ඇත්තටම මහත්තයෙක් නම් අපේ රටේ ළමයිගේ අනාගතේ ගැනවත් හිතලා මේ අසාදාරන ළමයි බිල්ලට අරන් කරන වර්ජනය නවත්තන්න කියන්න.

    ela
     

    Man Wadakaru

    Member
    Sep 2, 2012
    44
    6
    0
    Aththa kathwa boru wata kagahanwa munge ellem ella ganna acharya waru serama ahinsaka lamayinwa billata tiyanwa ..thuk nodakin kaalakniin..apee jewetha gewal walatama kala kanni wenwa :(
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    Aththa kathwa boru wata kagahanwa munge ellem ella ganna acharya waru serama ahinsaka lamayinwa billata tiyanwa ..thuk nodakin kaalakniin..apee jewetha gewal walatama kala kanni wenwa :(

    :yes: kanagatuyi saho ugath acharya waru karana balu wade gana
     

    nuwan741

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    මම පලවන පන්තියේ විශිෂ්ට සාමාර්ථ සහිතව ගෞරව උපාධියක් අරන් ඉන්න කෙනෙක්. ඔය මහත්තයා ජෙප්පොන්ට කඩේ යන මහත්තයෙක් වගේ. ඇත්තටම මහත්තයෙක් නම් අපේ රටේ ළමයිගේ අනාගතේ ගැනවත් හිතලා මේ අසාදාරන ළමයි බිල්ලට අරන් කරන වර්ජනය නවත්තන්න කියන්න.

    එලනේ එහෙනම් දාපංකො බලන්න final year එකෙ Cumulative GPA තියෙන result එක මෙතන,,
    තියෙන certificate එක ... photo එකක් හොඳටම් ඇති


    මොකද internet එකේ බොරු සොබන කාරයො හැම තැනම
     

    rsami

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    1,134
    65
    48
    Kandy
    dan uba ape campus wala kauri strike/picket karath kiyanne jeppo kiyalane,
    ehema baluwama ban jepponta mara widiyata chanda tiyenna onene okkoma jepponem, eth ehema chanda nane unta :P:P:P:rofl::rofl::rofl:
    :rofl:

    oya ube moda tharka dagannin SB,Bandula wage mati harak ekka :yes::yes:
     

    sf0

    Banned
    Oct 5, 2010
    382
    73
    0
    එලනේ එහෙනම් දාපංකො බලන්න final year එකෙ Cumulative GPA තියෙන result එක මෙතන,,
    තියෙන certificate එක ... photo එකක් හොඳටම් ඇති


    මොකද internet එකේ බොරු සොබන කාරයො හැම තැනම

    Mokada uba Sunimal Sahota Job ekak dennada? Sunimal Sahota Job ekak thiyenawa. Uba Nodi Kapiyan Saho
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    එලනේ එහෙනම් දාපංකො බලන්න final year එකෙ Cumulative GPA තියෙන result එක මෙතන,,
    තියෙන certificate එක ... photo එකක් හොඳටම් ඇති


    මොකද internet එකේ බොරු සොබන කාරයො හැම තැනම

    මම ගැන දන්න අය, කැම්පස් එකේ යාළුවො ඒක දන්නවා. පොටෝ දාලා එළකිරි එකේ සෝබන දාන්න මට ඕන නැහැ මචන්.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113

    මම ගැන දන්න අය, කැම්පස් එකේ යාළුවො ඒක දන්නවා. පොටෝ දාලා එළකිරි එකේ සෝබන දාන්න මට ඕන නැහැ මචන්.
    saho wage wadagath ayata mada gahanawa kattiya saho ganan ganna epa:D
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    oya illala tiyena ewa lankawe denna amarui. especially deshapalana agiligaseem nati karana eka wage ewa. today every place belongs to government has at least some influence by ministers.