මමත් දැන් උඹෙ අම්මට උකලා ආපු ගමන් තාම නාගත්තෙත් නෑmee sunimal..methana apita paw purawanne nathuwa gihin ube ammata hukapan

මමත් දැන් උඹෙ අම්මට උකලා ආපු ගමන් තාම නාගත්තෙත් නෑmee sunimal..methana apita paw purawanne nathuwa gihin ube ammata hukapan

ane...aluth wadak...ukanawa...heehehehe gon ponnaya...snimaltai kiwwe..ubatai ridila thiyenne.මමත් දැන් උඹෙ අම්මට උකලා ආපු ගමන් තාම නාගත්තෙත් නෑ![]()
උඹේ ඔය කාඩ්බෝඩ් බම්බුවෙ ඇතුලෙ තියෙන කඩදාසිය රෝල් කරලා පු* ගහගනින්.සුනිමල් මහත්තයෝ......
මට නම් අහන්න තියන්නේ.... ඔබ තුමා ඇතුළුව ඔය කියන ආණ්ඩුවේ ඉන්න කී දෙනෙක් වැස්සකටවත් Campus එකකට ගිහිල්ල තියනවද කියලයි.
ඔබ තුමා හරියට කතා කරන්නේ Campus ගිහිල්ල ඒක වෙනුවෙන් දුක් වෙන එවුන් වගෙයි....
නිකන් දේශපාලන වාසි ගන්න කිඹුල් කඳුළු හලන්න ඕනේ නෑ.
Campus ගියපු උන් දන්නවා මොකද්ද ඒක ඇතුලේ සහ අධ්යාපනයට මොකද වෙලා තියන්නේ කියල....
අපි අපේ ප්රශ්න විසන්දාගන්නම්, ඔබ තුමා ඔබ තුමාගේ පෞද්ගලික දේශපාලනය මෙතනට ගාව ගන්න එපා.......
මොකද ඔබ තුමාල වගේ එවුන් හැම ආණ්ඩුවකම ඉන්නවා.අන්න උන් තමයි බල්ලාගේ වැඩේ බුරුවා කළා වගේ, ඔක්කම අවුල් කරන්නේ.
ඒක හින්ද මහත්තයෝ කරුණාකරලා උපාධිධාරියෙකුත් නොවන උපාධි අපේක්ෂකයෙකුත් නොවන
ඔබතුමා,
ආණ්ඩුවෙන් පිනට දෙන දෙයක් කාල වෙන දෙයක් බලාගෙන ඉන්න.......

පලයන් චූ කොල්ලා... චූ කරලා ගිහින් අම්මගේ ඇඳේ බුදියගනින් මේවට හොට දාන්නෙනැතුවane...aluth wadak...ukanawa...heehehehe gon ponnaya...snimaltai kiwwe..ubatai ridila thiyenne.

පලයන් චූ කොල්ලා... චූ කරලා ගිහින් අම්මගේ ඇඳේ බුදියගනින් මේවට හොට දාන්නෙනැතුව![]()
මම උපාධිය ඉවරයි මචන්


ඇඟේ තරමට මොලේ වැඩෙන්නෙ කොයි ලොකේද බන්...යකෝ මම මහින්දයට ජාතක වෙලානම් කාටද ආඩම්බර.. මටම තමයි.uba mata wada wayasin wadi unata wadak na bn..mole wadila na age tharamwath... ammagen ahapan thaaththa mahindada kiyala...
mama enne na ayemath mee thread ekata..aanduwa gana katha karanna oonenam prasiddiye thread ekak karala mata pm ekak daapan...mama ahana prashna walata kelinma uththara denna laasthinam waren...

me sunimal vage un ratatath sapayak.එකද දැන් ආණ්ඩුවට කඩේ යන්නේ? මොකක්ද උපාධිය ? Bsc. in පුක දීමේ කලාවද?![]()
ඉල්ලීම් ලැබෙනකන් සටන් කරන්න

![]()
නිර්මාල් රංජිත් දේවසිරි යන මොහු මේ දින වල පැවැත්වෙන වි.විද්යාල ආචාර්ය වර්ජනයේ පෙරමුණ සිටින අයෙක් බව මාධ්ය තුලින් දැක ඇත.
මොහු...
පිරිමි+පිරිමි, ගෑණු+ගෑණු කසාද බදින සම ලිංගික සේවනය අනුමත කරන X -කණ්ඩායමේ ප්රම්රඛයෙක් බවද,
LTTEයට ඊළම දිය යුතුය යන ස්ථාවරයේ සිටි අයෙක් බවද මොහුගේ ඉතිහාසය දන්නා අය දන්නා බවද,
අන්තවාදී පුද්ගලයෙකු බවද,
මොහුගේ ඉතිහාසය සම්බන්ධ විශ්වවිද්යාල අංශයට සිසුන් ඉගෙනීම් සදහා නොයන බවද,
මොහු තම විෂය දේශණ හරි හැටි නොකරන බවද,
SB - උදේ රේඩියොවේ කිව්වා. බොරුද මන්දා????
mee sunimal..methana apita paw purawanne nathuwa gihin ube ammata hukapan