ජනතා කරනය කරල නිසානේ තුන් පාරක්ම ට්රයි කරන්න දිලා තියෙන්නේ නෑත්තන් අහවල් එකකටද![]()
ammata siri puduma janatha karanayak ne eka! lol

ජනතා කරනය කරල නිසානේ තුන් පාරක්ම ට්රයි කරන්න දිලා තියෙන්නේ නෑත්තන් අහවල් එකකටද![]()

ammata siri puduma janatha karanayak ne eka! lol![]()
හෙහෙ.. උඹ හිතන්නෙ ප්රයිවට් උපාධි වලින් වැඩක් නෑ කියලද ?![]()
ubalata nan ewa loku athi..
ewa igena gena anit hoda upadi wala levl ekata enna hadanne salli bale witarak tyena aya..campas eke "Buddimath" panthiye unta one higher education eka tika denek ge pudgalika depalak karanna...... anith ewath janatha karanaya kala wage mekath janathakaranaya karanna one....
me prathigamee buddimathungen ape adyapane bera ganna one...!


beraganin beraganin...



එහෙනම් පාස් උන්ව ගෙදර තියල ෆේල් උන්ව ගත්තනම් හරි.. එතකොට ඔය ජනත කරනේ හරි යයි



සමහරු ඉන්නවා බං අත දරුවා කාලෙ වැටිලා මොලේ හරියට වැඩ කරන්නෙ නැතුව ගිය අය. ඒ අයත් එක්ක කොච්චර වාද කරත් වැඩක් නැහැ. දෙයක් තේරුම් ගන්න තරම් බුද්ධියක් නැහැ.
උඹ ඔය හදන්නෙ රිලවෙක්ට භෞතික විද්යාව උගන්නන්න යනවා වගේ වැඩක්.
3 parakma karanna deelat bariwena aya tamai oya kaa gahanne.. ehema deelat s3 wat ganna bari aya gana kawara katada![]()

ඔව් බං... උඹ කියන කතාව හරි. රිලව උනත් ඒකට උනත් උපතින් ගෙනා භෞතික විද්යා දැණුමක් තියනව. අඩු ගානෙ බිමට නොවැටි අත්තකින් අත්තකට පනින්න ඌට පුළුවන්. මෙකෙ ඉන්න සමහර එවුන් අර නැට්ට ගිණිගත්තු හනුම වගේ හතර වටේ ගිණි තියනව මිසක් කරන්නෙ මොකක්ද කියල හිතල බලන්නෙ නෑ.
මීට වඩා අර හඩ්සන් සමරසිංහයි මහින්ද අබේසුන්දරයි හොදයි බං.....
මේක මේ ආණුඩුව පෙරලන්න යන ගමනක් කියල කවුරුහරි හිතනවනම් හරි එහෙම හිතාගෙන සහයෝගය දෙනවනම් හරි එයාලට ලොකු වැරදීමක් වෙලා තියෙන්නෙ.. .
ඒ මොන පයනු කතාවක්ද ආන්ඩුවෙ කැම්පස් වල එවුන් බාහිර කරන එවුන් තරහයි,ප්රයිවට් කැම්පස් වල උන් එක්ක තරහයි, පිටරට ගිහින් ඉගෙන ගන්න එවුන් එක්ක තරහයි. මොන තරම් කුහකකමක්ද මුන්ගෙ හිත්වල තියෙන්නෙ. අනිත් දෙක පැත්තකට දාකො පිට රට ගිහින් ඉගෙන ගෙන එන් එවුන් එක්කනම් මුන්ට වෛරයක් තියෙන්නෙ. මෙහෙ කැම්පස් වල උන් අපේ කැම්පස් තමයි ලෝකෙ හොඳම කැම්පස් කියලා හිතාගෙන හිටියට ඒ කැම්පස් එකක්වත් ලොකෙ හොඳම කැම්පස් 250 වත් නෑ.ලොල්. පු* කහගන්න නියපොත්ත නෑ ඒත් සද්දෙ නම් තියෙනවා.mama ehema kiwwet na.. anduwa karana waden wenne rajaye uni walata kelawena eka.. ewa rakagena tamai anit ewa karanna ona..
mehema kiwwata taraha wenna epa.smahara private upadi dena tanwala ugannana ladaru dewal dakkama apita nan hinahath yanawa..ubalata nan ewa loku athi..
ewa igena gena anit hoda upadi wala levl ekata enna hadanne salli bale witarak tyena aya..
salli witarak tyena ewungenut beraganna ona..
![]()

ඒ මොන පයනු කතාවක්ද ආන්ඩුවෙ කැම්පස් වල එවුන් බාහිර කරන එවුන් තරහයි,ප්රයිවට් කැම්පස් වල උන් එක්ක තරහයි, පිටරට ගිහින් ඉගෙන ගන්න එවුන් එක්ක තරහයි. මොන තරම් කුහකකමක්ද මුන්ගෙ හිත්වල තියෙන්නෙ. අනිත් දෙක පැත්තකට දාකො පිට රට ගිහින් ඉගෙන ගෙන එන් එවුන් එක්කනම් මුන්ට වෛරයක් තියෙන්නෙ. මෙහෙ කැම්පස් වල උන් අපේ කැම්පස් තමයි ලෝකෙ හොඳම කැම්පස් කියලා හිතාගෙන හිටියට ඒ කැම්පස් එකක්වත් ලොකෙ හොඳම කැම්පස් 250 වත් නෑ.ලොල්. පු* කහගන්න නියපොත්ත නෑ ඒත් සද්දෙ නම් තියෙනවා.![]()







man kiyana eka ubalata terenne na,ekko mata terenna kiyanna terenne na
ane manda math kata wahagena innawa.. ara tom riddle kiwwa wage kalinma katai p**ai wahan hitiyanan hari..man kiyana eka ubalata terenne na,ekko mata terenna kiyanna terenne na


ආඩම්බර තාත්තගෙ චින්තනයෙ තියෙන්නෙ අධ්යාපනය විකුණන් කනවා කියලද ? මිනිස්සුන්ගෙන් චන්ද හිගාකෑවෙ එහෙම කියල ද ? නොදකින් එතකොට දුප්පත් ළමයි ඉගෙන නොගත්තට කමක් නැද්ද ? උන් හැමදාම අනුන්ට කත් ඇද ඇද ඉන්න ඕනිද ? උඹලගෙ අම්මා තාත්තා ඉගෙනකත්තෙ කෝඨි ගනන් දීලා ප්රයිවට් කැම්පස් ඉන්ටර්නැශනල් ස්කූල් වලින්ද ? උබ කතා කරන්නෙ කටෙන්ද ? අනිත් පැත්තෙන්ද ?
අනිත් හැම දේටම ආර්ථික වටිනාකමක් දෙන්න පුලුවන්නම් අද්යාපනයේ විකුනන්න තියෙන තහනම මොකක්ද?











පල ඕක තුන්පාරක් නොදී එක පාරක් විතරක් දුන්නනම් ප්රශ්නවලින් භාගයක් ඉවරයි.
හා
ඒ මොන පයනු කතාවක්ද ආන්ඩුවෙ කැම්පස් වල එවුන් බාහිර කරන එවුන් තරහයි,ප්රයිවට් කැම්පස් වල උන් එක්ක තරහයි, පිටරට ගිහින් ඉගෙන ගන්න එවුන් එක්ක තරහයි. මොන තරම් කුහකකමක්ද මුන්ගෙ හිත්වල තියෙන්නෙ. අනිත් දෙක පැත්තකට දාකො පිට රට ගිහින් ඉගෙන ගෙන එන් එවුන් එක්කනම් මුන්ට වෛරයක් තියෙන්නෙ. මෙහෙ කැම්පස් වල උන් අපේ කැම්පස් තමයි ලෝකෙ හොඳම කැම්පස් කියලා හිතාගෙන හිටියට ඒ කැම්පස් එකක්වත් ලොකෙ හොඳම කැම්පස් 250 වත් නෑ.ලොල්. පු* කහගන්න නියපොත්ත නෑ ඒත් සද්දෙ නම් තියෙනවා.![]()

ලංකාවේ කැම්පස් ලෝකේ හොඳම කැම්පස් 250 නෙමෙයි 2500 වත් නැති උනත් අපේ දුප්පත් අම්මලාගේ දුප්පත් ළමයින්ට තියන එකම පිළිසරණ මේක. එකත් නැති කරන එක නම් හෙණ ගහන අපරාධයක්. ප්රයිවට් කැම්පස්, බාහිර උපාධි, පිට රට උපාධි හොඳයි, ඇති හැකි අයට. එයාල නම්බර් වන් රේටින්ස් තියන කැම්පස් වල ඉගෙන ගත්තාවේ. එත් අපේ දුප්පත් දරුවන්ටත් යන කලක් තියෙන්න ඕන. මේ යන රටාව අනුව ඉස්සරහට ලංකාවට දෙවියන්ගේම පිහිටයි.![]()
ඒ මොන පයනු කතාවක්ද ආන්ඩුවෙ කැම්පස් වල එවුන් බාහිර කරන එවුන් තරහයි,ප්රයිවට් කැම්පස් වල උන් එක්ක තරහයි, පිටරට ගිහින් ඉගෙන ගන්න එවුන් එක්ක තරහයි. මොන තරම් කුහකකමක්ද මුන්ගෙ හිත්වල තියෙන්නෙ. අනිත් දෙක පැත්තකට දාකො පිට රට ගිහින් ඉගෙන ගෙන එන් එවුන් එක්කනම් මුන්ට වෛරයක් තියෙන්නෙ. මෙහෙ කැම්පස් වල උන් අපේ කැම්පස් තමයි ලෝකෙ හොඳම කැම්පස් කියලා හිතාගෙන හිටියට ඒ කැම්පස් එකක්වත් ලොකෙ හොඳම කැම්පස් 250 වත් නෑ.ලොල්. පු* කහගන්න නියපොත්ත නෑ ඒත් සද්දෙ නම් තියෙනවා.![]()
NDT කරන උන් Degree කරන උන් එක්ක තරහය්, Degree කරන උන් NDT කරන උන් එක්ක තරහය්. මොකක්ද හේතුව? අනිත් එක තමන්ව කාපන් යය් කියල...

ඉල්ලීම් නම් ඉතාම හොඳයි.
ගැටලුව තමයි මේ ඉල්ලීම් කරන පුද්ගලයින් කවුද කියලා හා ඒ ඉල්ලීම් ඉල්ලන විදිහ ගැන.
නිදහස් අධ්යාපනේ රැකගන්න කියලා වැඩකරන්නේ නැතුව ඉඳලා ළමයින්ට අධ්යාපනයක් නැතිකරන එකද හරි. ඒ ගොල්ලෝ වැඩනොකට හිටියාම අධ්යාපනය කඩා වැටෙනවා මිස නැගිටින්නේ නෑ නේ. තවත් වලපල්ලටම තමයි යන්නේ

ඉල්ලීම් නම් ඉතාම හොඳයි.
ගැටලුව තමයි මේ ඉල්ලීම් කරන පුද්ගලයින් කවුද කියලා හා ඒ ඉල්ලීම් ඉල්ලන විදිහ ගැන.
නිදහස් අධ්යාපනේ රැකගන්න කියලා වැඩකරන්නේ නැතුව ඉඳලා ළමයින්ට අධ්යාපනයක් නැතිකරන එකද හරි. ඒ ගොල්ලෝ වැඩනොකට හිටියාම අධ්යාපනය කඩා වැටෙනවා මිස නැගිටින්නේ නෑ නේ. තවත් වලපල්ලටම තමයි යන්නේ


අනේ 6% දෙන්නකෝ කිව්වට ආන්ඩුව දීලා දායිද ?ඉල්ලීම් නම් ඉතාම හොඳයි.
ගැටලුව තමයි මේ ඉල්ලීම් කරන පුද්ගලයින් කවුද කියලා හා ඒ ඉල්ලීම් ඉල්ලන විදිහ ගැන.
නිදහස් අධ්යාපනේ රැකගන්න කියලා වැඩකරන්නේ නැතුව ඉඳලා ළමයින්ට අධ්යාපනයක් නැතිකරන එකද හරි. ඒ ගොල්ලෝ වැඩනොකට හිටියාම අධ්යාපනය කඩා වැටෙනවා මිස නැගිටින්නේ නෑ නේ. තවත් වලපල්ලටම තමයි යන්නේ





