විශ්වවිද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ ඉල්ලීම්

Tom Riddle

Member
Aug 31, 2007
1,833
196
0
ඔබ කියන කතාවෙත් ඇත්තක් තියනවා. උදාහරණයක් ලෙස මොරටුව විශ්වවිද්‍යාලයේ ඉලෙක්ට්‍රොනික් වැනි විශයක් උගන්නන්න ඉන්නෙ අතලොස්සක් ආචාර්ය වරුන් ගණනක්. මේකට හේතුව වැඩි හරියක් පිටරට/පෞද්ගලික අංශයට යාම.:yes:

නමුත් මෙහෙම එකක් තියනවා. දැන් මොවුන් ඉල්ලන වැටුප් තල මත Demo කෙනෙක් ගේ වැටුප 45000 පමණ වෙනවා. මේක අසාධාරණ නැද්ද? Demo වෙන්න අවශ්‍ය සුදුසුකම මූලික උපාධිය මෑතකදී සමත් වීම පමණයි. ඉන්පසු අදාළ අංශ ප්‍රධානියාට අවශ්‍ය ඕනෑම කෙනෙක් ගන්න පුළුවන් (අවශ්‍ය නම් 1st class කපල 2nd class ට දෙන්න, කොල්ලො කපල කෙල්ලෙකුට දෙන්න ආදී). අවශ්‍ය නම් ඉල්ලුමේ හැටියට විභාගය repeat වෙච්ච අයත් ගන්න පුළුවන් (උදා- computer lab demo)

දැන් සංසන්දනය කරමු දීප ව්‍යාප්ත සේවයක් වන ගොවිජන සේවා නිළධාරියෙක් - මූලික උපාධියකට අමතරව තරඟකාරී විභාගයක් සහ interview එකක් පාස් කරන්න ඕන. මූලික වැටුප 17000 පමණ. ජීවන වියදම් දීමනාව සමඟ 22000 පමණ.

ඉතින් මීට වඩා දෙගුණයකටත් වැඩිය demo කෙනෙකුට ගෙවන එක අසාධාරණ නැද්ද? අනික් අතට වෙනම සේවයක් බවට පත් කරන ඉල්ලීම 100% සාධාරණයි. නමුත් තාවකාලික පදනමකින් වැඩට ගත් අය (Deoms, Temp. lecturers) එයට අදාළ නොවිය යුතුයි.
:yes:



ඔව් temporary අයටනම් එච්චර ගෙවන්න ඕනෙ නැහැ.

ඒ වුනත් ඒ ඉල්ලීම එච්චර සාධාරණ නැහැ කියලා අනිත් ඉල්ලීම් බැහැර කරන්නෙ නැතුව ඉන්න ඕනා අපි.

පඩිය ගැන කවුරුහරි එකඟ නොවුනත් අනිත් ඉල්ලීම් එක්ක එකඟ වෙන්න බැරි නම් ආණ්ඩුවෙ කටු කන රටට ආදරයක් නැති කෙනෙක් තමා.


@ckaushalya සහෝදරයා මම කියපු දේ අනුගමනය කරන්නෙ නෑ වගේ නේද?

සමහරු ඉන්නවා බං අත දරුවා කාලෙ වැටිලා මොලේ හරියට වැඩ කරන්නෙ නැතුව ගිය අය. ඒ අයත් එක්ක කොච්චර වාද කරත් වැඩක් නැහැ. දෙයක් තේරුම් ගන්න තරම් බුද්ධියක් නැහැ.

උඹ ඔය හදන්නෙ රිලවෙක්ට භෞතික විද්‍යාව උගන්නන්න යනවා වගේ වැඩක්.

 
Last edited:

GuneBhai

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත

    පඩිය ගැන කවුරුහරි එකඟ නොවුනත් අනිත් ඉල්ලීම් එක්ක එකඟ වෙන්න බැරි නම් ආණ්ඩුවෙ කටු කන රටට ආදරයක් නැති කෙනෙක් තමා.

    ගොනා හැරෙන්නේ පොල් පලේට විත්තිය ආණ්ඩුව දන්නවා!

    @ckaushalya සහෝදරයා මම කියපු දේ අනුගමනය කරන්නෙ නෑ වගේ නේද?

    සමහරු ඉන්නවා බං අත දරුවා කාලෙ වැටිලා මොලේ හරියට වැඩ කරන්නෙ නැතුව ගිය අය. ඒ අයත් එක්ක කොච්චර වාද කරත් වැඩක් නැහැ. දෙයක් තේරුම් ගන්න තරම් බුද්ධියක් නැහැ.

    උඹ ඔය හදන්නෙ රිලවෙක්ට භෞතික විද්‍යාව උගන්නන්න යනවා වගේ වැඩක්.


    මෙන්න නියම මහත්තයෙක් "සහෝධරයෙක්".... උඹල වගේ උන් රටේ ඉන්න ඕනේ... එතකොට තමා අපිටත් බිසිනේස්ස් එකක් කරලා දියුණු වෙන්න පුළුවන්!
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    gon gothayo rala hithana inne marawa illuwama okkoma hariya kiyala, mun atha daruwo nemei ethath antha gobilo ralak. me okkoma ara jara adyapane nisa! :dull:
    මෙහෙමයි මචන් මේ ගැන ටිකක් පැහැදිලි කරලා ලිව්වෙ නැත්නම් කැම්පස් යන එවුන් විතරක් උගත්තු කියලා කියන අය උඩපනිනවා. ඇත්තටම මචන් අපේ රටට නිදහස් අධ්‍යාපනේ කියලා එකක් මුලින්ම හඳුන්වලා දෙද්දී වෙච්ච ලොකුම වැරැද්ද තමයි නොමිලේ අධ්‍යාපනය ලබා දීපු එක. එදා එහෙම නොකලනම් අපි අද හිතාගන්නවත් බැරි තරම් දියුනු රටක්. අද අධ්‍යාපනය නිකන් දෙන හින්දා තමයි උගත්කමට වටිනකමක් නැත්තෙ. මේ තත්වෙ වෙනස් වෙන්න ඕන. අපේ රටට තව දුරටත් මෙහෙම ඉස්සරහට යන්න බෑ, මොකද අපේ රටෙත් තියෙන්නෙ ධනවාදී ආර්ථිකයක්, ඉතින් ඉතින් අධ්‍යාපනෙත් ආර්ථිකමය ඉලක්ක හඹායන්න පුලුවන් තැනකට ගේන්න ඕන නැත්ත්නම් අධ්‍යාපනේ වුනත් රටකට බරක් වෙන්න පුලුවන්.රටේ පවුල් වල ආදා‍යම් තත්වෙ අනුව ඉස්කෝල වලට මුදල් අයකරන්න ඕන. අන්ත දුප්පත් පවුල් වලට නොමිලේ ශිෂ්‍යත්ව එහෙම ලබා දෙන්න ඕන. එතකොට තමයි අධ්‍යාපනයෙට නිසි වටිනාකම ලැබෙන්නෙ. මෙහෙම කරන්න පුලුවන්නන්ම් ටියුෂන් මාෆියාවත් බිඳ වැටෙනවා. අධ්‍යාපනෙත් රටට බරක් වෙන්නෙ නෑ. ගුරුවරුන්ටත් හොඳ පඩියක් අරගෙන වැදගත් විදිය ජීවත් වෙන්න පුලුවන්. අනික වැදගත්ම දේ උසස් තාක්ෂනය ආදී වැදගත් දේවල් ප්‍රායෝගිකව ඉගෙනගන්නත් මෙකෙන් ලොකු උදව්වක් වෙනවා. අනික මතක ඇතුව ලොකු ඉස්කෝලවලට ලොකු අයකිරීමක් කරන්න ඕන.එහෙම කෙරෙන එකෙන් වෙන අමතර වාසිය වශයෙන් ශිෂ්‍යත්වය වැනි තරඟ විභාගවල තරඟකාරීත්වයත් අවම කරන්න පුලුවන් වේවි.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    පවතින ක්‍රමයට
    ආයෝජනය ලoකාවෙන් >>>>> වාසිය දරුවාට>>>>>ලාභය ???

    මෙම ක්‍රමයෙන්
    ආයෝජනය දෙමව්පියන්ගෙන්>>>>වාසිය දරුවාර>>>> ලාභය ලoකාවට
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ගොනා හැරෙන්නේ පොල් පලේට විත්තිය ආණ්ඩුව දන්නවා!



    මෙන්න නියම මහත්තයෙක් "සහෝධරයෙක්".... උඹල වගේ උන් රටේ ඉන්න ඕනේ... එතකොට තමා අපිටත් බිසිනේස්ස් එකක් කරලා දියුණු වෙන්න පුළුවන්!
    සිරා තමයි බන් අපි වගේ නූගත්තු කියන පොයින්ට් එකක්වත් කඩාගන්න බැරිව රට හදන හැටි පම්පෝරි ගහන මෙහෙම උගත්තු නම් ඇත්තටම අධ්‍යාපන ක්‍රමයෙ වැරැද්දක්. අනිත් රටවල මිනිස්සු උගත් වෙන්න වෙන්න ජවසම්පන්න වෙනවා. ඒකට අපේ උගත්තු උගත් වෙන්න වෙන්න නිවටයො වෙනවා. වැටත් නියරත් ගොයම් කයි නම් කාට කියන්නද මේ දුක.:baffled:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    සිරා තමයි බන් අපි වගේ නූගත්තු කියන පොයින්ට් එකක්වත් කඩාගන්න බැරිව රට හදන හැටි පම්පෝරි ගහන මෙහෙම උගත්තු නම් ඇත්තටම අධ්‍යාපන ක්‍රමයෙ වැරැද්දක්. අනිත් රටවල මිනිස්සු උගත් වෙන්න වෙන්න ජවසම්පන්න වෙනවා. ඒකට අපේ උගත්තු උගත් වෙන්න වෙන්න නිවටයො වෙනවා. වැටත් නියරත් ගොයම් කයි නම් කාට කියන්නද මේ දුක.:baffled:

    bump
     

    Wambatu

    Member
    Nov 12, 2011
    435
    26
    0
    Sidadiye
    සාමාන්‍යයෙන් කවුරු හරි පැහැරගෙන ගිහින් බෙල්ලට පිහිය තියලා කප්පම් ඉල්ලනකොට පොලීසියෙන් කරන්නෙ මන්කොල්ලකාරයට වෙඩි තියලා පැහැරගත්තු කෙනාව බේරගන්න එක.. ඉතින් ඒ මන්කොල්ල කෑමයි මේ මන්කොල්ල කෑමයි අතර වෙනසක් නෑ.. ශිෂ්‍යන්ගෙ අනාගතේ බිල්ලට දෙන්නෙ නැතුව ඕන හු*තක් ඉල්ලගනිල්ලා:frown:
    උබලෑ දහජරා ලබ්බෙ ආණ්ඩුව රටේ අධ්‍යාපනය බල්ලට දාලා විකුණන් කන එක නැවැත්තුවා නම් හු*ත්තක් කරන්න වෙයිද වස්සෝ ?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,068
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක


    හා හා උන් සල්ලි කාරයො නූගත්තුනම් සල්ලි කොහෙන්ද පෝසත් මිනිස්සු එක්ක මුන්ට පුදුම ඉරිසියාවක් තියෙන්නෙ. ඒ වගේම මුන් දුප්පත් මිනිහටත් ද්වේෂ කරනවා. තමන්ට එදාවේල හම්බකරගෙන කන්න දන්නෙ නැති මුන්ද රටේ පාලනේ ඉල්ලන්නෙ?
    :baffled:

    hikz... mervin silva tath "aacharya upadiyak" thiyenawane.. :D:rofl::rofl: ee jathiye upadhi karayo thamai oya salli tiyena upadi karayo goda denek..

    salli karayo hamoma modayo duppath aya witarak okkoma buddimattu kiyala api kiyanne na..ee obatumala terum gattu hati..

    ubala hitan inne salli tibuna paliyata private degree karana un buddimattu kiyala.. :rofl:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,068
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    umba hithan inne padam karala campus yana un witharak buddimath kiyala... lolz tho buddimath ewunwa dakala naa ehenan! :P

    man koheda ehema kiyala tyenne?? ubata tyenne hariyata exam pass wela campus yanna bariuna irisiyawa misak wena deyak nemei.. ee nisai uba anduwa karana balu wada walata support karanne.. eth hama ekama uba wage na kiyalat dannawa...
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    man koheda ehema kiyala tyenne?? ubata tyenne hariyata exam pass wela campus yanna bariuna irisiyawa misak wena deyak nemei.. ee nisai uba anduwa karana balu wada walata support karanne.. eth hama ekama uba wage na kiyalat dannawa...

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: puluwannan man kiyala thiyena ewa waradi kiyala pennapan.... man irisiya thamay...... puluwannan man waradi kiyala oppu karapan....! nikan koholla baba wage lissala yanna epa! :P
     

    dcs007

    Member
    Jan 20, 2011
    17
    1
    0
    Kaluthara
    1. අන්තර්ජාතිකව පිළිගත් සම්මුතිය වන 6% අධ්‍යාපනය සඳහා දළ දේශීය නිෂ්පාදිතයෙන් වෙන් කිරීම.
    2. නිර්දේශිත හා පොරොන්දු වූ (2008 සිට, අඩු ගණනේ 2012 අයවැයෙන් ලබාදීමට නියමතව තිබූ) ලැබිය යුතු වැටුප් වර්ධක ලබා දීම.
    3. විශ්වවිද්‍යාල ආවාර්යවරුන් වෙනමම විශේෂිත සේවාවක පිහිටවීම. (විශ්‍රාම වැටුප් පවා නොලබන විශ්වවිද්‍යාල ආවාර්යවරුන් ලබන වැටුප් වෙනත් සේවා සමග සංසන්දනය කිරීම වැලැක්වීම මෙහි අරමුණයි.)
    4. විශ්වවිද්‍යාල නිර්දේශපාලනය කිරීම – දේශපාලන ඇඟිලි ගැසීම් (පත්වීම් ඇතුළුව) නවත්වා ආචාර්යවරුන්ට නිදහසේ ඉගැන්වීම් කටයුතු කරගෙන යාමට ඉඩහසර ලබා දීම.
    5. අවිධිමත් අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ අත් හිටුවා එවැනි අවස්ථාවලදී විශ්වවිද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ සහය ලබාගැනීම.
    6. රටේ සංවර්ධන ක්‍රියාවලියට විශ්වවිද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ දැනුම ප්‍රයෝජනයට ගත හැකි පරිදි අවස්ථාවන් නිර්මාණය කිරීම.

    Meewa asadaranada ?

    P.S. Thank You All for Comments. Lets try to spread this, Lets Protect "Free Education" for our Future Generations.


    :yes::yes::yes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    උබලෑ දහජරා ලබ්බෙ ආණ්ඩුව රටේ අධ්‍යාපනය බල්ලට දාලා විකුණන් කන එක නැවැත්තුවා නම් හු*ත්තක් කරන්න වෙයිද වස්සෝ ?

    අනිත් හැම දේටම ආර්ථික වටිනාකමක් දෙන්න පුලුවන්නම් අද්‍යාපනයේ විකුනන්න තියෙන තහනම මොකක්ද?


    ai e?? :no::no::no:


    රොබින් හුඩ්ලා කියන්නෙ ප්‍රබන්ධ බන්.. ඕවගෙ වගේ සාදාරනෙ වෙනුවෙ කතා කරන්න අද කාලෙ කාටවත් බෑ
    :rolleyes::rolleyes:

    hikz... mervin silva tath "aacharya upadiyak" thiyenawane.. :D:rofl::rofl: ee jathiye upadhi karayo thamai oya salli tiyena upadi karayo goda denek..

    salli karayo hamoma modayo duppath aya witarak okkoma buddimattu kiyala api kiyanne na..ee obatumala terum gattu hati..

    ubala hitan inne salli tibuna paliyata private degree karana un buddimattu kiyala.. :rofl:
    හෙහෙ.. උඹ හිතන්නෙ ප්‍රයිවට් උපාධි වලින් වැඩක් නෑ කියලද ?:rofl::rofl::rofl:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    campas eke "Buddimath" panthiye unta one higher education eka tika denek ge pudgalika depalak karanna...... anith ewath janatha karanaya kala wage mekath janathakaranaya karanna one....

    me prathigamee buddimathungen ape adyapane bera ganna one...!
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    campas eke "Buddimath" panthiye unta one higher education eka tika denek ge pudgalika depalak karanna...... anith ewath janatha karanaya kala wage mekath janathakaranaya karanna one....

    me prathigamee buddimathungen ape adyapane bera ganna one...!


    :lol::lol: beraganin beraganin...
     

    janakaparakkuwa

    Active member
  • 553552_10151027278257670_596085001_n.jpg
    saththakinma machan deesapluwo thama lokema kanne.......
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    thopi ta hina............. ohoma hina unata umbala adana dawasa wadi atha naa! :P

    ජනතා කරනය කරල නිසානේ තුන් පාරක්ම ට්‍රයි කරන්න දිලා තියෙන්නේ නෑත්තන් අහවල් එකකටද :P