සැබෑ නායකත්වය අපේ රටේ පහල වෙලා තියෙනව, ඕකුන් එක්ක කතාකරන්න නෙමෙයි ස්ට්රයික් කරන එවුන්ගෙ පඩි කැපුවනම් ඔය ප්රශ්න සේරම විසඳෙනවා![]()
moda buruwanta hariyana saba naayakathwaya thamai pahala wela thiyenne..

dena wisadum/pa_ show/pampori kata iwarayak na.. ubalatama tamai hariyanne.. 


මේකට නම් මාත් කැමතියි මේකේ විතරක් නෙමෙයි හැම ෆිල්ඩ් එකේම වර්ජනය කරන අයගේ පඩි කපන එක හොද වැඩක්
හැබැයි ලෙක්චර්ස්ලාගේ පඩි කැපුවා කියලා එයාලට ප්රශ්නයක් නැහැනේ එයාලා ප්රයිවට් ටියුෂන් කරලා බර ගාණක් මේ කාලයේදිත් හොයනවානේ![]()
lectures lawa ee wage dekata pathkaranne kawda?? oya maha buruwa saha uge anduwa..
uu pampori kata kiyannat enawa pa...ya.. 
pampori gahuwata tharjana dala lectures tika raten yana tanata wada keruwama lectures lata nemei padu,igenaganna lamayin ta... eekawat terenne nati bath kana buruwo tikak me rate inne.. 

oya moda mu...sala nayakayo wenuwen rate jatika danaya kochchara nasti karanawada.. ai ewa adukaranne natte?? ehema nasti karanna salli tyenawanam ai lectures lage padi wadi karanna salli natte?????
e nisa apahu singlish walinma damma
ithin oya set ekamane ban anduwata upades denneth, apita aith kawada campus yanna weida kiyala deiyo tama danne


