වීදුරු බෝතල් රට යවන්න බැරිද?

Didy

Well-known member
  • Dec 12, 2020
    434
    857
    93
    බෙහෙත් ජාති වගේ දේවල් තියෙන සීල් කරපු වීදුරු බෝතල් රට යවන විදිහ දන්නවද?
    post office එකෙන් කියන්නේ කොළඹ ගිහින් යවන්න ඕනේ කියල
    මෙහෙම බෝතල් රට යවපු කට්ටිය හරි සීන් එක දන්න කට්ටිය හරි ඉන්නවනම් කියන්නකො
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    බෙහෙත් ජාති වගේ දේවල් තියෙන සීල් කරපු වීදුරු බෝතල් රට යවන විදිහ දන්නවද?
    post office එකෙන් කියන්නේ කොළඹ ගිහින් යවන්න ඕනේ කියල
    මෙහෙම බෝතල් රට යවපු කට්ටිය හරි සීන් එක දන්න කට්ටිය හරි ඉන්නවනම් කියන්නකො
    බෙහෙත් නම් යවන්න කේස්. ලබන රට අනුව නිති වෙනස්. බෝතල් නොවුනත් සුව ධරණි එක යවලත් ආයිත් හරවලා එව්වා. ඒ නිසා අතගහද්දි පරිස්සමින්
     

    Didy

    Well-known member
  • Dec 12, 2020
    434
    857
    93
    බෙහෙත් කිව්වට අර සිංහල බෙහෙත් කඩවල් වල තියෙන සීල් කරපු පෙට්ටිවල දාපු එහෙම ඊවා ඉතින්
    වීදුරු හින්ද බැලූ , දියර ජාති හින්දත් බැලූ
    මාර වැඩේ
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    ow matath kiwwa. liquid beheth wagayak UK walata yawanna. post office eken baha kiwwa. courier service ekakin thamai balanna wenne. hambaunoth meke dapan
     
    • Like
    Reactions: Didy

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    බෙහෙත් කිව්වට අර සිංහල බෙහෙත් කඩවල් වල තියෙන සීල් කරපු පෙට්ටිවල දාපු එහෙම ඊවා ඉතින්
    වීදුරු හින්ද බැලූ , දියර ජාති හින්දත් බැලූ
    මාර වැඩේ
    yoko ohoma ewa ethakota import karanne kohomata?
    export market ekak hadeida mehema me rate?
    lol
     
    • Like
    Reactions: Didy

    Didy

    Well-known member
  • Dec 12, 2020
    434
    857
    93
    ow matath kiwwa. liquid beheth wagayak UK walata yawanna. post office eken baha kiwwa. courier service ekakin thamai balanna wenne. hambaunoth meke dapan
    head office ගිහින් කරගන්න පුළුවන් කතාවක් කිව්වා කෝල් එකක් වත් දීල බලන්න ඕනේ

    yoko ohoma ewa ethakota import karanne kohomata?
    export market ekak hadeida mehema me rate?
    lol
    අනේ මන්ද
    ඒ රට වල නැති හින්ද මෙහෙන් යවන්න බැලුවේ
    උවමනාවකට වත් යවාගන්න බැරිහැටි
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    ow matath kiwwa. liquid beheth wagayak UK walata yawanna. post office eken baha kiwwa. courier service ekakin thamai balanna wenne. hambaunoth meke dapan
    දැන්කොහොමත් යු⁣රෝපයටබඩු යවනවනම් අමතර ටැක්ස්එකකුත් ගෙවන්න ඕනා.

    head office ගිහින් කරගන්න පුළුවන් කතාවක් කිව්වා කෝල් එකක් වත් දීල බලන්න ඕනේ


    අනේ මන්ද
    ඒ රට වල නැති හින්ද මෙහෙන් යවන්න බැලුවේ
    උවමනාවකට වත් යවාගන්න බැරිහැටි
    ලංකාවෙමවැරැද්ද නෙවෙයි. ඒ ඒ රටවල නිති.අනිත් එක ලංකාවේ post හැමදාම එකතැන. නාකියෝ සෙට් එක පන්නලා it බස්සන්න ඕනා. හරි ලේසි ⁣දේවල්.කරන්නැ . ගාන කපාගන්න ජරාව ගන්න බැනේ
    ------ Post added on Jul 30, 2021 at 7:51 PM
     

    Didy

    Well-known member
  • Dec 12, 2020
    434
    857
    93
    Liquids air Shipping walata godak welawata ganne na...
    මොන air ද sea mail යවන්නත් බෑ ලුනේ

    දැන්කොහොමත් යු⁣රෝපයටබඩු යවනවනම් අමතර ටැක්ස්එකකුත් ගෙවන්න ඕනා.


    ලංකාවෙමවැරැද්ද නෙවෙයි. ඒ ඒ රටවල නිති.අනිත් එක ලංකාවේ post හැමදාම එකතැන. නාකියෝ සෙට් එක පන්නලා it බස්සන්න ඕනා. හරි ලේසි ⁣දේවල්.කරන්නැ . ගාන කපාගන්න ජරාව ගන්න බැනේ
    ------ Post added on Jul 30, 2021 at 7:51 PM
    ඒකනම් කියල වැඩක් නෑ
    රට ඉඳල බඩු එනකොටත් නැවේ එනවට වැඩි කාලයක් රේගුවේ ඉඳන් ගෙදෙට්ට එන්න යනවා
    ------ Post added on Jul 30, 2021 at 11:52 PM

    ow matath kiwwa. liquid beheth wagayak UK walata yawanna. post office eken baha kiwwa. courier service ekakin thamai balanna wenne. hambaunoth meke dapan
    යවන්න විදිහක් හම්බ වුනා
    edinborough factory එක එක්කම තියෙනවා උන්ගේ සීල් කරන තැන
    එතනින් බෝතල් පිටින්ම ටින් කරන්න පුළුවන්
    ඕනේ නම් බෝතලේ කඩල ටින් එකකට දාල ගන්නත් පුළුවන්
    ඒ බෝතල් ටික සීල් කරලා තිබ්බ හින්ද ඒවට prescription එකක් ඕන උනේ නෑ
    නැත්තන් prescription එකක් ඕනෙලු
    පොඩ්ඩක් post office එකේ අයගෙන් අහගෙන ම යන්න
    ටින් කරන්න නම් ලොකු ගානක් යන්නේ නෑ

    සමහර විට තව තැන් ඇති මේ වගේ
    ඉන්න පැත්තෙත් බලන්න
    ------ Post added on Aug 3, 2021 at 6:19 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG