වීරවංශ වැඩට බහී...එජා කාර්යයාලය වටලයි..

thilangr8

Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,557
    5,933
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    ඌ පිස්සු නැටුවට he was leading from the front all the time
    normally politicians will organize and retreat but Wimal wasn't

    I'm not trying 2 justify this dumb act but he was leading from the front unlike a typical politician :yes:
     
    Last edited:

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    ඌ පිස්සු නැටුවට he was leading from the front all the time
    normally politicians will organize and retreat but Wimal wasn't

    I'm not trying 2 justify this dumb act but he was leading from the front unlike a typica politician :yes:

    true machan, agreed.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    බැන් කිමුන්ට සිංහල බැ කියන්නෙ ඇත්තද?:oo:,මුන් සිංහල තෙරිය ඉල්ලෙයි නම් අපරාදෙ ඔටුවංශ ලොක්කාගෙ වචන ටික :rolleyes::rolleyes:
     
    Last edited:

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    uba inneth hina lanthe ne eheta wela hitapan ape rata barak nowi

    Api inne hina lanthe nemei... ape banana lanthe.... Umba hithanawada UN eka eyalage probe eka nawaththai kiyala. pissuda bang. Meken loke wenath ratawaluth apita wirudda wenawa. Ai api ehema karaganne?

    Aththatama machan ape rate wena prashna nadda meeta wada? Mehema wada karana eken oppu wenne api waraddak kara wage deyak nemei da?

    Mewa diplomatic dewal. Me kohewath yana ekek UN eka issarahata awith kagahuwa kiyala owa wisadanna ba. Ai e de therenne naththe ape rate minissunta.

    Apita ratak vidihata diyunu wenna one num api danaganna one ape ratata wasi wena widihata suhadawa wade karaganna.
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    Great Work Vimal!
    WE SUPPORT YOU!

    :frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown::frown:

    අපිට රටක් විදියට ආඩම්බර වෙන්න පුලුවන් දෙයක්නේ මේ කරන්නේ......

    අපේ රටේ එකෙක් තවත් කොමිටියක ඉන්නවා ඊශ්‍රායලයේ මානව හිමිකම් උල්ලන්ඝනය කිරීම ගැන හොයන්න.

    එතකොට අපේ එවුන් ඉන්න කොමිටි වලින් ඊශ්‍රායලයේ ස්වාධිපත්තියට හානි වෙන්නේ නැද්ද?

    මේවා පොන්න වැඩනෙ........

    අපිට හොඳයි බන්කී මූන් දාපු ඊශ්‍රාලයට විරුද්ධ කොමිටිවල ඉන්න, ඒත් අපි ෆයිට් අපිට කොමිටි දැම්මා
    .

    පුදුම හරක්!!!!!!!!
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Api inne hina lanthe nemei... ape banana lanthe.... Umba hithanawada UN eka eyalage probe eka nawaththai kiyala. pissuda bang. Meken loke wenath ratawaluth apita wirudda wenawa. Ai api ehema karaganne?

    Aththatama machan ape rate wena prashna nadda meeta wada? Mehema wada karana eken oppu wenne api waraddak kara wage deyak nemei da?

    Mewa diplomatic dewal. Me kohewath yana ekek UN eka issarahata awith kagahuwa kiyala owa wisadanna ba. Ai e de therenne naththe ape rate minissunta.

    Apita ratak vidihata diyunu wenna one num api danaganna one ape ratata wasi wena widihata suhadawa wade karaganna.

    true dude its called banana republic :yes::yes:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    විමල් කිව්වෙ අවිහිංස උපවාසයක් කියලා ,කොච්චර අවිහිංසක විදියට උපවාසය තිබ්බාද කියනවා නම් U.N එකෙ තප්ප උඩ නැගගෙන හු කිව්ව විදියෙන්ම තෙරුනා ඔටුවංශගෙ අවිහිංසාවෙ තරම
     

    chaarr

    Active member
  • Feb 28, 2008
    896
    191
    43
    hehee uta wena ratawalinuth place thiyenawa....oya wimala,ubalage lokka uda pana pana dagaluwata wena ratawal wala ewun ballekutwath ganan ganne na..
    ubala wage ewun innakan hodai ithin untath.......hehee:rofl:
    ehema wela thiyenne anek ratawal issaraha dekata namenne nathuwa aanduwa wada karapu nisa. ubala wage evun hitiyanam wena ratawala evun place dei thamai...