වී විකුණීම සඳහා වන තුණ්ඩු ලබා ගැනීම

sp4chamara

Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    ඔය ගබඩා වල සත්තු කාල විනාස වෙන සහල් ටික මොකද දුප්පත් මිනිසුන්ට දුන්නා නම් සහන මිලට ..වතුකරයේ ජනතාව ඉන්නවා රොටියක් කාලා ජීවත් වෙන මිනිස්සු ..ඇයි ඒ වගේ අයට නොමිලේ බැරි නම් විශේෂ සහන මිලකට දෙන්න බැරි ..
    ඔකේ ඇත්ත කතාව මොනවත් නෙවෙයි .ලංකාවේ මහා පරිමාන වී මොල්කරයන්ගේ බලය..කිසිම රජයකට බැරි උනා ව්‍යාපාරිකයන්ගේ මත යැපෙන එක නවත්තන්න ..රු 40 ගන්න වී 1Kg එකක් රු 80-100 වෙන්නේ කොහොමද ...
     
  • Aug 29, 2011
    5,593
    1,149
    113
    වාද්දුව

    අතිරික්තයක් නැත්නම් මොකෝ බන් ගබඩා කරන්නේ.

    අනික උබ කියන විදියට පිටරට පටවන්න බැ.
    මහින්දගේ කාලේ නැට්ට පුකේ ගහන හිටපු උන් දැන් ආර්ථික විද්‍යාව කියවන්න එනවා මෙතන


    අපේ රටේ මේ තරම් වී තොග තියෙද්දී තව පකිස්ථානයෙන් රිෂාර්ඩ් බදුර්දීන් ඇමති හාල් ගෙනෙල්ලා ..ඔන්න ඕකයි ඇත්ත කතාව .

    මෙයා බබා..

     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ලංකාවේ හැදෙන වී වලට ඉල්ලුම අඩුයි
    බත් ඉව්වම ජිල් බෝල වගේ
    කොකු පනුවෙක්ගේ සයිස් බත් ඇටයක්
    ඒක නිසා මාර්කට් එක අඩුයි
    ලංකාවේ මාර්කට් පකිස්තාන් ඉන්දියන් හාල්

    අනික තව පැත්තක් තියෙනවා
    ලංකාවේ වී වවද්දී ගහන්න ඕනි කෙමිකල් ඔක්කොම ගහනවා
    දන්නවනේ ඉතින් අපේ උන්ගේ හැටි
    ඒකනිසා ලංකාවේ වැවෙන වී කන එක ඇගට ගුණ නැහැ

    මහින්දගේ කාලේ වී අරන් යැවුවා අප්‍රිකාවට
    දැන් ඒවා කරන්නේ නැහැ , චන්දෙන් පස්සේ හැම ආයතනයකම යාන්තනය අඩපන වෙලා ( හරියට පොස්ට් ඔෆිස් වල වගේ )
    තව ටික කාල යක් යද්දී හරියාවි , සමහරවිට
     
  • Aug 29, 2011
    5,593
    1,149
    113
    වාද්දුව

    අතිරික්තයක් නැත්නම් මොකෝ බන් ගබඩා කරන්නේ.

    අනික උබ කියන විදියට පිටරට පටවන්න බැ.
    මහින්දගේ කාලේ නැට්ට පුකේ ගහන හිටපු උන් දැන් ආර්ථික විද්‍යාව කියවන්න එනවා මෙතන


    දැන් බලහන් කොල්ලො මැදපෙරදිග තෙල් ඔනතරම් තියෙනවනෙ ඒ කිව්වෙ ඛනිජ තෙල් ඉතිං වතුර ලීටරයකට වඩා තෙල් ලීටරේ අඩුයි නේ..

    මේ හේ හාල් අතිරික්තයක් තියෙනවලු ඇයි බං මැදපෙරදිගටත් වඩා මෙහේ හාල් ගනන්..

    උන් වි ඇටයක්වත් වගා කරන්නෑ..නෙ හිටං

    I don't know why :lol:
     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0
    කෝරලේමහත්තයා;19919078 said:

    දැන් බලහන් කොල්ලො මැදපෙරදිග තෙල් ඔනතරම් තියෙනවනෙ ඒ කිව්වෙ ඛනිජ තෙල් ඉතිං වතුර ලීටරයකට වඩා තෙල් ලීටරේ අඩුයි නේ..

    මේ හේ හාල් අතිරික්තයක් තියෙනවලු ඇයි බං මැදපෙරදිගටත් වඩා මෙහේ හාල් ගනන්..

    උන් වි ඇටයක්වත් වගා කරන්නෑ..නෙ හිටං

    I don't know why :lol:


    හැමතිස්සෙම කියන්න බැ හරකෝ.

    ලංකාවේ තියෙන වී සැපයුමේ හැටියට (ලංකාවේ සහ පිටරටින්) වී මිල තියෙන්නේ සැහෙන්න අඩුවට. සැපයුම වැඩි වෙද්දී මිල අඩු වෙනවා.

    එත රජයෙන් ගෙවනවා ඒ මිලට වඩා වැඩි මිලක්. එතකොට උබ කියන්නේ ඒකට ගෙවන්න ණයට සල්ලි ගන්න කියලාද ? නැ . ඒ ගාන හාල් වලින් අල්ලනවා.. අනික හරකෝ වී 40 ට අරගෙන හාල් 45 ට දෙන්න බැනේ. තේරුම් ගනින්කෝ මහින්ද අහවල් එක කටෙන් එලියට අරගෙන
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    හැමතිස්සෙම කියන්න බැ හරකෝ.

    ලංකාවේ තියෙන වී සැපයුමේ හැටියට (ලංකාවේ සහ පිටරටින්) වී මිල තියෙන්නේ සැහෙන්න අඩුවට. සැපයුම වැඩි වෙද්දී මිල අඩු වෙනවා.

    එත රජයෙන් ගෙවනවා ඒ මිලට වඩා වැඩි මිලක්. එතකොට උබ කියන්නේ ඒකට ගෙවන්න ණයට සල්ලි ගන්න කියලාද ? නැ . ඒ ගාන හාල් වලින් අල්ලනවා.. අනික හරකෝ වී 40 ට අරගෙන හාල් 45 ට දෙන්න බැනේ. තේරුම් ගනින්කෝ මහින්ද අහවල් එක කටෙන් එලියට අරගෙන

    ekane harako mahindata denna kiyanne weda beri nan sonnayo tikak elect karagatta.
     

    rohan117560

    Well-known member
  • Feb 10, 2013
    960
    62
    48
    වරද ගොවියන්ගේ.
    ඉල්ලුමක් නැති දෙයක් සපයලා වැඩක් නැත.

    ආණ්ඩුව කුමක් උනත් වී රජයෙන් ගන්න කියන මහා ගොන් වැඩක්
    කඩයක් කරන මිනිහෙක් බඩු විකිනෙන්නේ නෑ කියලා. රජයට කියනවද ඇවිත් මගේ බඩු ටික ගනින් කියලා. නැ. ඒ මිනිහා පාන් විකිනෙන්නේ නැත්නම් කේක් විකුනවා. එත් නැත්නම් ආප්ප.

    ලංකාවේ වී ගොවියෝ කරන්නේ. ඉල්ලුමක් නැති දේ වහවනවා මි හරක් වගේ. ඊට පස්සේ අඩනවා රජයට ගන්න කියලා. වී ගන්නේ නැත්තම් කැරට් වවපන්. නැත්නම් ගංජා හරි වවපිය

    ube kathawa hari 62 lakshyak ubalawage meharak kanne PUNNAKKU ne. ithin koheda ellumak hall walata
     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0
    ekane harako mahindata denna kiyanne weda beri nan sonnayo tikak elect karagatta.

    පොන්නයෝ මහින්ද එහෙම දුන්නේ මහින්දගේ සල්ලි නෙමෙයි ණයට අරගෙන.
    ගොවියෝ ටිකගෙන චන්ද කරන්න ණයට අරගෙන දෙන එක වැඩක් තියෙනවද ? තොපි වගේ අවජාතකයෝ ඉන්නේ ණයට අරගෙන හරි කමාක් නැ නිකන් දෙනකම්. රට කෙල වෙලා ගියත් කමක් නෑ. කට්ටිය ඩොලර් එක අඩු කාලේ හිතන් හිටියේ රටට හොදයි කියලා පොන්න යක්කු. ඉගෙන ගත්තේ නැති උනාම ඔහොම වෙනවා
     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0
    ube kathawa hari 62 lakshyak ubalawage meharak kanne PUNNAKKU ne. ithin koheda ellumak hall walata

    පැරදුන දුක බලල වගේ ගෙදර ගියා ජනවාරි 8. ඊට පස්සේ අගෝස්තු වල පුක බිම.
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    පොන්නයෝ මහින්ද එහෙම දුන්නේ මහින්දගේ සල්ලි නෙමෙයි ණයට අරගෙන.
    ගොවියෝ ටිකගෙන චන්ද කරන්න ණයට අරගෙන දෙන එක වැඩක් තියෙනවද ? තොපි වගේ අවජාතකයෝ ඉන්නේ ණයට අරගෙන හරි කමාක් නැ නිකන් දෙනකම්. රට කෙල වෙලා ගියත් කමක් නෑ. කට්ටිය ඩොලර් එක අඩු කාලේ හිතන් හිටියේ රටට හොදයි කියලා පොන්න යක්කු. ඉගෙන ගත්තේ නැති උනාම ඔහොම වෙනවා

    dan duwanne ube padiyen wenna athi naya ganne nethuwa.modayo mahinda gattawath wada naya gannawa dan,delelopment tiya kanna dennawath salli ne
     

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    මහින්ද විතරක් නෙවෙයි ...ලංකාව නිදහස ලබපු දවසේ ඉදන් ණය ගත්තා..2004 දී ලංකාවේ ණය වලින් 80% ම සහන ණය විදිහට තිබුනේ..නමුත් 2010 වන විට එක 50 % වගේ වෙනකන් අඩු වෙලා ව්‍යනිජ ණය වැඩි වෙලා තියෙනවා .ඒ කියන්නේ මහින්ද කාලයේ වැඩි පොලියට ණය ගත්ත.නමුත් මහින්ද පාලන සමයේ කලේ රෝලක් ගැහිල්ලක් ..අලුතෙන් ණය ගන්නවා පරණ ණය ගෙවන්න ..එහෙම කලේ...මහින්ද බලාපොරොත්තු උන සංවර්ධනය ලංකාවේ උනේ නෑ ..මහින්ද චින්තනයේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාන ව්‍යවසායකයන් ගැන වැඩි අවධානයක් යොමු කළා ..අපේ රටේ ආර්ථිකයේ කොටු නාරටිය විධිහට එයාලව දැක්ක ..නමුත් හිතපු තරම් ඒ වැඩසටහන් සාර්ථක උනේ නෑ .ලංකාවේ අලුත් ව්‍යවසායකයන් බිහි උනේ නෑ ...සංචාරක කර්මන්තයක්ත් දියුණු උනාට බලාපොරොත්තු උන තරම් අවේ නෑ..මහින්ද පාලනයේ අඩුපාඩු , දුෂණ තිබ්බා ..නමුත් සැලැස්මක් ඇතිව වැඩ කළා .

    වර්තමාන ආණ්ඩුව සතුව ඉන්න පුද්ගලයන්ගේ අත්දැකීම් , පළපුරුද්ද නැතිකම නිසයි මේ ප්‍රශ්න ඇවිල්ලා තියෙන්නේ.මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් උනොත් එකට මහින්ද සම්බන්ධයි , නැත්තන් මහින්ද හිතවාදී නිලධාරියෝ සම්බන්ධයි කියන තරමට බංකොලොත් වෙලා ..රටේ ආණ්ඩු බලය තියෙන පක්ෂයක් වෙලත් රටේ නිලධාරීන්ව පාලනය කරගන්න බෑ .අරට පිළිබද තීරණ ගන්න බෑ.ගැටලුව තියෙන්නේ ආණ්ඩුවට නිසි සැලසුමක් නැති එක .විදේශ ආයෝජන මත යැපෙන්න බලාපොරොත්තුවෙන් වැඩ කරනවා.රටේ ප්‍රශ්න විසදන්න ක්‍රමයක් නෑ .
     
  • Aug 29, 2011
    5,593
    1,149
    113
    වාද්දුව
    හැමතිස්සෙම කියන්න බැ හරකෝ.

    ලංකාවේ තියෙන වී සැපයුමේ හැටියට (ලංකාවේ සහ පිටරටින්) වී මිල තියෙන්නේ සැහෙන්න අඩුවට. සැපයුම වැඩි වෙද්දී මිල අඩු වෙනවා.

    එත රජයෙන් ගෙවනවා ඒ මිලට වඩා වැඩි මිලක්. එතකොට උබ කියන්නේ ඒකට ගෙවන්න ණයට සල්ලි ගන්න කියලාද ? නැ . ඒ ගාන හාල් වලින් අල්ලනවා.. අනික හරකෝ වී 40 ට අරගෙන හාල් 45 ට දෙන්න බැනේ. තේරුම් ගනින්කෝ මහින්ද අහවල් එක කටෙන් එලියට අරගෙන



    ඔව කියහන් කොළඹ පේමන්ට් එකේ ටොයියන්ට වී කන්න දෙකේදි කොහොමත් සැපයුම වැඩියි.
    ඒක තෙරෙනව ඕන මොඩයෙකුට .ගොවියගෙ ණය ටිකයි,ජිවත්වෙන්නයි අමාරු නිසා කපපුගමන් වී විකුනන්න ඕන .
    කාට හරි කන්නයක් මැද වීවිකුනන්න පුලුවන්නම් වැඩිම මිලක් ගන්න පුලුවන් ..
    රජයක් හැටියට යුතුකමක් තියෙනව වී ටික අරගෙන මිළ සමතුලිත කරන එක,
    ඒකට හොද වැඩපිලිවෙලක් නෑ..ගබඩා නෑ .මත්තලට ගොඩගහන්න නම් මොලේ තියෙනව හිටං:P
     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0
    කෝරලේමහත්තයා;19919535 said:

    ඔව කියහන් කොළඹ පේමන්ට් එකේ ටොයියන්ට වී කන්න දෙකේදි කොහොමත් සැපයුම වැඩියි.
    ඒක තෙරෙනව ඕන මොඩයෙකුට .ගොවියගෙ ණය ටිකයි,ජිවත්වෙන්නයි අමාරු නිසා කපපුගමන් වී විකුනන්න ඕන .
    කාට හරි කන්නයක් මැද වීවිකුනන්න පුලුවන්නම් වැඩිම මිලක් ගන්න පුලුවන් ..
    රජයක් හැටියට යුතුකමක් තියෙනව වී ටික අරගෙන මිළ සමතුලිත කරන එක,
    ඒකට හොද වැඩපිලිවෙලක් නෑ..ගබඩා නෑ .මත්තලට ගොඩගහන්න නම් මොලේ තියෙනව හිටං:P

    රජයක් හැටියට යුතු කමක් තියෙනවා මට website project දෙක තුනක් ලබා දෙන්න. :lol: :( :lol: :( :lol:
    අනේ හුකේ. වැව්වා නම් විකුණගන්න ඕනේ. එහෙම රජයෙන් ගන්නවා නම් මාමාත් වී වවනවා. කිසි risk එකක් නෑ. රජය ඉන්නවනේ
     
  • Aug 29, 2011
    5,593
    1,149
    113
    වාද්දුව
    රජයක් හැටියට යුතු කමක් තියෙනවා මට website project දෙක තුනක් ලබා දෙන්න. :lol: :( :lol: :( :lol:
    අනේ හුකේ. වැව්වා නම් විකුණගන්න ඕනේ. එහෙම රජයෙන් ගන්නවා නම් මාමාත් වී වවනවා. කිසි risk එකක් නෑ. රජය ඉන්නවනේ

    website project=වී ගොවිතැන:lol:

    ‍තෝ කොහෙද කොල්ලො ස්කෝලෙ ගියෙ:no:


    This is my imagination about you:eek: Thread closed

    uVJmVlJ.jpg



     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0
    කෝරලේමහත්තයා;19919619 said:
    website project=වී ගොවිතැන:lol:

    ‍තෝ කොහෙද කොල්ලො ස්කෝලෙ ගියෙ:no:


    This is my imagination about you:eek: Thread closed

    uVJmVlJ.jpg




    මහින්දගේ ලෝල්ලෝ කියන්නේ ඕක තමයි.
    උන් වවන්නයි රජය සල්ලි දීලා ගන්න ඕනේ .ලොල් උබලා වගේ මන්ද මානසිකයෝ
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    කවුද බන් තුන් වේලටම බත් කන්නේ... තුන් වේලටම බත් කෑවට කමක් නැහැ කුඹුරක් හානවා නම්.. ඔෆිස් එකේ එක තැනට වෙලා වැඩ කරලා තුන් වේලටම බත් කෑවොත් අවුරුදු 30 පනින්න කලින් දියවැඩියාව, high blood pressure අනිවාර්යෙන්.

    කෝරලේමහත්තයා;19914402 said:

    අනේ කියපංකො කොල්ලො බලන්න තුන්වේලටම බත්කන රටේ හාල් වලට ඉල්ලුමක් නැත්තෙ ඇ යිකියල.:oo:
     

    Similar threads