වෙනත් සැමියෙකු සමග සිටි චීන කාන්තාවකට වු&#3505

kaluballa

Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    වෙනත් සැමියෙකු සමග සිටි චීන කාන්තාවකට වු&#3505

    china-hora-gaani.png

    ඇත්තට මේ සීන් එක?
    මේ තරම් ලෝකෙටම සිද්දියක් චීන්නුන්ගෙන් වෙලා තියෙද්දී මෙහෙම කොටු පනින සීන් වෙනවද?


    HTML:
    https://www.nawalowa.xyz/2020/03/china-hora-gani.html
     

    kaluballa

    Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    galawala nawenna kiynawa athi
    kiss krnne nathiwa ghnna pluwanne
    නැහැ බන් සිද්දිය කියවපං. මේ ගෑනි කොටු පන්නින්න ගිහින් මාට්ටු වෙලා පස්සේ ඒ මිනිහගේ ගෑනි පාරේ අවිද්දවල. ඔය video එකේ යන්නේ අතින් වහගෙන..
     

    kaluballa

    Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    Amaruwa hadunama covid-19 monawada ban. Loka winashe thibbath kotu panina eka paninawa.

    ඔව්. එකනම් ඇත්ත අපේ සමහර ගෑනුත් ඔය කිව්වට කීපාරක් කොටු පැනල ඇද්ද ? හොද වෙලාවට මිනිස්සු දැන් ගෙවල් වල ඉන්න නිසා. No Chance ...
    නැත්නම් පනින එකා පනිනවා. යකෝ හැමදාමත් අඩුම ගානේ kiss වත් නොකර යැව්වා නැති, පුළුවන් විදියට හැම දේම දීල බලා ගත්ත ගෑනි. මන් ඉදිදීම මගේම යාලුවෙක් එක්ක එහා කාබරේ දිස්ටි දිඩින් කලේ...

    එදායින් පස්සේ මම මානසික වැටුනත්, දැන්නම් මගේ Dictionary එකේ සත්‍ය ප්‍රේමය කියල නෑ . විශ්වාසය නැති උනා. මමත් on Time Having Fun
     

    kaluballa

    Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    "අනේ නෝනා.. මහත්තයා ... මේ සයිට් එකට ඇවිත් මට ආධාරයක් කරන්න " ඔහොම කිව්වනම් ඉවරනෙ

    මගුලක් කියවන්න එපා. site එකක් ටියා පාන් කියන්න වෙලාවක් නෑ .. මම දැන් වැරදිලාවත් BBC එකේ වගේ එකක news එකක් දැම්මනම් එකත් උබ කියන්නේ මගේ කියලද ? මෝඩ සිංහලු ... අමුතු logic මුන්ගේ තියෙන්නේ ....
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,096
    9,837
    113
    එක තැනක නෑ
    ඔව්. එකනම් ඇත්ත අපේ සමහර ගෑනුත් ඔය කිව්වට කීපාරක් කොටු පැනල ඇද්ද ? හොද වෙලාවට මිනිස්සු දැන් ගෙවල් වල ඉන්න නිසා. No Chance ...
    නැත්නම් පනින එකා පනිනවා. යකෝ හැමදාමත් අඩුම ගානේ kiss වත් නොකර යැව්වා නැති, පුළුවන් විදියට හැම දේම දීල බලා ගත්ත ගෑනි. මන් ඉදිදීම මගේම යාලුවෙක් එක්ක එහා කාබරේ දිස්ටි දිඩින් කලේ...

    එදායින් පස්සේ මම මානසික වැටුනත්, දැන්නම් මගේ Dictionary එකේ සත්‍ය ප්‍රේමය කියල නෑ . විශ්වාසය නැති උනා. මමත් on Time Having Fun

    Ado mokadda ban e kathawa? Ehema kohomada une. Mara huyannakne ban eka.
     

    kaluballa

    Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    Ado mokadda ban e kathawa? Ehema kohomada une. Mara huyannakne ban eka.

    wedak naa ban kiyala. eki paata love seen eke hitiye. mage 1st love eka. eth mama weda karana thana mama busy una. itin poddk mata welawa madi una. eth ida tiyena hama welawema mekith ekka katha kala meet una.

    kello epa welaa naa mata. eth love kiyana eka gana kalakirila inne. mata dan kellk love kalath hitenne ekith eka tathparayak hari wena ekek ekka love kiyala.
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,096
    9,837
    113
    එක තැනක නෑ
    wedak naa ban kiyala. eki paata love seen eke hitiye. mage 1st love eka. eth mama weda karana thana mama busy una. itin poddk mata welawa madi una. eth ida tiyena hama welawema mekith ekka katha kala meet una.

    kello epa welaa naa mata. eth love kiyana eka gana kalakirila inne. mata dan kellk love kalath hitenne ekith eka tathparayak hari wena ekek ekka love kiyala.

    Mama hithuwe wife kiyala ban. Welawata gf wela iddi ohoma deyak une unbe wasanawata. Lamayek ehema iddi una nam okkoma iwaraine ban.

    Kello kiyanne puduma jathiyak ban. Therum ganna ba. Kochchara hondata hitiyath unta one na hethu 1000k hari hadagena un yanawa.

    Hondama de ganunwa angata ganna honda na. Eka kellek nisa umbe life eka kalakirawaganna epa ban. Shape eke indapan wada tika karaganin.

    Umbe mentality eka mata therenawa. Eth play karanna yanawa kiyala rka eka leda thiyana ganu langata yanna epa. Mokada awasane moken wenneth unbe life ekata kelawena eka. E nisa molen gema gahapan macho.
     

    kaluballa

    Junior member
  • Jul 23, 2011
    71
    53
    18
    Mama hithuwe wife kiyala ban. Welawata gf wela iddi ohoma deyak une unbe wasanawata. Lamayek ehema iddi una nam okkoma iwaraine ban.

    Kello kiyanne puduma jathiyak ban. Therum ganna ba. Kochchara hondata hitiyath unta one na hethu 1000k hari hadagena un yanawa.

    Hondama de ganunwa angata ganna honda na. Eka kellek nisa umbe life eka kalakirawaganna epa ban. Shape eke indapan wada tika karaganin.

    Umbe mentality eka mata therenawa. Eth play karanna yanawa kiyala rka eka leda thiyana ganu langata yanna epa. Mokada awasane moken wenneth unbe life ekata kelawena eka. E nisa molen gema gahapan macho.

    ඔව්. මචන් ගොඩක් තැන්ක්ස් මචන්. මට මෙහෙම කියනවට.
    නෑ බන්. දැන් මම බදු පස්සේ යන්නේ නෑ. ඉස්සර ගොඩක් ගියා. එත් ගියේ බඩු පස්සේ නෙවේ. spa එහෙම
    දැන්නම් මම සෙට් උනොත් ගහනවා. ඒ කල්ලත් මට කලකිරෙනවා. ඇත්තට love කරන්න කෙල්ලෝ ඉන්නවද කියල.
    මොකද සමහර කෙල්ලෝ සෙට් වෙනවා බැදපු උන් පවා. එහෙම ඒවා මම ගහන්න යන්නේ නෑ . එත් අතල්නම් අරන් තියෙනවා.
    ඉතින් බලපාම්. අනේ මන්ද හිතා ගන්න බෑ, මට දැන් වයස 30 වෙන්නත් ලගයි. ඕන තරම් අතල් අරගන්න සෙට් උනත් තාම සිරාවට කරන්න කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා නෑ..
    මම හිතන්නේ මට දැන් කෙලවිලා ඉවරයි. තනියෙන් ජීවිතේ හදන් ඉන්නවා හැරෙන්න වෙන කරන්න දෙයක් නෑ . මම දන්නා හොද කෙල්ලෝ ඉන්නවා එත් අහන අහන හැම කෙනාටම කොල්ලෝ ඉන්නවා. කොල්ලෝ නැති කෙල්ලෙක් හොයාගන්නේ කොහෙද මචන්. එහෙම හිටියත් සමහරවිට තේරිලා තේරිලා අල වෙච්ච ඒවා කියනවා.

    මම මහා කරුමයක් කල්ල ඇත්තේ, පොඩි කාලේ ඉදන්ම අම්ම තාත්ත නැති උනා . තනියෙන් ජීවත් උනා මේ වෙනකම් කිහිප දෙනෙක්ගේම උදව්වෙන් විතරක්. නෑදෑයෝ එකෙක්වත් නෑ දැන්. මම යන්නෙත් නෑ . මම තනියම ඉන්නේ..

    මට තම හිතාගන්න බෑ මට මොනවා වෙයිද කියල. පොර වගේ මාත් වෙලාවකට කිව්වට සල්ලි හොයන තනියම ඉන්නවා කියල වෙලාවකට මාර තනිකමක් දැනෙනවා. මගේම කියල කෙනෙක් නෑ කියල. ඒ අතින් මම මාර down. ඇත්තට මට කෙල්ලෙක් නැති වෙයි. අර වේසි හොදට හිටියනම් සමහර විට මම බදිනවා ... අනේ මන්ද

    සල්ලි තිබ්බම එනවලු. කවදකහරි මවපු කෙනා එනවලු. මට නම් තාම අදහසක් නෑ . එහෙම කොල්ලෙක් නැති කෙල්ලෙක් ඉන්නවද මචන් අද කාලේ ඇහිලා ඇහිලා අල නොවිච්ච
     

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,393
    16,066
    113
    Colombo
    ඔව්. මචන් ගොඩක් තැන්ක්ස් මචන්. මට මෙහෙම කියනවට.
    නෑ බන්. දැන් මම බදු පස්සේ යන්නේ නෑ. ඉස්සර ගොඩක් ගියා. එත් ගියේ බඩු පස්සේ නෙවේ. spa එහෙම
    දැන්නම් මම සෙට් උනොත් ගහනවා. ඒ කල්ලත් මට කලකිරෙනවා. ඇත්තට love කරන්න කෙල්ලෝ ඉන්නවද කියල.
    මොකද සමහර කෙල්ලෝ සෙට් වෙනවා බැදපු උන් පවා. එහෙම ඒවා මම ගහන්න යන්නේ නෑ . එත් අතල්නම් අරන් තියෙනවා.
    ඉතින් බලපාම්. අනේ මන්ද හිතා ගන්න බෑ, මට දැන් වයස 30 වෙන්නත් ලගයි. ඕන තරම් අතල් අරගන්න සෙට් උනත් තාම සිරාවට කරන්න කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා නෑ..
    මම හිතන්නේ මට දැන් කෙලවිලා ඉවරයි. තනියෙන් ජීවිතේ හදන් ඉන්නවා හැරෙන්න වෙන කරන්න දෙයක් නෑ . මම දන්නා හොද කෙල්ලෝ ඉන්නවා එත් අහන අහන හැම කෙනාටම කොල්ලෝ ඉන්නවා. කොල්ලෝ නැති කෙල්ලෙක් හොයාගන්නේ කොහෙද මචන්. එහෙම හිටියත් සමහරවිට තේරිලා තේරිලා අල වෙච්ච ඒවා කියනවා.

    මම මහා කරුමයක් කල්ල ඇත්තේ, පොඩි කාලේ ඉදන්ම අම්ම තාත්ත නැති උනා . තනියෙන් ජීවත් උනා මේ වෙනකම් කිහිප දෙනෙක්ගේම උදව්වෙන් විතරක්. නෑදෑයෝ එකෙක්වත් නෑ දැන්. මම යන්නෙත් නෑ . මම තනියම ඉන්නේ..

    මට තම හිතාගන්න බෑ මට මොනවා වෙයිද කියල. පොර වගේ මාත් වෙලාවකට කිව්වට සල්ලි හොයන තනියම ඉන්නවා කියල වෙලාවකට මාර තනිකමක් දැනෙනවා. මගේම කියල කෙනෙක් නෑ කියල. ඒ අතින් මම මාර down. ඇත්තට මට කෙල්ලෙක් නැති වෙයි. අර වේසි හොදට හිටියනම් සමහර විට මම බදිනවා ... අනේ මන්ද

    සල්ලි තිබ්බම එනවලු. කවදකහරි මවපු කෙනා එනවලු. මට නම් තාම අදහසක් නෑ . එහෙම කොල්ලෙක් නැති කෙල්ලෙක් ඉන්නවද මචන් අද කාලේ ඇහිලා ඇහිලා අල නොවිච්ච

    :sorry:
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    wedak naa ban kiyala. eki paata love seen eke hitiye. mage 1st love eka. eth mama weda karana thana mama busy una. itin poddk mata welawa madi una. eth ida tiyena hama welawema mekith ekka katha kala meet una.

    kello epa welaa naa mata. eth love kiyana eka gana kalakirila inne. mata dan kellk love kalath hitenne ekith eka tathparayak hari wena ekek ekka love kiyala.
    උබට කියන්න බං, මේ කතාව මම කලිනුත් දාලා ඇති කිරියෙ,
    කෙල්ලෙක් චැට් කලා ෆේස්බුක් එකේ, ඒකිම තමයි මට ටෝක් කලේ, මම මුලදි කැමති උනේ නැ, ඒත් මගෙම යලුවො කමෙන්ට් වල චැට් වල පැනි හලන විදිය දැක්කම මට ආපු චාන්ස් එක මිස් කරගන්න බැරි නිසා මාත් යාලු උනා, ඒතරම් පට්ට කැල්ල, පට්ට කද, ෆැශන් වලින් උපරිමයි, මුලදි නම් මමත් හිතුවෙ වැඩක් කරගන්න විතරක් සෙට් කරගන්න,

    ඒත් මේකි, පන දෙන්න වගෙ හිටියා, මමත් හිතුවා යකො මෙච්චර ආදරරේ කරන්නෙ කොහොමද කියලා, කැලි 10 කට වඩා සිරා කරලා ඇති ඒත් එහෙම ලව් එකක් දැනුනෙ නැ, උදේ ඉදන් නන්ස්ටොප් චැට්, දවසට ෆොටො 10 ක් විතර එවනවා, පුලුවන් හැම වෙලාවටම විඩියො කොල් ගන්නවා,

    මමත් හැම දෙම බැලුවා, බිස්නස් එකක් හදලා දුන්නා, නහයෙ දාන කරාබුවෙ ඉදන්, ජංගිය වෙනකල් අරන් දුන්නා, ෆොන් අරන් දිලා බිලත් ගෙව්වෙ මම,
    මම රූම් එක උනත් ලොකුවට කලේ නැ, මාස දෙක තුනකට පාරක් විතරයි, ඒත් ගිහින් පරිස්සෙමෙන් මලක් වගෙ තියාගත්තෙ,

    පස්සෙ සති දෙක තුනක් මම බිසි උනා, එත් පුලුවන් හැම වෙලාවකම මැසේජ් කලා, පස්සෙ දවසක කෝල් කරද්දි ආන්සර් කලේ නැ, මම ඒකිගෙ ඔෆිස් එකේ කැමරා එක මගෙ ෆොන් එකට දාගෙන හිට්යෙ වැඩි හොදට, කැමරා එකෙන් බලද්දි ෆොන් එක රින් වෙද්දි බල බලා පැත්තකින් තියනවා මට මලේ මල

    ඒත් කෝකටත් කියලා පොඩ්ඩක් රිවයින් කරලා බැලුවා මොකක්ද අව්ල කියලා. බලද්දි, එකිගෙ ඔෆිස් එකටම එන්න කියලා එකෙක්ගෙන් ඇරගන්නවා කියපන්කො :(
    මට මලේ මල, මම සිරාම එකිව 100% විස්වාස කලා, මේකි මට හොරෙන් තව සින් එකක් අරන් ගිහින්, මට පට්ට අව්ල්, සමහර විට ඒකත් අවුරුදු ගානක් වෙන්න ඇති කියලා හිතුනා, ඔෆිස් එකට ඇවිත් හුකලා යන්න තරම්,

    පස්සෙ හිමිට කෝල් කරලා මම ඇහුවා විස්තරෙ, මේකි අඩ අඩා කියනවා විස්තරෙ ඌව හම්බ වෙලා තියෙන්නෙ ඉට කලින් දවසෙ ෆේස්බුක් එකේ, රැ තමයි චැට් කරලා. අරුව උදේ වෙද්දි ගෙන්නගෙන, මට කියනවා කිස් එකක් විතරයි ලු දුන්නෙ කිය කිය දිවුරනවා, ..

    ඇයි එහෙම කලේ ඇහුවම, මාත් එක්ක තියෙන තරහටලු එහෙම කලේ, කොල් මැසෙජ් කරන්නෙ නැති නිසා,

    මට මල මරන්න තරම්, ඒත් මම බබා වගෙ කිව්වා හරි බබා මගෙනෙ වැරද්ද අපි ඔක අමතක කරමු හෙට අනිද්දම කොහෙ හරි යමු කියලා, මම කිව්වා එහෙනම් යලුවෙක්ගෙ ගෙදර යනවා කියලා දවස් දෙකක් ම ඉන්න බලාගෙන එන්න කියලා, අරන් ගිහින් දවස් දෙකක් ගන්න තියෙන හැම සැපක්ම ගත්තා වියදම් කරපු හැම සතේකටම හරි යන්න, මගදි මේකිට තෙරුනා, මේක හේට් ෆක් එකක් කියලා, ඒත් තරහා ඉවර වෙනකල් ඒකිට රිද්දුවා,

    එහෙම වෙලත් ඒකි එදා මැසේජ් එකක් දාලා, ඇයි ඔයාට හැමදාම ඔහොම ආදරෙන් ඉන්න බැරි කියලා, ආදරෙයි කිව්වම මේකිට රිදෙන්න හුකාගන්න විතරයි ඕන වෙලා තිබිලා තියෙන්නෙ,
    එදා ඉදන් ආයෙ රිප්ලයි කලේ නැ,

    පෙරෙදා විතර මම ඕකිගෙ ෆෙස්බුක් එකට ලොග් උනා, පාස්වර්ඩ් තිය්නවා මම ලග, දැන් 10 කට විතර අර මට දුන්නා වගෙම ටෝක් කරනවා කියපන්කො, වෙට්ට පාසියො,,
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,622
    2,132
    113
    උබට කියන්න බං, මේ කතාව මම කලිනුත් දාලා ඇති කිරියෙ,
    කෙල්ලෙක් චැට් කලා ෆේස්බුක් එකේ, ඒකිම තමයි මට ටෝක් කලේ, මම මුලදි කැමති උනේ නැ, ඒත් මගෙම යලුවො කමෙන්ට් වල චැට් වල පැනි හලන විදිය දැක්කම මට ආපු චාන්ස් එක මිස් කරගන්න බැරි නිසා මාත් යාලු උනා, ඒතරම් පට්ට කැල්ල, පට්ට කද, ෆැශන් වලින් උපරිමයි, මුලදි නම් මමත් හිතුවෙ වැඩක් කරගන්න විතරක් සෙට් කරගන්න,

    ඒත් මේකි, පන දෙන්න වගෙ හිටියා, මමත් හිතුවා යකො මෙච්චර ආදරරේ කරන්නෙ කොහොමද කියලා, කැලි 10 කට වඩා සිරා කරලා ඇති ඒත් එහෙම ලව් එකක් දැනුනෙ නැ, උදේ ඉදන් නන්ස්ටොප් චැට්, දවසට ෆොටො 10 ක් විතර එවනවා, පුලුවන් හැම වෙලාවටම විඩියො කොල් ගන්නවා,

    මමත් හැම දෙම බැලුවා, බිස්නස් එකක් හදලා දුන්නා, නහයෙ දාන කරාබුවෙ ඉදන්, ජංගිය වෙනකල් අරන් දුන්නා, ෆොන් අරන් දිලා බිලත් ගෙව්වෙ මම,
    මම රූම් එක උනත් ලොකුවට කලේ නැ, මාස දෙක තුනකට පාරක් විතරයි, ඒත් ගිහින් පරිස්සෙමෙන් මලක් වගෙ තියාගත්තෙ,

    පස්සෙ සති දෙක තුනක් මම බිසි උනා, එත් පුලුවන් හැම වෙලාවකම මැසේජ් කලා, පස්සෙ දවසක කෝල් කරද්දි ආන්සර් කලේ නැ, මම ඒකිගෙ ඔෆිස් එකේ කැමරා එක මගෙ ෆොන් එකට දාගෙන හිට්යෙ වැඩි හොදට, කැමරා එකෙන් බලද්දි ෆොන් එක රින් වෙද්දි බල බලා පැත්තකින් තියනවා මට මලේ මල

    ඒත් කෝකටත් කියලා පොඩ්ඩක් රිවයින් කරලා බැලුවා මොකක්ද අව්ල කියලා. බලද්දි, එකිගෙ ඔෆිස් එකටම එන්න කියලා එකෙක්ගෙන් ඇරගන්නවා කියපන්කො :(
    මට මලේ මල, මම සිරාම එකිව 100% විස්වාස කලා, මේකි මට හොරෙන් තව සින් එකක් අරන් ගිහින්, මට පට්ට අව්ල්, සමහර විට ඒකත් අවුරුදු ගානක් වෙන්න ඇති කියලා හිතුනා, ඔෆිස් එකට ඇවිත් හුකලා යන්න තරම්,

    පස්සෙ හිමිට කෝල් කරලා මම ඇහුවා විස්තරෙ, මේකි අඩ අඩා කියනවා විස්තරෙ ඌව හම්බ වෙලා තියෙන්නෙ ඉට කලින් දවසෙ ෆේස්බුක් එකේ, රැ තමයි චැට් කරලා. අරුව උදේ වෙද්දි ගෙන්නගෙන, මට කියනවා කිස් එකක් විතරයි ලු දුන්නෙ කිය කිය දිවුරනවා, ..

    ඇයි එහෙම කලේ ඇහුවම, මාත් එක්ක තියෙන තරහටලු එහෙම කලේ, කොල් මැසෙජ් කරන්නෙ නැති නිසා,

    මට මල මරන්න තරම්, ඒත් මම බබා වගෙ කිව්වා හරි බබා මගෙනෙ වැරද්ද අපි ඔක අමතක කරමු හෙට අනිද්දම කොහෙ හරි යමු කියලා, මම කිව්වා එහෙනම් යලුවෙක්ගෙ ගෙදර යනවා කියලා දවස් දෙකක් ම ඉන්න බලාගෙන එන්න කියලා, අරන් ගිහින් දවස් දෙකක් ගන්න තියෙන හැම සැපක්ම ගත්තා වියදම් කරපු හැම සතේකටම හරි යන්න, මගදි මේකිට තෙරුනා, මේක හේට් ෆක් එකක් කියලා, ඒත් තරහා ඉවර වෙනකල් ඒකිට රිද්දුවා,

    එහෙම වෙලත් ඒකි එදා මැසේජ් එකක් දාලා, ඇයි ඔයාට හැමදාම ඔහොම ආදරෙන් ඉන්න බැරි කියලා, ආදරෙයි කිව්වම මේකිට රිදෙන්න හුකාගන්න විතරයි ඕන වෙලා තිබිලා තියෙන්නෙ,
    එදා ඉදන් ආයෙ රිප්ලයි කලේ නැ,

    පෙරෙදා විතර මම ඕකිගෙ ෆෙස්බුක් එකට ලොග් උනා, පාස්වර්ඩ් තිය්නවා මම ලග, දැන් 10 කට විතර අර මට දුන්නා වගෙම ටෝක් කරනවා කියපන්කො, වෙට්ට පාසියො,,
    ubata pera pinak padisan dilaada koheda oka kara gahanna kaalin seen tika mattu wune,nattan badu ne.habai oya mimmen hema ganiwama maninna epa.real kelloth me loke innawa.