වෙනසක් කරනවා කියන්නෙ මොකද්ද ?

nipund

Well-known member
  • May 17, 2007
    830
    1,146
    93
    වෙනස් වෙනවා කියන්නෙ මොකද්ද

    ඔයා අද ඉන්න තැන ඉන්න ලොකුම හේතුව මොකද්ද ?
    ඔයා ගත්ත "තීරණ" . ලොකු පොඩි ඔක්කොමම තීරණ.
    තීරණ ගන්න මොනාද බලපාන්නෙ?
    අපි තීරණ ගන්න පාවිච්චි කරන්නෙ වටිනාකම් (values) හා මුලධර්ම(principals).
    උදාහරණයක් විදිහට ඉගෙන ගන්නෙ විවේකයට වඩා ඉගෙනීම value එක වැඩි හින්ද . සතෙක් මරන්නෙ නෑ කියන principal එකෙ ඉන්න කෙනෙක් පාඩුවක් උනත් මරන්නෙ නෑ. ඒවගෙ ඕනෑම තීරණයක් අපෙ වටිනාකම් හා principals මත තමා වෙන්නෙ.
    වෙනස් වෙනවා කියන්නෙ මොකද්ද ?
    අපි තීරණ ගන්න පාවිච්චි වෙන values and principals වෙනස් වෙනවා.
    උදා
    Minimalist වෙනවා කියන්නෙ තීරණ ගද්දි minimalist වටිනාකම් හා මූලධර්ම පාවිච්චි කරන එකට.
    බෞද්ධ නම් තීරණ ගද්දි පංච සීලය වගෙ principals පාවිච්චි වෙනවා තීරණ ගන්න.
    Agile development කරනවා කියන්නෙ agile manifesto එකෙ තියන value and principals development එක තුල තීරණ ගන්න පාවිච්චි කරනවා කියන එකට.

    අපිට එක පාර වෙනස් වෙන්න බෑ. එහෙම වෙන්නෙ අපි අලුතින් තීරණ ගන්න බලපාන වටිනාකම් හා මූලධර්ම ඇත්තටම වටිනවා කියලා තේරුනොත් විතරයි . නැත්නම් රගපාන්න තමා වෙන්නෙ🤔

    මිනිස්සු තනියෙන් වෙනස් වෙනවා කියන්නෙත් ජයග්‍රහණයක් - සහෝදරයා
     
    • Like
    Reactions: kinkon and HAneo

    nipund

    Well-known member
  • May 17, 2007
    830
    1,146
    93
    අදහස මුලින්ම ගත්තෙ මෙ video එකෙන්. හැබැයි concept එක මේකට විතරක් අදාල නෑ.ජිවිතෙටම අදාලයි.