ubalge gewal wala ekek wath me anuduwen wapurapu corona walin marenne na kiyala sure da.කිව්වා නම් ඔප්පු කරන්න එපැයි
නිතිය නම් නිතිය
වැඩේ ඇත්ත නම් හොරු ටික අල්ල ගන්න ඕනේ
මේ වගේ අවස්තාවකා බොරු කියනව නම් එකටත් දඩුවම් දෙන්න ඕනේ
oppu wela iwarai confrim karaganna wenna athiකිව්ව නන් ඔප්පු කරපන් කියල කියන්නෙ
SPC eken beheth quality kiyala forign accredited lab walin test karala oppu karala prashna kara num narakada? ratata loketa athal denne nathuwa.chuttak wasa kawoth athida beheth walatath.හොද අවස්තාවක්නෙ කියපුව ඔප්පු කරන්ඩ..
SPs ඒකෙ ලැබ් නැද්ද???? උබ හිතුවද ගම්බිරිස් තුන පහ කොටනව වගේ බේත් හදනව කියල...SPC eken beheth quality kiyala forign accredited lab walin test karala oppu karala prashna kara num narakada? ratata loketa athal denne nathuwa.chuttak wasa kawoth athida beheth walatath.
SPC eken minissunta deepuwath nathi behethak mea doctor eayage patientsla hoda nehe kiwwa kiyala boru kiwwa kiyala neada kiyanne ?SPC eken beheth quality kiyala forign accredited lab walin test karala oppu karala prashna kara num narakada? ratata loketa athal denne nathuwa.chuttak wasa kawoth athida beheth walatath.