වොෂින් මැෂිම මලකන එකට විසදුම මොකක්ද??

LZP1992

Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    Kade tiyenwa oil primer kiyala ekak.
    othana sudda karala tikak gala tiynna.
    Ganan nam danne na.
    Mamth yaluwekge illa gaththe fridge eke ganna.
    Deerga kaalinwa nam itin fiber karanna thamai wenne.
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries