වොල්ට් 230 කරන්ට් එක ඩී.සී වෝල්ට් 9 ට පරිවර්තනය කරගන්න ට්රාන්ස්ෆෝමර් එකක් නැතිව සර්කිට්
එකක් දෙන්න පුළුවන්ද?
converter ekkin puluwan.......වොල්ට් 230 කරන්ට් එක ඩී.සී වෝල්ට් 9 ට පරිවර්තනය කරගන්න ට්රාන්ස්ෆෝමර් එකක් නැතිව සර්කිට්
එකක් දෙන්න පුළුවන්ද?
LM series eka 1 AMP walata wada ganna application walataset wenne na kiylath mataka tya ganna bro.Puluwa. Umba SMPS එකක් ගනින්. 9V SMPS එකක් නැත්තන් 12V එකක් අරන් LM 7809 කියන voltage regulator IC එක ගනින්.
Rechargable torch,LED bulb wala ehma enneth oya SMPS kiyana circuit da..එහෙම ඒව තියනවා
ඒවට කියන්නෙ SMPS (ස්විච් මෝඩ් පවර් සප්ලයි)
සර්කිට් ඩයග්රම් එකක් ඉල්ලන්නෙ තමන්ම හදාගන්න නම් ඒක ඒ තරම් සාර්ථක වැඩක් නෙමයි මොකද මේකත් කොලිටියට හදනවා නම් Inductors/Ferrite Transformers එහෙම ඕන වෙනවා
ඒව ගොඩක් වෙලාවට අපිම හදාගන්න වෙනවා ඒක හදපු එකක් ගන්න තරම් සාර්ථක නැහැ
අනික හරියට ඩිසයින් කරපු ප්රොටෙක්ශන් එහෙම තියෙන්න ඕන PCB එක පවා High volatage part එක isolate වෙන විදියට හදන්න ඕන
ඔය සේරම දාල අපිම හදනවා කියන්නෙ ටිකක් අමාරු වැඩක්,
ඒක නිසා හදපු එකක් සල්ලි වලට ගන්න එක හැම අතින්ම ලාබයි
Rechargable torch,LED bulb wala ehma enneth oya SMPS kiyana circuit da..
හොද LED බල්බ් වල නම් එනවා, ඒත් ඔය ලංකාවෙ හදන ඒවයෙ නම් තියෙන්නෙ ඒව නෙමෙයි
මම දැකලා තියන ගොඩක් ටෝච් වල(සහ බාල සහ ලංකාවෙ හදන LED ලයිට් වල) නම් තියෙන්නෙ කැපෑසිටර් එකක් දාල වෝල්ටේජ් එක අඩුකරන්න හදපු සර්කිට්
ඒකෙන් ලොකු ධාරාවක් ගන්නත් බැහැ පට්ටම ඩේන්ජරස් මොකද ඒකෙදි Main AC එකයි Output එකයි Electrically isolate වෙලා නැහැ අවුට්පුට් එකේ වෝල්ටේජ් එක අඩු උනත් කරන්ට් වදින්න පුලුවන්
කැපෑසිටර් එක පුපුරලා ගිහින් ගිනිගන්න එහෙම පුලුවන්

Rechargable torch,LED bulb wala ehma enneth oya SMPS kiyana circuit da..
capacitor dala voltage neme adukaranne ampහොද LED බල්බ් වල නම් එනවා, ඒත් ඔය ලංකාවෙ හදන ඒවයෙ නම් තියෙන්නෙ ඒව නෙමෙයි
මම දැකලා තියන ගොඩක් ටෝච් වල(සහ බාල සහ ලංකාවෙ හදන LED ලයිට් වල) නම් තියෙන්නෙ කැපෑසිටර් එකක් දාල වෝල්ටේජ් එක අඩුකරන්න හදපු සර්කිට්
ඒකෙන් ලොකු ධාරාවක් ගන්නත් බැහැ පට්ටම ඩේන්ජරස් මොකද ඒකෙදි Main AC එකයි Output එකයි Electrically isolate වෙලා නැහැ අවුට්පුට් එකේ වෝල්ටේජ් එක අඩු උනත් කරන්ට් වදින්න පුලුවන්
කැපෑසිටර් එක පුපුරලා ගිහින් ගිනිගන්න එහෙම පුලුවන්
LM series eka 1 AMP walata wada ganna application walataset wenne na kiylath mataka tya ganna bro.
මම මේ field එක ගැන කිසි දෙයක් දන්නෙ නෑ. මට පොඩි ප්රශ්නයක් තියෙනවා මචන්. ගෙදර තියන rechargeable LED light strip එකක් charge කරල plug එක wall outlet එකෙන් ගැලෙව්ව ගමන් වගේ plug එකේ pins 2 ඇල්ලුවොත් current එක වදිනවා. සැරයක් වැදුනයින් පස්සෙ මම ඒකෙ plug එක wall එකෙන් ගැලෙව්වහම කතුරක් තියල pin 2 short කරල දානවා. හදිස්සියෙන් ඇල්ලුවොත් shock එකක් වදින නිසා. මේකෙ අර කවුද bro කෙනෙක් කිව්ව වගේ capacitors use කරල තියන හින්දද වෙන්නේ? මේක මම ගොඩක්වෙලාවට wall එකට ගහලමයි තියෙන්නෙ එහෙම හොද නැතිද?