ශම්මිගේ අම්මි මීක් කියයි

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉන්දියන් pitch වල පලවෙනි ඕවර් 10 විතරයි මචන් පරිස්සමෙන් සෙල්ලම් කරන්න ඕන ඇෆ්ගන් කාරයෝ නියමෙට කරන්නේ..මන් දැක්ක ජයසුරියත් කියනවා මෙහෙත් ෆ්ලැට් pitch හදන්න ඕන කියල..ඔක්කොම හරි එතකොට මුන් ටික මෙහෙදී 50ට අවුට් උනේ මොකක් නිසාද
    ඒ වගේ පිච් වල විකට් ගන්න මහන්සි වෙන්න ඕනේ. ඒකට indian උන්ගේ වගේ skill එක හදාගන්න ඕනේ. බොලේ කරකවල කුබුරට දාල බලන් ඉදල වැඩක් නෑ .
    සදිරයා ඇරෙන්න මැතිව්ස් වෙනකන් අපේ උන්ට දාපු බෝල ටික බැලුවනම් තේරෙනව උන් ඉන්නේ වෙන ලෙවල් එකක. අපේ උන්ගේ හැකියාව මදි උන්ට ෆේස් කරන්න.
    ඒක හැදෙන්නේ නෑ කුබුරු වල ගහල.

    AFG උන් එක්ක උන් ගැහුවේ දිල්ලි බන්. ඒ පොඩි ground එකේ එච්චර බැටින් frendly වෙලත් උන්ට 300 ගහගන්න බැරි උනා.
    මුල් ඕවර් ටික බේරුනා නම් ඊයේ අපේ උන්ටත් 200ක් වගේ ගහගන්න තිබ්බ. අපේ උන් මුලින් විකට් ගියාම බඩ යනවා වගේ යනවා.
    ඒ මදිවට ඊයේ බැට්ස්මන් ල අඩුවෙන් ගැහුවේ. යට ගහන්න උන් නැති උනාම තව අනාතයි . . විකට් 4 ගියාම අපේ උන් කොච්චර දුකක් වින්දද ලකුණක් දාගන්න.
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    ඒ වගේ පිච් වල විකට් ගන්න මහන්සි වෙන්න ඕනේ. ඒකට indian උන්ගේ වගේ skill එක හදාගන්න ඕනේ. බොලේ කරකවල කුබුරට දාල බලන් ඉදල වැඩක් නෑ .
    සදිරයා ඇරෙන්න මැතිව්ස් වෙනකන් අපේ උන්ට දාපු බෝල ටික බැලුවනම් තේරෙනව උන් ඉන්නේ වෙන ලෙවල් එකක. අපේ උන්ගේ හැකියාව මදි උන්ට ෆේස් කරන්න.
    ඒක හැදෙන්නේ නෑ කුබුරු වල ගහල.

    AFG උන් එක්ක උන් ගැහුවේ දිල්ලි බන්. ඒ පොඩි ground එකේ එච්චර බැටින් frendly වෙලත් උන්ට 300 ගහගන්න බැරි උනා.
    මුල් ඕවර් ටික බේරුනා නම් ඊයේ අපේ උන්ටත් 200ක් වගේ ගහගන්න තිබ්බ. අපේ උන් මුලින් විකට් ගියාම බඩ යනවා වගේ යනවා.
    ඒ මදිවට ඊයේ බැට්ස්මන් ල අඩුවෙන් ගැහුවේ. යට ගහන්න උන් නැති උනාම තව අනාතයි . . විකට් 4 ගියාම අපේ උන් කොච්චර දුකක් වින්දද ලකුණක් දාගන්න.
    ethakota mehedi 50ta giye ayi?
     
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    ethakota mehedi 50ta giye ayi?
    එකෙත් පොඩි වැස්සකට පස්සේ මුල් ඕවර් ටික සීම් උනා. ඒ ටික මුන්ට අල්ලන් ඉන්න බෑ . මුන් පිච් එකේ කොර වෙන්න වෙන්න අරුන් දිගටම ලයින් ලෙනත් එකේ දානව. එක්කෝ අර දික්වැල්ලය වගේ (ඌව ගන්න නෙවෙයි කියන්නේ) පොඩ්ඩක් දගලලා intent එක පෙන්නන එකෙක් , ඉරෙන් ඉස්සරහ ගහල හරි ඉස්සරහට ඇවිදගෙන ඇවිත් බෝල් කරන උන්ගේ ලයින් ලෙනත් වෙනස් වෙනස් කරන්න එකෙක්වත් නෑ . ඔක්කොම මැටි ගැහුවා වගේ බය වෙලා විකට් එකේ . අරුන් ඇදල අරිනවා උන්ගේ උපරිම බෝල් ටික.

    මෙහෙ මැච් එකේ නම් අපේ උන් විකට් ටිකක් විසි කරා වැඩි ඊයෙට වඩා. නිස්සංක , අසලංකා නිකන් ගෙඩි දීල ගියා වගේ මතක.
     
    • Like
    Reactions: dhanuka kumara

    rambo321

    Well-known member
  • May 15, 2022
    1,710
    1
    2,092
    113
    ethakota mehedi 50ta giye ayi?
    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ උන්ගේ බැරි කම නිසා. ඉන්දියන් උන්ගේ ටැලන්ට් එක උපරිමේටම තියෙනවා. pitch එක flat වේවා මොකක් වේවා බොලේ swing වෙන්න ගත්තම අපේ උන්ට ගහන්න බැහැ. බැහැ නෙවේ තේරෙන්නේ නැහැ.
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ උන්ගේ බැරි කම නිසා. ඉන්දියන් උන්ගේ ටැලන්ට් එක උපරිමේටම තියෙනවා. pitch එක flat වේවා මොකක් වේවා බොලේ swing වෙන්න ගත්තම අපේ උන්ට ගහන්න බැහැ. බැහැ නෙවේ තේරෙන්නේ නැහැ.
    ඔව් බන්..95 ඉදල match බලන මටත් ක්‍රිකට් එපා කෙරෙව්වට tnks කියන්න තියෙන්නේ.ආයේ බලන්නේ නැහැ අපේ උන් ගහන ඒවා
     
    • Like
    Reactions: C_S_M and Ysa Karu

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    ඒ වගේ පිච් වල විකට් ගන්න මහන්සි වෙන්න ඕනේ. ඒකට indian උන්ගේ වගේ skill එක හදාගන්න ඕනේ. බොලේ කරකවල කුබුරට දාල බලන් ඉදල වැඩක් නෑ .
    සදිරයා ඇරෙන්න මැතිව්ස් වෙනකන් අපේ උන්ට දාපු බෝල ටික බැලුවනම් තේරෙනව උන් ඉන්නේ වෙන ලෙවල් එකක. අපේ උන්ගේ හැකියාව මදි උන්ට ෆේස් කරන්න.
    ඒක හැදෙන්නේ නෑ කුබුරු වල ගහල.

    AFG උන් එක්ක උන් ගැහුවේ දිල්ලි බන්. ඒ පොඩි ground එකේ එච්චර බැටින් frendly වෙලත් උන්ට 300 ගහගන්න බැරි උනා.
    මුල් ඕවර් ටික බේරුනා නම් ඊයේ අපේ උන්ටත් 200ක් වගේ ගහගන්න තිබ්බ. අපේ උන් මුලින් විකට් ගියාම බඩ යනවා වගේ යනවා.
    ඒ මදිවට ඊයේ බැට්ස්මන් ල අඩුවෙන් ගැහුවේ. යට ගහන්න උන් නැති උනාම තව අනාතයි . . විකට් 4 ගියාම අපේ උන් කොච්චර දුකක් වින්දද ලකුණක් දාගන්න.
    Umblatath itin wade nane

    Tired Britney Spears GIF
     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu

    EnIgma001

    Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    තාමත් ලංකාව හදන්න කල්පනාව කොල්ලොන්ගේ ආ 😆
    සිංහලයා මකලා හදනකන් මේ මුතු ඇටේ මේලෝ දෙයක් හරියන්නේ නෑ නෑ මයි.
    2048 හරියයි කියල බලන් ඉන්න යක්ක පුත්තු
     
    • Haha
    Reactions: lilman and Ysa Karu

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    73 + 172 + 50 + 55 = 350

    මේ තියෙන්නේ ලංකාවේ උන් ඉන්දියාව එක්ක ගහපු අන්තිම මැච් 4 ලකුණු.
    විකට් 40ක් අවුට් වෙලත් මුන්ට ඊයේ උන්ගේ score එක ගහන්න බෑ 🥱
     

    lakziro

    Well-known member
  • Mar 19, 2018
    394
    581
    93
    මේ WC එකේ බලපං..
    Aus 190 ගානක් , Eng 120 ගානක් , Pak ත් 190 ක් වගේ
    එක ටීම් එකක්වත් 300 ගැහුවේ නෑ උන්ට.

    ටිකක් හරි ගැහුවේ ඉන්දියාව මුලින් බෝල් කරපු මැච් වල . උන් එක්ක චේස් කරන්න ලේසි නෑ රෑට උන්ගේ මේ බොලින් සෙට් එකත් එක්ක.

    කොහොමත් අනිත් උන්ට වඩා අපේ උන්ට කොහොමත් බොලේ එහෙ මෙහෙ යද්දී ගහන්න අමාරුයි.. එකෙක් දෙන්නෙක් ගියාම අනිත් උන් බය වෙලා උනුත් යනවා පෙරහැර.
    "කොහොමත් අනිත් උන්ට වඩා අපේ උන්ට කොහොමත් බොලේ එහෙ මෙහෙ යද්දී ගහන්න අමාරුයි.." itin mekata thama manussoyo kiyaynne ape lonthayonta ba kiyala
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    "කොහොමත් අනිත් උන්ට වඩා අපේ උන්ට කොහොමත් බොලේ එහෙ මෙහෙ යද්දී ගහන්න අමාරුයි.." itin mekata thama manussoyo kiyaynne ape lonthayonta ba kiyala
    ඉතින් මම මුල රිප්ලයි එකේ ඉදල කියලා තිය්ව්න අපේ උන්ගේ හැකියාව මදි අනිත් උන් එක්ක කියලා. :rofl:

    ඒක හදන්න බෝඩ් මාරු කර කර ඉදල වැඩක් නෑ කියලා මම කියන්නේ.
    අලුතෙන් බෝඩ් එකෙක් ආව කියලා හැකියාවන් වැඩි වෙන්නේ නෑ .
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    බැරි නිසා. මැච් බලන්නේ නැද්ද
    දැං ඉන්න ටීම් එකේ ක්‍රිකට් බැරි එවුන්ව අයින් කරල පුලුවං මිනිස්සු දාන එක බෝඩ් එකේ වගකීම
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,937
    167,709
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉන්දියන්ස්ලා වෙන බෝලයක් use කරනව.උන් බෝල් කරද්දි.icc kiyanne unmane
    පාකිස්තානේ Hasan Raza කියන එකෙත් ඒ වගේ කතාවක් කියලා ඉන්දියන් උන්ව අවුස්සලා තියෙන්නේ.
     

    Fade

    Well-known member
  • May 25, 2022
    1,170
    2,335
    113
    දැං ඉන්න ටීම් එකේ ක්‍රිකට් බැරි එවුන්ව අයින් කරල පුලුවං මිනිස්සු දාන එක බෝඩ් එකේ වගකීම
    ඉතින් එහෙම පුලුවන් එවුනුත් නෑ කියලනේ මේ කියන්නේ. අර මුරලි කියන එක බලපන් පොඩ්ඩක්. කොහොමද ඉතින් බෝර්ඩ් එක උන්ට පුලුවන්ද බැරිද කියලා මනින්නේ. මන් බෝර්ඩ් එකට ගියත් මට කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෑ ඔතන් ඉන්න එවුන්ට ක්‍රිකට් බැරිනම්. වැඩිය ඕනේ නෑ U19 team එක බලපන්. උන්ටත් බෑනේ ක්‍රිකට්. ඉදල ඉදල තමයි උනුත් මැච් එකක් තලාගන්නේ. කොහෙන්ද දැන් බෝර්ඩ් එක players ලා හොයගන්නේ එතකොට. ගමේ ඉතින් ඉන්නවා කියන්න එපා. softball ගහන හැම එකාට leather ball ගහන්න බෑ. එහෙම ගහන්න පුලුවන් වුනත් උන්ට train කරලා ගන්නත් කල් යනවා. එහෙම train කරලා ගත්තත් මුල් මැච් වල හොදට සෙල්ලම් කරලා අනිත් මැච් වලා ගහවිද නැද්ද කියලා කාටවත් කියන්නත් බෑ. වැඩ්ඩෝ නෑ ලන්කාවේ කොටින්ම. ඉස්සර බලපු ක්‍රිකට් එකක්නම් මැරෙනකම්ම වුනත් බලාගන්න බෑ
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    හරි හරි දිනන කිවේ නෑ නේ මාන් :lol: :lol:. ඔය සිරාජ් පොන්නයා අයින් කරලා නේ සාමිය දැම්මේ. ෆෙල් පොන්නයෙක් ෆ්‍රොම් කරේ. හැමදාම අනිත් ඒවගේ 60ට වඩා ගැහුවා අනිත් උන්
     

    Fade

    Well-known member
  • May 25, 2022
    1,170
    2,335
    113
    හරි හරි දිනන කිවේ නෑ නේ මාන් :lol: :lol:. ඔය සිරාජ් පොන්නයා අයින් කරලා නේ සාමිය දැම්මේ. ෆෙල් පොන්නයෙක් ෆ්‍රොම් කරේ. හැමදාම අනිත් ඒවගේ 60ට වඩා ගැහුවා අනිත් උන්
    සාමි කොහෙද ෆේල්. ඌ බෝල් ස්වින්ග් කරන විදිය බලපන් පොඩ්ඩක්. ඉන්දියාවේ එකෙන්ම වැඩ්ඩෝ ඉන්නේ. උන්ට ඕනතරම් වැඩ්ඩෝ ඉන්නවා ඒ රටේ මෙහේ නැති වුනාට. උන්ගේ ක්‍රිකට් එකනම් වැටෙන්නේ නෑ ලොවෙත්