ශ්රි ලංකා විදේශ සේවා iii සේවයට බදවා ගැනිමේ ත&
ශ්රි ලංකා විදේශ සේවා iii සේවයට බදවා ගැනිමේ තරග විභාගය පාස් පෙපර් තියේන අය ඉන්නවාද? තියේනම් මැසේජ් එකක් දානවද? ලෝකු උදවුවක්..
කලින් මේ එක්සැම් එක ලියපු අය ඉන්නවාද? ක්ලාස් යන්නේ නැතිව ගොඩ දාගන්න පුලුවන් වෙයි ද? ලියපු අයයි , ලියන්න ඉන්න අයයි විස්තර ටිකක් දාන්නකෝ...
ලියන්න ඉන්න අයට ලෝකු උදවුවක් වෙයි...
ශ්රි ලංකා විදේශ සේවා iii සේවයට බදවා ගැනිමේ තරග විභාගය පාස් පෙපර් තියේන අය ඉන්නවාද? තියේනම් මැසේජ් එකක් දානවද? ලෝකු උදවුවක්..
කලින් මේ එක්සැම් එක ලියපු අය ඉන්නවාද? ක්ලාස් යන්නේ නැතිව ගොඩ දාගන්න පුලුවන් වෙයි ද? ලියපු අයයි , ලියන්න ඉන්න අයයි විස්තර ටිකක් දාන්නකෝ...
ලියන්න ඉන්න අයට ලෝකු උදවුවක් වෙයි...