Eta deka case wetat eta deka ellen nul tika kadeidaඇට දෙක ලච්චුවේ දානවා
මම නං කියන්නේ ලංකාවේ වැල ෆිල්ම් නිෂ්පාදනය කරලා රටට ඩොලර් ගේන්න නීති හදන්න ඕනේ, සංචාරක කර්මාන්තය දියුණු වෙන්නෙත් නැත්තේ නැති සංස්කෘතික නීති නිසයි.
නෑ යකෝ ලංකාවේ කෑලි නෙවෙයියකෝ ලංකාවේ ඉන්න එවුන් දාගෙන? උඹ සිරාවටද කියන්නේ.
මිනිස්සු ඔක්කාරෙ හැදිලා මැරෙයි යකෝ.
මිට්ටො ටික xvideos එකට දාගෙන නිකං බලන්න ගත්තම industry එකේ උන්ට පුකේ ඇඟිල්ල ගහගන්න වෙන්නෙ.මම නං කියන්නේ ලංකාවේ වැල ෆිල්ම් නිෂ්පාදනය කරලා රටට ඩොලර් ගේන්න නීති හදන්න ඕනේ, සංචාරක කර්මාන්තය දියුණු වෙන්නෙත් නැත්තේ නැති සංස්කෘතික නීති නිසයි.
Report kalama un ayin karanava, copyright infringe kiyalaa case file karanna puluvan.මිට්ටො ටික xvideos එකට දාගෙන නිකං බලන්න ගත්තම industry එකේ උන්ට පුකේ ඇඟිල්ල ගහගන්න වෙන්නෙ.
ඒව වෙනවද බං? ඔය ඕන තරම් ඒව තියෙන්නෙ ෆ්රී. US වල ලොකු කම්පැනි වලින් ගහපුවාReport kalama un ayin karanava, copyright infringe kiyalaa case file karanna puluvan.
අපි නම් ඉතින් කෙල්ලෙක් මතක් කරන් #තේ පාරක් ගහල නිකන් ඉන්නවාඕකත් නැවැත්තුවොත් ලංකාවේ ස්ත්රී දූෂණ වැඩි වෙනවා.
ලංකාවේ කෑලි වල බඩ බස්සලා ගත්තා නම් හරියකෝ ලංකාවේ ඉන්න එවුන් දාගෙන? උඹ සිරාවටද කියන්නේ.
මිනිස්සු ඔක්කාරෙ හැදිලා මැරෙයි යකෝ.
indian huttawal balanna epa wenawane bn. ekko hariyata karanna one, nathnam mokara inna one.india wala balapan dan loku industrial ekka dan porn, issra ehamam thibuna na.