ශ්‍රීලනිප නායකත්වය මෛත්‍රීට,මහින්ද එකඟ ව

Dec 31, 2014
408
21
0
Missing In Action
pissuda bn. danatama hora karapu eun ta label wadinawa. oya ekektawath aye parliament enn hambenne na (minissu moda une nethnam ;) )

mamanam kohomatawath hitanne na my3 UNP, JHU, JVP eka paawa dei kiyala. ehema unoth eyata wenneth Mara ta una dema tama.

Mamanam taamath hitanne Ranil digatama PM inna one kiyala (mama ranil ta kade yana ekek newe). mokada rata paalanaya karanna ranil ta hoda molayak tyanawa.(sandaane gobba horu wage newe)

Jaathika aanduwak heduwama kenek ge tani teeeraneta weda karanna ba :yes:

Aurudu gaanak plan karapu eka mehema wei kiyala mamanam hitanne na. anika my3 ta eyage tani teeraneta weda karannath ba. agreement ekak gahala tyenne. Oya sandaane eunge sup eka ganne 2/3 aran wede karala un tikawa aye onennama halanna. Etakota witarai me rata develop karanna puluwan wenne.

Horu aye awoth wenne kalin una dewal ma wenas widihata aye wena eka witarai

Eka hinda boru news walata rewatenna epa :P
 
Last edited:

netlife007

Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    mamanam kohomatawath hitanne na my3 UNP, JHU, JVP eka paawa dei kiyala. ehema unoth eyata wenneth Mara ta una dema tama.

    MY3 officially did that to MR who was his best friend. Why do you thing he will not do that to Ponil. Who is Ponil or JVP or JHU to him. This is what you call politics.

    Keep in mind. Majority of the parliament is MRs people and he needs their support if MY3 hand over power to parliament which I have serious doubts any way........eventhough if MY3 wants to stay as Executive President, he still needs MR's MPs support.................

    Bottom line: Anyway my complete support to get get ride of PONIL.
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    Exactly what I wanted to say.

    Along with chandrika !!!

    Ponil's excitement will be cut short very soon.............SF has already been dumped by both Ponil & MY3. I really feel sorry for the fellow. This is the second time that Ponil dumped SF.
     

    eeriyaka

    Member
    Nov 23, 2009
    220
    23
    0
    MY3 officially did that to MR who was his best friend. Why do you thing he will not do that to Ponil. Who is Ponil or JVP or JHU to him. This is what you call politics.

    Keep in mind. Majority of the parliament is MRs people and he needs their support if MY3 hand over power to parliament which I have serious doubts any way........eventhough if MY3 wants to stay as Executive President, he still needs MR's MPs support.................

    Bottom line: Anyway my complete support to get get ride of PONIL.

    ඔච්චරම MR ට කඩේ යන්න එපා බන්

    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    රටේ අවාසනාවට හරි හාල් කිලෝ එකක ගාන නොදන්න හාල්පාරුවා තවම ජීවතුන් අතර. අපි කතාවුනේ උඹ ගෙලවැලලාගෙන මැයෑදුනවත්ද කියලා හොර තක්කඩි මහින්ද පැරදිච්ච දුකට.

    ob_17c710_michael-jordan-lol.gif
     
    Last edited:

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    පැටියා;17742226 said:
    පුක්ලයිෆ්007 ජාතික වේසිගෙ පුතාත් උදේ පාන්දරම කඩේ යන්නෙ.

    ob_17c710_michael-jordan-lol.gif

    පුක්ලයිෆ්007 තමයි උබේ අම්මාට හුකපු එකා.
    ජාතිම වෙසීගේ පුතා තමයි පොහනගෙ මල්ලා වන උබෙ අප්පා.
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පුක්ලයිෆ්007 තමයි උබේ අම්මාට හුකපු එකා.
    ජාතිම වෙසීගේ පුතා තමයි පොහනගෙ මල්ලා වන උබෙ අප්පා.

    තොගෙ වේස අම්මපා කියපං බල්ලො තොගෙ වේස අම්මට පුකේ ඇරලා ඒකි රෙද්දි ජාතක වෙච්චි ජාතක වෙච්ච බලු සක්කිලි වේසිගෙ පුතේ.

    ob_17c710_michael-jordan-lol.gif
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    මට හිතුනා ඕක වෙයි කියලා...
    අවසානේ මෛත්‍රීව කරේ තියාගෙන ආපු උන්ව පැත්තක.
    ලංකාවේ දේශපාලනේ හිටං මෙහෙම තමා අපේ හාමුදුරුවනේ
    yes-man.gif
     

    eeriyaka

    Member
    Nov 23, 2009
    220
    23
    0
    මට හිතුනා ඕක වෙයි කියලා...
    අවසානේ මෛත්‍රීව කරේ තියාගෙන ආපු උන්ව පැත්තක.
    ලංකාවේ දේශපාලනේ හිටං මෙහෙම තමා අපේ හාමුදුරුවනේ
    yes-man.gif


    Agreed. But its all depends on MY3 's reaction. I personally does not believe that MY3 is another typical politician.

    Lets see.:baffled::baffled::baffled:
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    770
    113
    neverland
    ඊලඟ මැතිවරනයෙදි UNP එකට මොකද වෙන්නෙ?

    Janadipathi mathiwaranayedi oya kiyana nidahas pakse kawruwath MY3 ta chande denna kiwwe neha. Un prasidda wedika wala kiwwe MY3 'pendek', 'Ponnayek' kiyala.

    MY3 ta hitiye UNP ekai, Fonsekai, Hela urumei, JVP ekai witharai.

    Dan boruwata balaya reka ganna MY3 langata enna hadanawa okkoma.

    no matter what happen, there should be proper place in parliment to UNP, JVP, JHU, & Fonseka even after 100 days, just to give our gratitude for the commitment given to send corrupted MR & Family home.:yes::yes:


    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    මේ සම්බන්ධයෙන් ඊයේ (14) සවස එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානයට අයත් පක්ෂ නායකයන්ගේ ප්‍රධානත්වයෙන් පැවැති රැස්වීමකදී හිටපු ජනපතිවරයා පක්ෂ සභාපතිත්වයෙන් ඉවත් වී එම තනතුර ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතාට ලබාදීමට එකඟතාව පළකර තිබේ. අනතුරුව තමන් පක්ෂයේ අනුශාසකවරයකු වශයෙන් ඉදිරියේදී කටයුතු කිරීමට සතුටු බව පක්ෂ නායකයන්ට දැනුම් දී ඇත.
    මේ අතර ඊයේ (14) දිස්ත්‍රික් මට්ටමින් රැස්වූ ශ්‍රීලනිප දිස්ත්‍රික් බල මණ්ඩල නිලධාරීහු පක්ෂ සභාපතිත්වය ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතාට ලබාදීමට එකඟතාව පළකර තිබේ
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    පැටියා;17742249 said:
    තොගෙ වේස අම්මපා කියපං බල්ලො තොගෙ වේස අම්මට පුකේ ඇරලා ඒකි රෙද්දි ජාතක වෙච්චි ජාතක වෙච්ච බලු සක්කිලි වේසිගෙ පුතේ.

    ob_17c710_michael-jordan-lol.gif

    JVP ජාතික වෙසීගේ පුතෝ, උබ උබේ අම්මා ගැනමනේ ඔය කියන්නේ නේ.