pissuda bn. danatama hora karapu eun ta label wadinawa. oya ekektawath aye parliament enn hambenne na (minissu moda une nethnam
)
mamanam kohomatawath hitanne na my3 UNP, JHU, JVP eka paawa dei kiyala. ehema unoth eyata wenneth Mara ta una dema tama.
Mamanam taamath hitanne Ranil digatama PM inna one kiyala (mama ranil ta kade yana ekek newe). mokada rata paalanaya karanna ranil ta hoda molayak tyanawa.(sandaane gobba horu wage newe)
Jaathika aanduwak heduwama kenek ge tani teeeraneta weda karanna ba
Aurudu gaanak plan karapu eka mehema wei kiyala mamanam hitanne na. anika my3 ta eyage tani teeraneta weda karannath ba. agreement ekak gahala tyenne. Oya sandaane eunge sup eka ganne 2/3 aran wede karala un tikawa aye onennama halanna. Etakota witarai me rata develop karanna puluwan wenne.
Horu aye awoth wenne kalin una dewal ma wenas widihata aye wena eka witarai
Eka hinda boru news walata rewatenna epa
) mamanam kohomatawath hitanne na my3 UNP, JHU, JVP eka paawa dei kiyala. ehema unoth eyata wenneth Mara ta una dema tama.
Mamanam taamath hitanne Ranil digatama PM inna one kiyala (mama ranil ta kade yana ekek newe). mokada rata paalanaya karanna ranil ta hoda molayak tyanawa.(sandaane gobba horu wage newe)
Jaathika aanduwak heduwama kenek ge tani teeeraneta weda karanna ba

Aurudu gaanak plan karapu eka mehema wei kiyala mamanam hitanne na. anika my3 ta eyage tani teeraneta weda karannath ba. agreement ekak gahala tyenne. Oya sandaane eunge sup eka ganne 2/3 aran wede karala un tikawa aye onennama halanna. Etakota witarai me rata develop karanna puluwan wenne.
Horu aye awoth wenne kalin una dewal ma wenas widihata aye wena eka witarai
Eka hinda boru news walata rewatenna epa

Last edited:
