ශ්‍රී ලංකාවේ රුපියල ගැන අනතුරු අඟවයි⚠️📛

lapaman

Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,716
    8,417
    113
    අමෝ අමෝ පොන්න හැත්ත minimum 390 කියලා කලින් දාගෙන හිටපු එකට පුක වෙලාද එ‍් පාර? දැන් 350 යිලු. මේ වගේ මෝඩ හුත්තලාගෙ බයිලා විශ්වාස කරන උන්ට පුකෙන් හිනා වෙන්ඩ ඕන. 🤣🤣🤣

    දැන් කියයි මම කියන එකයි Bloomberg කියන එකයි අතරින් තමන්ට ෂුවර් උන් කියන එක කියලා. හැබැයි කාලෙ අ‍ාවාම පෙනෙයි හරි කවුද කියන එක. මම වගකීමෙන් කියනවා 2024 පුරාවටවත් 330 න් එහාට යන් නෑ. එහෙම යන්න හේතුවක්වත් නෑ.

    දැන්ම විශ්වාස කරන්න එපා කාලෙ අ‍ාවාම බලහන්කො. 500 ට යයි කියලා හිතාගෙන 450 ට පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත @tharakaf @SLK_sri වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ඔය ඉන්නෙ දැන් ඩොලර් කොළ පුකේ ගහගෙන. තොපිටත් ඔච්චරම තමයි ඉස්සරහට. බලහන්කො ඉතින් නිසි කාලෙ අ‍ාවාම. 🤣🙏



    පොන්නයා ඊයේ ටැක්ස් හැදෙන හැටි හොයන්න ගිහින් ගු කාල අදත් ඇවිල්ල ගු බාල්දියක් නාල යන්න
     

    Registext

    Well-known member
  • May 14, 2021
    478
    560
    93
    mun kiyapu godak ewa boru una
    ඇයි මේකට ජෙප්පො sad දාලා තියෙන්නේ 😂😂 රුපියල වැටෙන්නද ඕනි එතකොට?
    ඔය මෝඩ ජෙප්පන්ට ආර්ථිකය පොඩ්ඩක් ඔලුව උස්සගෙන එද්දි ඕකුන්ට ඉන්න බෑ. ඕකුන්ගෙ පක්ශෙ චන්ද කැඩෙයි කියලා. ජෙප්පන්ට වඩා බයියන් සැපතකි උන් මෝඩයො උනත් රටට යහපතක් වෙනවනම් කැමති පිරිසකි , respect බයියනි 🙂👌. මොකද අරගලේ ගොඩක් හිටියෙ මයිනට චන්දෙ දීපු මිනිස්සු.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,763
    113
    පොන්නයා ඊයේ ටැක්ස් හැදෙන හැටි හොයන්න ගිහින් ගු කාල අදත් ඇවිල්ල ගු බාල්දියක් නාල යන්න
    Account number එක දැම්මාම balance බලලා පුක් වෙලා දැන් හුත්තක් කියවන වඳ වේසිගෙ පුතා. පව් ඉතින් හුත්තො, තොපි පිටකොටු තම්බින්ගෙ අ‍ැට ලෙව කාලා 440 ට ගත්ත ඩොලර් කොළ අ‍ායෙ සම්මජ්ජාතියකට වැඩි ගාණට විකුණන්න වෙන් නෑ. කියපු කාලෙ දුන්නා නම් 350 වත් ගන්න තිබ්බා. දැන් 300 කුත් බෑ.

    තව පුක දික් කරගෙන අඬපන් බැල්ලි වගේ. මම එදත් කිව්වෙ ඩොලර් එකේ හරි ගාණ 280 යි කියලා. අදත් එ‍් කතාව එහෙමයි. මම consistent තොපි වටේ ගියාට. Bloomberg පුකේ ගහගෙන ඉඳලා බලහන්කො.

    සමහර අ‍ැරියස් පොන්නයො නම් ටික ටික කියන දේ අහන followers ලා වෙලා. මල් පොන්නයොන්ට ඉතින් එ‍්ක භාර ගන්න බෑ. මොකද මාත් එක්ක හැප්පෙන්න අ‍ැවිත් අහ ගත්තාම අ‍ායෙ වැලේ වැල් නෑනෙ. 🤣🤣

    මෙන්න පොන්නයගෙ 390. 🤣🤣

    https://elakiri.com/threads/ශ්‍රී-ල...ත-fitch-solutions-පවසයි.2095750/post-28672498
     
    Last edited:

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,716
    8,417
    113
    Account number එක දැම්මාම balance බලලා පුක් වෙලා දැන් හුත්තක් කියවන වඳ වේසිගෙ පුතා. පව් ඉතින් හුත්තො, තොපි පිටකොටු තම්බින්ගෙ අ‍ැට ලෙව කාලා 440 ට ගත්ත ඩොලර් කොළ අ‍ායෙ සම්මජ්ජාතියකට වැඩි ගාණට විකුණන්න වෙන් නෑ. කියපු කාලෙ දුන්නා නම් 350 වත් ගන්න තිබ්බා. දැන් 300 කුත් බෑ.

    තව පුක දික් කරගෙන අඬපන් බැල්ලි වගේ. මම එදත් කිව්වෙ ඩොලර් එකේ හරි ගාණ 280 යි කියලා. අදත් එ‍් කතාව එහෙමයි. මම consistent තොපි වටේ ගියාට. Bloomberg පුකේ ගහගෙන ඉඳලා බලහන්කො.

    සමහර අ‍ැරියස් පොන්නයො නම් ටික ටික කියන දේ අහන followers ලා වෙලා. මල් පොන්නයොන්ට ඉතින් එ‍්ක භාර ගන්න බෑ. මොකද මාත් එක්ක හැප්පෙන්න අ‍ැවිත් අහ ගත්තාම අ‍ායෙ වැලේ වැල් නෑනෙ. 🤣🤣

    ගු පොන්නයා ඉජු ගු බාල්දියක් අදත් නාල පලයන් පොන්න පකයා
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,763
    113
    ගු පොන්නයා ඉජු ගු බාල්දියක් අදත් නාල පලයන් පොන්න පකයා
    පුක දෙන්න අ‍ැවිත් කිම්බ තැරි ගැහෙන්ඩම අහගෙන දැන් බැල්ලි වගේ අඬපන්. 🤣🙏
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,716
    8,417
    113
    පුක දෙන්න අ‍ැවිත් කිම්බ තැරි ගැහෙන්ඩම අහගෙන දැන් බැල්ලි වගේ අඬපන්. 🤣🙏

    ගණන් බැරි පොන්නයා පලයන් ඉස්කෝලේ 😂
     
    • Haha
    Reactions: Black_Adam

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,763
    113
    ගණන් බැරි පොන්නයා පලයන් ඉස්කෝලේ 😂
    වර බැල්ලි, පුක ඉරාගෙන අඬපන්. මුන් 500 ට යනවා කියපු කාලෙ මම සාක්ෂි සාධක අ‍ැතිව ගණන් හදලා පෙන්නලා මේවා ඔප්පු කරේ.

    https://elakiri.com/threads/ඩොලර්-...ඩේ-තේරෙන්නෙ-නැති-උන්ට-තව-උදාහරණයක්.2049870/

     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    mun kiyapu godak ewa boru una
    Ranil-and-Rajapaksa-1024x570.jpg
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    200ට අඩු ගානකට ආවොත් කම්පියුටර් ජිල්මාට් එකක් කියයි..එහෙම උන්
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    සැප්තැම්බර් වල බංගලින්ගෙන් ගත්ත $200M ගෙවනවා.
    මේක නිකන් ඔච්චමට වගෙ කීවෙ
    මහබැංකු අධිපති...
     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    Account number එක දැම්මාම balance බලලා පුක් වෙලා දැන් හුත්තක් කියවන වඳ වේසිගෙ පුතා. පව් ඉතින් හුත්තො, තොපි පිටකොටු තම්බින්ගෙ අ‍ැට ලෙව කාලා 440 ට ගත්ත ඩොලර් කොළ අ‍ායෙ සම්මජ්ජාතියකට වැඩි ගාණට විකුණන්න වෙන් නෑ. කියපු කාලෙ දුන්නා නම් 350 වත් ගන්න තිබ්බා. දැන් 300 කුත් බෑ.

    තව පුක දික් කරගෙන අඬපන් බැල්ලි වගේ. මම එදත් කිව්වෙ ඩොලර් එකේ හරි ගාණ 280 යි කියලා. අදත් එ‍් කතාව එහෙමයි. මම consistent තොපි වටේ ගියාට. Bloomberg පුකේ ගහගෙන ඉඳලා බලහන්කො.

    සමහර අ‍ැරියස් පොන්නයො නම් ටික ටික කියන දේ අහන followers ලා වෙලා. මල් පොන්නයොන්ට ඉතින් එ‍්ක භාර ගන්න බෑ. මොකද මාත් එක්ක හැප්පෙන්න අ‍ැවිත් අහ ගත්තාම අ‍ායෙ වැලේ වැල් නෑනෙ. 🤣🤣

    මෙන්න පොන්නයගෙ 390. 🤣🤣

    https://elakiri.com/threads/ශ්‍රී-ලංකා-රුපියල-23-කඩා-වැටීමට-ලක්ව-වසර-අගදී-අගය-390-දක්වා-ඉහළ-යනු-ඇත-fitch-solutions-පවසයි.2095750/post-28672498
    "සමහර අ‍ැරියස් පොන්නයො නම් ටික ටික කියන දේ අහන followers ලා වෙලා" - Wadiya epa names 3k kiyapan
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අමෝ අමෝ පොන්න හැත්ත minimum 390 කියලා කලින් දාගෙන හිටපු එකට පුක වෙලාද එ‍් පාර? දැන් 350 යිලු. මේ වගේ මෝඩ හුත්තලාගෙ බයිලා විශ්වාස කරන උන්ට පුකෙන් හිනා වෙන්ඩ ඕන. 🤣🤣🤣

    දැන් කියයි මම කියන එකයි Bloomberg කියන එකයි අතරින් තමන්ට ෂුවර් උන් කියන එක කියලා. හැබැයි කාලෙ අ‍ාවාම පෙනෙයි හරි කවුද කියන එක. මම වගකීමෙන් කියනවා 2024 පුරාවටවත් 330 න් එහාට යන් නෑ. එහෙම යන්න හේතුවක්වත් නෑ.

    දැන්ම විශ්වාස කරන්න එපා කාලෙ අ‍ාවාම බලහන්කො. 500 ට යයි කියලා හිතාගෙන 450 ට පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත @tharakaf @SLK_sri වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ඔය ඉන්නෙ දැන් ඩොලර් කොළ පුකේ ගහගෙන. තොපිටත් ඔච්චරම තමයි ඉස්සරහට. බලහන්කො ඉතින් නිසි කාලෙ අ‍ාවාම. 🤣🙏

    konada pana thiyana pirimiyek nam kiyapan ai mawa mentioned kare?????????

    sirawata uba pirimiyk nam ubema coment ekata waren??
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    රුපියල 350 වෙනවද 400 වෙනවද කියලා කාටවත් අනාවැකි කියන්න බැහැ
    ගොඩක් International Media ඒ දවස් වල කිව්වේ රුපියල 400 ට යනවා කියලා ලොවෙත් උනේ නැහැ
    මේකත් ඒ වගේම බොරුවක් වෙයි
     

    sumane20

    Well-known member
  • May 28, 2016
    3,403
    2,750
    113
    34
    Kandy
    තොපිලාගේ කුහක මූසල ජෙබ්බෝ කියන දෙයක් වරදින්නේ නෑ.. දැන්වත් මාලිමාවට ජන්දේ දීපල්ලා..අනුර ඇරෙන්න ලංකාවට වෙන විසඳුමක් නෑ.. :yes: :yes: :yes:

    316088496_697484748414424_4370388094515169098_n.jpg
    Nanne nathi muna hodanne nathi jepponta chande denna pissuda
     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    රුපියල 350 වෙනවද 400 වෙනවද කියලා කාටවත් අනාවැකි කියන්න බැහැ
    ගොඩක් International Media ඒ දවස් වල කිව්වේ රුපියල 400 ට යනවා කියලා ලොවෙත් උනේ නැහැ
    මේකත් ඒ වගේම බොරුවක් වෙයි
    Ponzilla ge eka katemai ne 😅
     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    මගේ එක නම් උබේ අම්මාගේ කටේ පොන්නයෝ 😛
    Lamayek hadaganna bari wada ponnayata puluwanda echchara deyak karanna. Issella ube ganita uba gane lamayek diyan. Dan inna ekath lapayagene :rofl: