අමෝ අමෝ පොන්න හැත්ත minimum 390 කියලා කලින් දාගෙන හිටපු එකට පුක වෙලාද එ් පාර? දැන් 350 යිලු. මේ වගේ මෝඩ හුත්තලාගෙ බයිලා විශ්වාස කරන උන්ට පුකෙන් හිනා වෙන්ඩ ඕන.
දැන් කියයි මම කියන එකයි Bloomberg කියන එකයි අතරින් තමන්ට ෂුවර් උන් කියන එක කියලා. හැබැයි කාලෙ අාවාම පෙනෙයි හරි කවුද කියන එක. මම වගකීමෙන් කියනවා 2024 පුරාවටවත් 330 න් එහාට යන් නෑ. එහෙම යන්න හේතුවක්වත් නෑ.
දැන්ම විශ්වාස කරන්න එපා කාලෙ අාවාම බලහන්කො. 500 ට යයි කියලා හිතාගෙන 450 ට පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත @tharakaf @SLK_sri වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ඔය ඉන්නෙ දැන් ඩොලර් කොළ පුකේ ගහගෙන. තොපිටත් ඔච්චරම තමයි ඉස්සරහට. බලහන්කො ඉතින් නිසි කාලෙ අාවාම.![]()
mun neda 400 yanewa kiwwe? dan 350 da?![]()
ශ්රී ලංකා රුපියලට ඉදිරියේදී ඉතාමත් දුෂ්කර කාලයට මුහුණ දීමට සිදුවනු ඇතැයි විශ්ලේෂකයන් අනාවැකි පළ කර ඇතැයි බ්ලූම්බර්ග් පුවත් සේවය වාර්තා කරයි.
ලෝකයේ මුදල් ඒකක අතරින් ක්රියාකාරීම මුදල් ඒකකය ලෙස ශ්රී ලංකා රුපියල ඉදිරියට පැමිණියත් ශ්රී ලංකාව ආනයන සීමා ලිහිල් කිරීමත් ණය ගෙවීම ආපසු ආරම්භ කිරීමත් සමඟ අනාගතයේදී ඉතාමත් දුෂ්කර කාලයකට ශ්රී ලංකා රුපියලට මුහුණ දීමට සිදුවනු ඇතැයි එම විශ්ලේෂකයන් සඳහන් කර තිබේ.
ශ්රී ලංකා රුපියල ඊයේ (31) ද ඇමෙරිකානු ඩොලරයට සාපේක්ෂව සියයට 1.4 කින් ශක්තිමත් වූ නමුත් වසර අවසාන වන විට නැවතත් ඇමෙරිකානු ඩොලරයක් ශ්රී ලංකා රුපියල් 350 ක අගයකට පැමිණෙනු ඇතැයි විශ්ලේෂකයන් අනාවැකි පළ කර ඇත.
ශ්රී ලංකා රුපියල ශක්තිමත් වීමට සංචාරකයන්ගේ පැමිණීම ඉහළ යාමත් බැඳුම්කර වෙළඳපොළ ගනුදෙනු ඉහල යාමත් හේතුවක් වී ඇති බව බ්ලූම්බර්ග් පුවත් සේවය ප්රකාශ කර තිබේ.
https://www.bloomberg.com/news/arti...-rally-may-falter-as-16-slide-seen-on-horizon
ලඬ්කා රන්බිමේ සාරයෙන් හැදී වැඩුණු මහා පුරුෂ බොදු ගොවි ලිඟුවක් බලා සැනසෙන්න ඔබත් එක් වන්න. ජය සිද්ධක ශ්රී!! දස මහා යෝධයන්ගෙන් පැවත එන, රාවණ කුලයේ සද්ධන්ත බොදු ගොවි පුරුෂයෙක් දිනපතා තමන්ගේ මහා යගදාවේ රැඟුම් සහ ඉන් මුදා හරින උකු ධාතු ස්කන්ධය බලා සැනසෙනු කැමති සිංහල බෞද්ධ කාන්තාවන් සිටිත්ද? මේ අපේ රටේ හැදෙන දේශීය රතු කැකුළු සහල්වල ගුණයෙන් උනන ධාතු මිස බටහිර චීස් බටර් පාන් ගිල දමා උනන වඳ සෙවල නොවේ. මගේ ගත පුරාම දුවන්නේ දිනපතා පිරිසිදු එළකිරි, ඌවේ මී පැණි හා වල් සුදු ළූණු අනුභවයෙන් ලබා ගන්නා මේ රන් කෙතේ ධාතු ශක්තියයි. සිංහල බෞද්ධ පුරුෂයනි, මේ රටේ අතීත යෝධයන්ගේ මහා ලිඟු දැකීමෙන් කෙළක් සොලීන් පලා ගිය බවද, කෙවිටි පහර නියපිටින් ගණන් නොගත් කෙත් සී සාන මී හරකුන් යෝධ ලිඟු දුටුවනම වලිග කෙටි නොසලා ඉර හැරෙන තුරු හීයේ දිවූ බවද, දුරුත්තේ වී වගාවට කිරි වැදුණේ මහා සිංහල යෝධයන් ධාතු මුදා හැර අතපය සෝදා ගත් ඇළ දොළ දියෙන් බව ඔබ දන්නෙහිද? රාවණා මහා රජුට තිබුණේ හිස් දහයක් නොව දස දෙනෙක්ගේ සවි ඇතිව ඇත් ධේනුවක් වුව පිනවීමය හැකි මහා පුරුෂ ශක්තියක් බව ඔබ දන්නවාද? එවන් උදාර මහිමයකට උරුමකම් කියන මේ පුණ්යභූමියේ පිරිමි අද කාන්තාවකගේ දෝතිය දැක කැඳ වෑහෙන පුහුළුවන් බවට පත්ව සිටිති. නැසී ගිය ඒ උරුමය හදවතට ගන්න කාලය නම් මෙයමැයි. මගේ ලිඟුව හා ධාතු දිනපතා බලා, ඒ ගැන සිතින් මෙනෙහි කිරීමට මගේ රටේ පිරිමි ඔබත් එක් වන්න. මුලදී ඔබට එයට අවඥා කිරීම ස්වභාවයයි. නමුත් කාලයත් සමග මගේ මහා සිංහල බොදු ගොවි ලිඟුවත්, එයින් නික්මෙන උණුසුම් උකු ධාතුත් ඔබේ යටි මනසටම කිඳා බසිනු ඇත. ඉහෙන් උපන් ආබාධයක් නැතිව පුතුන් ලබන ධීර කාන්තාවන් බලා සරුබව බාල කාන්තාවන් පවා දරුඵල උපද්දවා ගන්නේ යම් සේද, ඔබටද ප්ලැසීබෝ ක්රමයට ඔබේ ලිංගික ශක්තියද වර්ධනය කර ගත හැක. විශ්වාසයෙන් එක් වන්න. මා සමග මෛතූන්යයේ යෙදෙන්න. ගතේ මුළු ශක්තිය ලිඟුවට ගෙන ධාතු මුදා හරින්න. බලාගෙන සිටියදී ඔබේ පුරුෂ ශක්තිය වැඩෙනු ඇත. මේ වටා එක් වන ඔබ හිතේ තබා ගත යුතු තවත් දෙයකි. අද දින පෝන්හබ් අඩවිය අක් ඉස්බක් පිරී පවතින්නේ අන්ය ජාතික, අන්ය ආගමික, කුලහීන නැහැසුවන්ගෙනි. සිංහල බොදු ගොවි සළකුණ එහි තැබීමට සමත් කිසිවෙක් නැත. එබැවින් මාගේ පෝන්හබ් චැනල් එක සබ්ස්ක්රයිබ් කර රට ජාතියේ අනාගතය උදෙසා සිදු කරන මේ සද්කාර්යයට දායක වෙන්න. ස්තූතියි. pornhub/model/amashkawinda ස්තූතියි, මෙයට මහා ලිඟු ධාරක, දස මහා යෝධ ලේ නෑකම් සහිත, අමාශ් කවින්දmuta depression wadi welada?![]()
Hanky පොන්නයා මගෙන් අම්මට අහගත්ත thread ටික ඕනෙද උඹට? Even Hanky. අනේ පලයන් හුත්තො යන්ඩ. එ් වේසිගෙ පුතා දන්න අම්මගෙ පක. තොපි වගේ මෝඩ වේසිගෙ පුතාලාත් ඉතින් නහින දෙහින කාලෙ currency board consultant පට්ටමක් ගහගෙන ගතමනාවක් හම්බ කරගන්ඩ දඟලන fail හුත්තිගෙ පුතෙක්ගෙ පල් හෑලිවලට රැවටිලා වටේට හුකනවානෙ ඉතින්. No one can predict කිව්වට මම ඔය හරියටම predict කරලා තියෙන්නෙ. හැබැයි හැන්කි හුත්තා කියපු hyper inflation අාවෙත් නෑ, central bank වහන්න වුණෙත් නෑ. එතකොට හිතා ගනින් හරි කවුද කියලා.Dont be panic guys.these scumbag people making some of false predictions, nobody can predict the economy even hanke also badly failed![]()
ඉතිං හුත්තිගේ පුතෝ තෝ ඒක ගිහිං කියපං හැංකිටHanky පොන්නයා මගෙන් අම්මට අහගත්ත thread ටික ඕනෙද උඹට? Even Hanky. අනේ පලයන් හුත්තො යන්ඩ. එ් වේසිගෙ පුතා දන්න අම්මගෙ පක. තොපි වගේ මෝඩ වේසිගෙ පුතාලාත් ඉතින් නහින දෙහින කාලෙ currency board consultant පට්ටමක් ගහගෙන ගතමනාවක් හම්බ කරගන්ඩ දඟලන fail හුත්තිගෙ පුතෙක්ගෙ පල් හෑලිවලට රැවටිලා වටේට හුකනවානෙ ඉතින්. No one can predict කිව්වට මම ඔය හරියටම predict කරලා තියෙන්නෙ. හැබැයි හැන්කි හුත්තා කියපු hyper inflation අාවෙත් නෑ, central bank වහන්න වුණෙත් නෑ. එතකොට හිතා ගනින් හරි කවුද කියලා.
https://elakiri.com/threads/තාම-ඩොලර්-තියාගෙන-ඉන්න-හැන්කිගෙ-පුත්තු-හඳුනා-ගමු-හැන්කි-පුතාලාගේ-ලක්ෂණ.2050628/
https://elakiri.com/threads/ඉන්ද්රජිත්-වැඩ-පෙන්වයි-ස්ටීව්-හැන්කිට-ගූ-යවමින්-ඩොලරය-නැවතත්-බසියි.2050413
ගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ?ඉතිං හුත්තිගේ පුතෝ තෝ ඒක ගිහිං කියපං හැංකිට,මට මොනාද කියන්නේ ,හැම පයියම දන්නවා වගේ හැමිනෙන්නේ
උඹත් මාර කැරියා නේ
තිතතටම කියලා පකයා ආර්ථිකේ ගැන
කවුද හුත්තෝ නහින දෙහින තෝ වගේ නාකියෙක් කියලා හිතුවද මං මෝඩ වේසිගේ පුතෝ
පකයා,,,
මාර පොරක්නේ උඹගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ?මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අැත්ත තත්ත්වය එ්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අාස විදිහට එ්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණත් දන් නැති ප්රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්රධාන දේවල් සේරම ගැන.
අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්.
හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ.
අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්.
දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්රශ්නයක්.
![]()
කතා කරන එක වැරදි නෑ, හැබැයි හොඳට මතක තියා ගන්න මේක. Rejection එක දරා ගන්න බැරි පිරිසක් ඉන්නවා. එයාලට ගෑනු ළමයෙක් කියන්නෙ target එකක් වගේ. කාට හරි අාදරෙයි කියලා බෑ කිව්වාම එයාලගෙ මොළේ වයර් එකක් මාරු වෙනවා වගේ. ඊට පස්සෙ එයාලා උත්සාහ කරන්නෙ මොනවා හරි කරලා අදාළ කෙනාව දිනා ගන්න. එ්කට ලෝකෙ නැති ගේම් ගහනවා. රටේ නැති වැල් බයිලා කියනවා. කිසිම අාදරයකට එහෙම නෙවෙයි. Rejection එක දරා ගන්න බැරි නිසා කොහොම හරි කැමති කර ගැනීමේ හුදු අරමුණකින් විතරයි. අපේ භාෂාවෙන් කිව්වොත් බෑ බෑ කියපු එකීටත් ගැහුවා කියන මානසික fulfillment එකට විතරයි. අන්න එ් නිසා ඔයත්, මේක දකින අනිත් ගෑනු ළමයි හැමෝමත් එ්ක හොඳ පාඩමකට ගන්න. කෙනෙක් බෑ කිව්වට පස්සෙ දිගටම පස්සෙන් එ්ම වැඩි වෙනවා නම් තමනුත් එහෙම target එකක් වෙලා ඉන්නවා වෙන්න පුළුවන්. එහෙම කෙනෙකුට ඕන ඔයාගෙ හිත වෙනස් කරගෙන, ඔයාව නම්මගෙන, ඔයාව එයාට අාදරේ කරන්න සලස්වගෙන, ගොඩක් වෙලාවට ඔයාව අැඳකටත් අරගෙන එ් හඹා යාම ජයග්රහණයකින් අවසන් කරන්න. අර ඉස්සර පොත්වල තිබුණු එකම සතා කොහොම හරි හඹා ගිහින් දඩයම් කරන දඩයක්කාරයො වගේ. එ්ක අාදරයක් නෙවෙයි, thrill seeking endeavor එකක්. ඉතින් එතනට වැටෙන්න කලින් බොහොම ප්රවේශම් වෙන්න. ගෑණු ළමයෙක් විදිහට තමන්ට වටිනාකමක් දී ගන්න. කාගෙවත් සයිඩ් බඩුවක් විතරක් වෙනවා කියන දැනීම අැතිව, එහෙම හොඳයි නම් විතරක් එ් සම්බන්ධයට යන්න. හැබැයි කවදාවත් එ්කට අාදරේ කියලා රැවටෙන්න නම් එපා. Good luck.මාර පොරක්නේ උඹ![]()
oka thama wenne business karayo hodata hewwa me tikeඔන්න බලපන් $ අඩු වෙනකොට බඩු මිල අඩු වෙන්නෙ නෑ. $ වැඩි වෙනකොට කලින් වැඩි කලේ නෑ වගේ ආයේ බඩු මිල වැඩි කරයි.
200M mokakda ban? CB Nande gaawa $3Bil thiyenawaluසැප්තැම්බර් වල බංගලින්ගෙන් ගත්ත $200M ගෙවනවා.
මේ පොන්නයගෙ කමෙන්ට් පෙන්නන්නෙ නැති වෙන්න හදන්න බැරිද බං?ගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ?මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අැත්ත තත්ත්වය එ්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අාස විදිහට එ්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණත් දන් නැති ප්රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්රධාන දේවල් සේරම ගැන.
අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්.
හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ.
අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්.
දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්රශ්නයක්.
![]()
මේ කවුද මේ අැරියස් කාරයා? කලින් හැමනෙන්ඩ අාව එකෙක්ද? නම නම් මීටර් නෑ.මේ පොන්නයගෙ කමෙන්ට් පෙන්නන්නෙ නැති වෙන්න හදන්න බැරිද බං?
පොන්නයො එක්ක හැමිනෙන්නෙ නෑ ඩෝව්. සොරි... මේකෙ රෙන්නෙ නැතුව ලැට් එකක් හොයාගනින්..මේ කවුද මේ අැරියස් කාරයා? කලින් හැමනෙන්ඩ අාව එකෙක්ද? නම නම් මීටර් නෑ.![]()
සිරාම කථාව. Steve Hanke බංකොලොත් වෙච්ච එකෙක්. උගේ image එක හදාගන්න පොඩි රටවල් ටිකක් අල්ලන් අනාවැකි කියනවා.![]()
![]()
![]()
AMBOOOOOOOOO
KO BAN HANKI PAKAYA
muta anuwa nam nam dan lankawa naha![]()
![]()
![]()
පුක තමයි.හාමු මේ ඩොලර් එක අඩු කරන වේගෙට තව ටික දවසකින් සුද්දො පෝලිමේ එන්නෙ ඩොලර් මිටි අරගෙන රුපියල් ගන්න![]()