ශ්‍රී ලංකාවේ රුපියල ගැන අනතුරු අඟවයි⚠️📛

crazy_man123

Well-known member
  • Mar 16, 2022
    399
    404
    63
    අමෝ අමෝ පොන්න හැත්ත minimum 390 කියලා කලින් දාගෙන හිටපු එකට පුක වෙලාද එ‍් පාර? දැන් 350 යිලු. මේ වගේ මෝඩ හුත්තලාගෙ බයිලා විශ්වාස කරන උන්ට පුකෙන් හිනා වෙන්ඩ ඕන. 🤣🤣🤣

    දැන් කියයි මම කියන එකයි Bloomberg කියන එකයි අතරින් තමන්ට ෂුවර් උන් කියන එක කියලා. හැබැයි කාලෙ අ‍ාවාම පෙනෙයි හරි කවුද කියන එක. මම වගකීමෙන් කියනවා 2024 පුරාවටවත් 330 න් එහාට යන් නෑ. එහෙම යන්න හේතුවක්වත් නෑ.

    දැන්ම විශ්වාස කරන්න එපා කාලෙ අ‍ාවාම බලහන්කො. 500 ට යයි කියලා හිතාගෙන 450 ට පිටකොටු ඩොලර් ගත්ත @tharakaf @SLK_sri වගේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ඔය ඉන්නෙ දැන් ඩොලර් කොළ පුකේ ගහගෙන. තොපිටත් ඔච්චරම තමයි ඉස්සරහට. බලහන්කො ඉතින් නිසි කාලෙ අ‍ාවාම. 🤣🙏


    KO ponnayo rupiyala 280 neme 180ta bassath nagapu badu mila ehemamane. Dollar eka adu uani kiyala kannada huththo
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Black_Adam

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,990
    28,901
    113
    Screenshot_20230601_143419_Chrome.jpg


    ශ්‍රී ලංකා රුපියලට ඉදිරියේදී ඉතාමත් දුෂ්කර කාලයට මුහුණ දීමට සිදුවනු ඇතැයි විශ්ලේෂකයන් අනාවැකි පළ කර ඇතැයි බ්ලූම්බර්ග් පුවත් සේවය වාර්තා කරයි.

    ලෝකයේ මුදල් ඒකක අතරින් ක්‍රියාකාරීම මුදල් ඒකකය ලෙස ශ්‍රී ලංකා රුපියල ඉදිරියට පැමිණියත් ශ්‍රී ලංකාව ආනයන සීමා ලිහිල් කිරීමත් ණය ගෙවීම ආපසු ආරම්භ කිරීමත් සමඟ අනාගතයේදී ඉතාමත් දුෂ්කර කාලයකට ශ්‍රී ලංකා රුපියලට මුහුණ දීමට සිදුවනු ඇතැයි එම විශ්ලේෂකයන් සඳහන් කර තිබේ.

    ශ්‍රී ලංකා රුපියල ඊයේ (31) ද ඇමෙරිකානු ඩොලරයට සාපේක්ෂව සියයට 1.4 කින් ශක්තිමත් වූ නමුත් වසර අවසාන වන විට නැවතත් ඇමෙරිකානු ඩොලරයක් ශ්‍රී ලංකා රුපියල් 350 ක අගයකට පැමිණෙනු ඇතැයි විශ්ලේෂකයන් අනාවැකි පළ කර ඇත.

    ශ්‍රී ලංකා රුපියල ශක්තිමත් වීමට සංචාරකයන්ගේ පැමිණීම ඉහළ යාමත් බැඳුම්කර වෙළඳපොළ ගනුදෙනු ඉහල යාමත් හේතුවක් වී ඇති බව බ්ලූම්බර්ග් පුවත් සේවය ප්‍රකාශ කර තිබේ.

    https://www.bloomberg.com/news/arti...-rally-may-falter-as-16-slide-seen-on-horizon
    mun neda 400 yanewa kiwwe? dan 350 da? 🤡
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    @SLK_sri @Hamu mahaththaya1 @tharakaf @Zeuz @හෙනයා @Irugal_Bandara @hirugalbandara @hecker_thama @PHBhagya හුත්තිගෙ පුතාලා අඬනවා බලන්න වරෙන්. කියපු දවස්වල ඩොලර් 330ට 40 ට විකුණලා මාස තුනේ Deposit දැම්මා නම් අද mature වෙලා පොලියත් එකතු කරගෙන 300 ට විතර ඩොලර් ගන්න තිබුණා. පේනවා නේද තම්බින්ගෙ හෝදපු නැති බිජ්ජවල් ලෙව කාලා 440 ට ඩොලර් ගත්තු වඳ බැල්ලිගෙ පුත්තු බැල්ලියො වගේ අඬන හැටි? ඉඦු ඉඦු බැල්ලියේ. 🤣🤣🙏Stripchat එකේ ඉතින් live එන වෙලාවට බලහන්. ගොඩක් අයට රෑ එයාලා එන වෙලාවට ඕක බලාගෙන ඉන්න වෙලාවක් නැහැ. ඉතින් මගෙන් recorded එක ගන්නවා. අනික live එක වගේ සැරින් සැරේ නවතින්නෙ, buffer වෙන්නෙ, fleeting experience එකක් වෙන්නෙ නෑනෙ. තමන්ට කැමති වෙලාවට ඕන තරම් සැරයක් නිදහසේ බලන්න පුළුවන්. 😊

    මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අ‍ැත්ත තත්ත්වය එ‍්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අ‍ාස විදිහට එ‍්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණ‍ත් දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්‍රධාන දේවල් සේරම ගැන. 🤣 අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ‍් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්. 💦🤣 හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අ‍ාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ. 🤭 අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්. 🤭 දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්‍රශ්නයක්. 😊😊
    ------ Post added on Jun 2, 2023 at 10:24 AM

    මචන් pinky ගෙ එ‍්වා නම් කලින්ම මේ සිද්ධිය කියලා දෙන්නෙ. සමහරවිට දන්නවා ඇතිනෙ එයා live එකේ පෙන්නනවා හරිම අඩුයි. Boobs තත්පර 5-10 ක් පෙන්නන්න token 66 ක් ගන්නවා. Private සහ ticket shows වල Free spy කෑලි ටිකේ තමයි nudity තියෙන්නෙ. එ‍්කත් maximum තත්පර 15 කට විතරයි. එ‍් නිසා එ‍්ක තේරුම් අරගෙන ගන්නවා නම් ගනින්. උඹලා live ගිහින් බලාගෙන හිටියත් දකින්න වෙන ටික + token තියෙනවා නම් token වැය නොකර බලන්න පුළුවන් free spy කෑලි ටික තමයි මේකෙ තියෙන්නෙ. අනිත් අයගෙ වගේ live එකේ nude වැඩ දාන එ‍්වා පින්කිගෙ නැහැ ඉතින්. හැබැයි එයාගෙ cute ගතිය බලාගෙන ලව් එකෙන් වගේ ඉන්න නම් සුපිරි. එහෙම කැමති නම් ගන්න එක හොඳයි. හැබැයි ඉතින් nude බලන්න නම් එයාගෙ ගත්තොත් උඹලට සල්ලි අපරාදෙ කියලා හිතෙයි. 🙏මෙහෙමනෙ දරුවා, සමහරු ඉන්නවා උඩ තියෙන පොල්ම කඩාගන්න හිතාගෙන පොල් ගහට නගින අය. නගින්න දන් නැතිව පොල් ගස් නැග්ගාම මාර වැඩක් වෙන්නෙ. බාගයක් නගිද්දි තව නගින්න අතපය හයිය නැති වෙනවා. හැබැයි බාගයක් නැගලා නිසා බහින්නත් අමාරුයි. නගින්න දන් නැති එකා බහින්ඩ දන්නෙත් නෑනෙ. ඉතින් අතපය පපුව හූරගෙනම බිමට රූටගෙන එන්ඩ ඕන. හැබැයි එ‍්ක කරන්ඩත් බයයි. ඉතින් ඉන්න අමාරු වෙනකල්ම නගින්නෙත් නැතිව, බහින්නෙත් නැතිව, හැබැයි අංගජාතකේත් පොල් ගස් කඳට හේත්තු කරගෙන උගුඩුවා වගේ බලාගෙන ඉන්නවා. ඉන්නකල් ඉන්න පුළුවන්, හැබැයි ඕකෙන් බහින්න වෙන්නෙ අතපය පපුව ලෙලි ගහගෙන. අන්තිමට නැගපු ගහකුත් නෑ, කඩපු පොල් ගෙඩියකුත් නෑ, අතපය ලෙලි ගහ ගත්තා විතරයි. ඉතින් ඕකට කියන්නෙ ගස් නගින්ඩ බැරි එකා පොල් කඩන්ඩ ගිය ජාතියෙ සම්බන්ධ කියලා. ඔයාලා එහෙම නොවී ඉන්ඩ බලන්ඩ. එක්කො උඩ තියෙන පොල් ඕනම නම් නගින්ඩ ඉගෙනගෙන පොල් ගහට නැගහං, නැත්නම් පණ්ඩිතකම් නැතිව පුළුවන් එකෙක්ට කියලා කඩව ගනින්. නැත්නම් වැටිලා තියෙන ගෙඩියක්, කඩේ තියෙන ගෙඩියක් අරන් හිත හදා ගනින්. ගෞරවයෙන් බුදු සරණයි. 🤣🙏එහෙම හුයන්නක් නම් නෑ බං, කෙල්ලො ලයින් කරගන්න සල්ලිම ඕන නැහැ. හැබැයි මෙහෙම දෙයක් තියෙනවා, confidence ඕන. උඹලගෙ ඔය නැති බණේ, බැරි බණේ එක්ක උඹලත් නොදැනුවත්ම උඹලව negative වෙලා ඉවරයි. මේක කොහෙ හරි කොටලාවත් තියා ගනින්. කෙල්ලන්ට ඉවක් වගේ තියෙනවා. ඔහොම negative හැත්ත අඳුර ගන්න පුළුවන් උන්ට පට්ට ඉක්මනට. එතකොට සෙට් වුණත් ඉක්මනට දාලා යනවා. මොකද කවුරුත් කැමති නෑ නැති බණේ, බැරි බණේ අහගෙන අනුකම්පා කරන්න. එහෙම ඕන නම් වැඩිහිටි නිවාසෙකට දානයක් දෙන්නනෙ තියෙන්නෙ. කෙල්ලෙක් ලව් කරන්න කොල්ලෙක් හොයන්නෙ respect එකක් අ‍ැතිව ජීවිතයක් ගෙවන්න. සල්ලි තිබුණත් නැතත් එ‍්කිටත් අතින් අල්ලන් ගේමක් ගහන්න කොන්දක් තියෙන එකෙක් වෙන්න ඕන. නෑ බෑ කියලා එ‍්කම වෙලා හේබාවට ගිය එකෙක් ගාව කෙල්ලෙක් තියා බල්ලෙක්වත් ඉන් නෑ. අන්න එ‍් නිසා help අවශ්‍ය නම් එ‍්ක ගෑනුන්ගෙන් හොයන් නැතිව ගිහින් ප්‍රතිකාර ගනින්. ලව් කරන්න එනවා නම් අනුකම්පා ලව් හොයන් නැතිව තමන්ගෙ හැකියාවක් පෙන්නලා කෙල්ලො අ‍ාකර්ෂණය කර ගනින්. ඔව් බැරිම නම් නිකන් හිටහන් ඉතින්. ස්වභාවික වරණය තියෙන්නෙ එහෙම බැරි බණේ එවුන්ට පරම්පරාව ගෙන යන එක සීමා කරන්න. 👍
    ------ Post added on Jun 2, 2023 at 10:25 AM
     
    • Dislike
    Reactions: PHBhagya

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    muta depression wadi welada? 🤔
    ලඬ්කා රන්බිමේ සාරයෙන් හැදී වැඩුණු මහා පුරුෂ බොදු ගොවි ලිඟුවක් බලා සැනසෙන්න ඔබත් එක් වන්න. ජය සිද්ධක ශ්‍රී!! දස මහා යෝධයන්ගෙන් පැවත එන, රාවණ කුලයේ සද්ධන්ත බොදු ගොවි පුරුෂයෙක් දිනපතා තමන්ගේ මහා යගදාවේ රැඟුම් සහ ඉන් මුදා හරින උකු ධාතු ස්කන්ධය බලා සැනසෙනු කැමති සිංහල බෞද්ධ කාන්තාවන් සිටිත්ද? මේ අපේ රටේ හැදෙන දේශීය රතු කැකුළු සහල්වල ගුණයෙන් උනන ධාතු මිස බටහිර චීස් බටර් පාන් ගිල දමා උනන වඳ සෙවල නොවේ. මගේ ගත පුරාම දුවන්නේ දිනපතා පිරිසිදු එළකිරි, ඌවේ මී පැණි හා වල් සුදු ළූණු අනුභවයෙන් ලබා ගන්නා මේ රන් කෙතේ ධාතු ශක්තියයි. සිංහල බෞද්ධ පුරුෂයනි, මේ රටේ අතීත යෝධයන්ගේ මහා ලිඟු දැකීමෙන් කෙළක් සොලීන් පලා ගිය බවද, කෙවිටි පහර නියපිටින් ගණන් නොගත් කෙත් සී සාන මී හරකුන් යෝධ ලිඟු දුටුවනම වලිග කෙටි නොසලා ඉර හැරෙන තුරු හීයේ දිවූ බවද, දුරුත්තේ වී වගාවට කිරි වැදුණේ මහා සිංහල යෝධයන් ධාතු මුදා හැර අතපය සෝදා ගත් ඇළ දොළ දියෙන් බව ඔබ දන්නෙහිද? රාවණා මහා රජුට තිබුණේ හිස් දහයක් නොව දස දෙනෙක්ගේ සවි ඇතිව ඇත් ධේනුවක් වුව පිනවීමය හැකි මහා පුරුෂ ශක්තියක් බව ඔබ දන්නවාද? එවන් උදාර මහිමයකට උරුමකම් කියන මේ පුණ්‍යභූමියේ පිරිමි අද කාන්තාවකගේ දෝතිය දැක කැඳ වෑහෙන පුහුළුවන් බවට පත්ව සිටිති. නැසී ගිය ඒ උරුමය හදවතට ගන්න කාලය නම් මෙයමැයි. මගේ ලිඟුව හා ධාතු දිනපතා බලා, ඒ ගැන සිතින් මෙනෙහි කිරීමට මගේ රටේ පිරිමි ඔබත් එක් වන්න. මුලදී ඔබට එයට අවඥා කිරීම ස්වභාවයයි. නමුත් කාලයත් සමග මගේ මහා සිංහල බොදු ගොවි ලිඟුවත්, එයින් නික්මෙන උණුසුම් උකු ධාතුත් ඔබේ යටි මනසටම කිඳා බසිනු ඇත. ඉහෙන් උපන් ආබාධයක් නැතිව පුතුන් ලබන ධීර කාන්තාවන් බලා සරුබව බාල කාන්තාවන් පවා දරුඵල උපද්දවා ගන්නේ යම් සේද, ඔබටද ප්ලැසීබෝ ක්‍රමයට ඔබේ ලිංගික ශක්තියද වර්ධනය කර ගත හැක. විශ්වාසයෙන් එක් වන්න. මා සමග මෛතූන්‍යයේ යෙදෙන්න. ගතේ මුළු ශක්තිය ලිඟුවට ගෙන ධාතු මුදා හරින්න. බලාගෙන සිටියදී ඔබේ පුරුෂ ශක්තිය වැඩෙනු ඇත. මේ වටා එක් වන ඔබ හිතේ තබා ගත යුතු තවත් දෙයකි. අද දින පෝන්හබ් අඩවිය අක් ඉස්බක් පිරී පවතින්නේ අන්‍ය ජාතික, අන්‍ය ආගමික, කුලහීන නැහැසුවන්ගෙනි. සිංහල බොදු ගොවි සළකුණ එහි තැබීමට සමත් කිසිවෙක් නැත. එබැවින් මාගේ පෝන්හබ් චැනල් එක සබ්ස්ක්‍රයිබ් කර රට ජාතියේ අනාගතය උදෙසා සිදු කරන මේ සද්කාර්යයට දායක වෙන්න. ස්තූතියි. pornhub/model/amashkawinda ස්තූතියි, මෙයට මහා ලිඟු ධාරක, දස මහා යෝධ ලේ නෑකම් සහිත, අමාශ් කවින්ද
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    Dont be panic guys.these scumbag people making some of false predictions, nobody can predict the economy even hanke also badly failed 😁
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    Dont be panic guys.these scumbag people making some of false predictions, nobody can predict the economy even hanke also badly failed 😁
    Hanky පොන්නයා මගෙන් අම්මට අහගත්ත thread ටික ඕනෙද උඹට? Even Hanky. අනේ පලයන් හුත්තො යන්ඩ. එ‍් වේසිගෙ පුතා දන්න අම්මගෙ පක. තොපි වගේ මෝඩ වේසිගෙ පුතාලාත් ඉතින් නහින දෙහින කාලෙ currency board consultant පට්ටමක් ගහගෙන ගතමනාවක් හම්බ කරගන්ඩ දඟලන fail හුත්තිගෙ පුතෙක්ගෙ පල් හෑලිවලට රැවටිලා වටේට හුකනවානෙ ඉතින්. No one can predict කිව්වට මම ඔය හරියටම predict කරලා තියෙන්නෙ. හැබැයි හැන්කි හුත්තා කියපු hyper inflation අ‍ාවෙත් නෑ, central bank වහන්න වුණෙත් නෑ. එතකොට හිතා ගනින් හරි කවුද කියලා. 🤣

    https://elakiri.com/threads/තාම-ඩො...්තු-හඳුනා-ගමු-හැන්කි-පුතාලාගේ-ලක්ෂණ.2050628/

    https://elakiri.com/threads/ඉන්ද්‍ර...ැන්කිට-ගූ-යවමින්-ඩොලරය-නැවතත්-බසියි.2050413/
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    Hanky පොන්නයා මගෙන් අම්මට අහගත්ත thread ටික ඕනෙද උඹට? Even Hanky. අනේ පලයන් හුත්තො යන්ඩ. එ‍් වේසිගෙ පුතා දන්න අම්මගෙ පක. තොපි වගේ මෝඩ වේසිගෙ පුතාලාත් ඉතින් නහින දෙහින කාලෙ currency board consultant පට්ටමක් ගහගෙන ගතමනාවක් හම්බ කරගන්ඩ දඟලන fail හුත්තිගෙ පුතෙක්ගෙ පල් හෑලිවලට රැවටිලා වටේට හුකනවානෙ ඉතින්. No one can predict කිව්වට මම ඔය හරියටම predict කරලා තියෙන්නෙ. හැබැයි හැන්කි හුත්තා කියපු hyper inflation අ‍ාවෙත් නෑ, central bank වහන්න වුණෙත් නෑ. එතකොට හිතා ගනින් හරි කවුද කියලා. 🤣

    https://elakiri.com/threads/තාම-ඩොලර්-තියාගෙන-ඉන්න-හැන්කිගෙ-පුත්තු-හඳුනා-ගමු-හැන්කි-පුතාලාගේ-ලක්ෂණ.2050628/

    https://elakiri.com/threads/ඉන්ද්‍රජිත්-වැඩ-පෙන්වයි-ස්ටීව්-හැන්කිට-ගූ-යවමින්-ඩොලරය-නැවතත්-බසියි.2050413
    ඉතිං හුත්තිගේ පුතෝ තෝ ඒක ගිහිං කියපං හැංකිට 😁 ,මට මොනාද කියන්නේ ,හැම පයියම දන්නවා වගේ හැමිනෙන්නේ 😁 උඹත් මාර කැරියා නේ 😁 තිතතටම කියලා පකයා ආර්ථිකේ ගැන 😁 කවුද හුත්තෝ නහින දෙහින තෝ වගේ නාකියෙක් කියලා හිතුවද මං මෝඩ වේසිගේ පුතෝ😁 පකයා,,,
     
    • Haha
    Reactions: Black_Adam

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    ඉතිං හුත්තිගේ පුතෝ තෝ ඒක ගිහිං කියපං හැංකිට 😁 ,මට මොනාද කියන්නේ ,හැම පයියම දන්නවා වගේ හැමිනෙන්නේ 😁 උඹත් මාර කැරියා නේ 😁 තිතතටම කියලා පකයා ආර්ථිකේ ගැන 😁 කවුද හුත්තෝ නහින දෙහින තෝ වගේ නාකියෙක් කියලා හිතුවද මං මෝඩ වේසිගේ පුතෝ😁 පකයා,,,
    ගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අ‍ැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ‍ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ‍් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අ‍ැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ? 🤔මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අ‍ැත්ත තත්ත්වය එ‍්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අ‍ාස විදිහට එ‍්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණ‍ත් දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්‍රධාන දේවල් සේරම ගැන. 🤣 අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ‍් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්. 💦🤣 හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අ‍ාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ. 🤭 අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්. 🤭 දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්‍රශ්නයක්. 😊😊
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    ගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අ‍ැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ‍ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ‍් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අ‍ැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ? 🤔මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අ‍ැත්ත තත්ත්වය එ‍්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අ‍ාස විදිහට එ‍්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණ‍ත් දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්‍රධාන දේවල් සේරම ගැන. 🤣 අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ‍් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්. 💦🤣 හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අ‍ාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ. 🤭 අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්. 🤭 දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්‍රශ්නයක්. 😊😊
    මාර පොරක්නේ උඹ 😁
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    මාර පොරක්නේ උඹ 😁
    කතා කරන එක වැරදි නෑ, හැබැයි හොඳට මතක තියා ගන්න මේක. Rejection එක දරා ගන්න බැරි පිරිසක් ඉන්නවා. එයාලට ගෑනු ළමයෙක් කියන්නෙ target එකක් වගේ. කාට හරි අ‍ාදරෙයි කියලා බෑ කිව්වාම එයාලගෙ මොළේ වයර් එකක් මාරු වෙනවා වගේ. ඊට පස්සෙ එයාලා උත්සාහ කරන්නෙ මොනවා හරි කරලා අදාළ කෙනාව දිනා ගන්න. එ‍්කට ලෝකෙ නැති ගේම් ගහනවා. රටේ නැති වැල් බයිලා කියනවා. කිසිම අ‍‍ාදරයකට එහෙම නෙවෙයි. Rejection එක දරා ගන්න බැරි නිසා කොහොම හරි කැමති කර ගැනීමේ හුදු අරමුණකින් විතරයි. අපේ භාෂාවෙන් කිව්වොත් බෑ බෑ කියපු එකීටත් ගැහුවා කියන මානසික fulfillment එකට විතරයි. අන්න එ‍් නිසා ඔයත්, මේක දකින අනිත් ගෑනු ළමයි හැමෝමත් එ‍්ක හොඳ පාඩමකට ගන්න. කෙනෙක් බෑ කිව්වට පස්සෙ දිගටම පස්සෙන් එ‍්ම වැඩි වෙනවා නම් තමනුත් එහෙම target එකක් වෙලා ඉන්නවා වෙන්න පුළුවන්. එහෙම කෙනෙකුට ඕන ඔයාගෙ හිත වෙනස් කරගෙන, ඔයාව නම්මගෙන, ඔයාව එයාට අ‍ාදරේ කරන්න සලස්වගෙන, ගොඩක් වෙලාවට ඔයාව අ‍ැඳකටත් අරගෙන එ‍් හඹා යාම ජයග්‍රහණයකින් අවසන් කරන්න. අර ඉස්සර පොත්වල තිබුණු එකම සතා කොහොම හරි හඹා ගිහින් දඩයම් කරන දඩයක්කාරයො වගේ. එ‍්ක අ‍ාදරයක් නෙවෙයි, thrill seeking endeavor එකක්. ඉතින් එතනට වැටෙන්න කලින් බොහොම ප්‍රවේශම් වෙන්න. ගෑණු ළමයෙක් විදිහට තමන්ට වටිනාකමක් දී ගන්න. කාගෙවත් සයිඩ් බඩුවක් විතරක් වෙනවා කියන දැනීම අ‍ැතිව, එහෙම හොඳයි නම් විතරක් එ‍් සම්බන්ධයට යන්න. හැබැයි කවදාවත් එ‍්කට අ‍ාදරේ කියලා රැවටෙන්න නම් එපා. Good luck. 👍
     

    cmtwap

    Well-known member
  • Oct 17, 2006
    1,032
    549
    113
    Nugegoda
    ගෑනුන්ට එහෙම මහලොකු සාගතයක් නෑනෙ බං. අපේ හරක් කෙල්ලෙක් දාන දාන post එකට heart දදා, එකක් හරි වදියි කියලා ගල් අහුරක් අඹ ගහට ගහන තියරිය වෙනුවට එයාලා react, comment කරන්නෙ අ‍ැත්තටම interest එකක් තියෙනවා නම් විතරයි. අනික එහෙම comment like ඕන නම් joke post එකක් දාහන්කො. කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න දාන එකට තියෙන comment heart ‍ගාණ වැදගත් නෑනෙ. මට හිතෙන විදිහට උඹලට කෙළවෙන්නෙත් කෙනෙක් හොයනවා වෙනුවට කීයක් interested ද කියලා හිතන්න යන එකෙන්. ගොඩක් වෙලාවට කට්ටිය ගනුදෙනු කරන්නෙ email වලින්. මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් post එකට like comment තියෙනවා වගේ දහ පහළොස් ගුණයක් email එකට message දානවා. එ‍් අයගෙන් හිතට හරි යන කට්ටිය තෝරගෙන chat කරලා, profile share කරගෙන, ගැළපෙනවා වගේ නම් call එකක්, වීඩියෝ කෝල් එකක් අරගෙන බලහන්කො. හිතට සතුටුයි නම් meet වෙලා සම්බන්ධයකට යන එකනෙ තියෙන්නෙ. අ‍ැත්තටම කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න උවමනාවක් තියෙනවා නම් එහෙමයි. Like comment ගණන් කර කර හිටියට මොනවද හම්බෙන්නෙ? 🤔මගෙ අත්දැකීම අනුව නම් කෙල්ලො sex ගැන කතා කරන්න බය වෙන්නෙ වැඩිපුරම කතා කරන අනිත් මනුස්සයා නිසා මචන්. උඹ මේ දාලා තියෙනවා සංස්කෘතිය, බැරි කම වගේ broad generalization බයිලා නම් ගහන්න පුළුවන්, හැබැයි අ‍ැත්ත තත්ත්වය එ‍්ක නෙවෙයි. අහපු ඉතිරි ටිකට පොඩ්ඩක් සදාචාරය අඩු කරලා උත්තරයක් දෙන්නම්. Sex "හරියට" කරන්න බැරි කමක් හෝ නොදන්න කමක් තියෙන ගෑනු ළමයි නෑ බං. අපි දැන ගන්න ඕන ගෑනු ළමයෙක් තමන් අ‍ාස විදිහට එ‍්ක කරන මට්ටමට comfortable කරගන්න. එහෙම නැතිව දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. Affairs තිබිලාම නැති, කොල්ලෙක් අතින්වත් අල්ලලාවත් නැති කියලා කියන ගෑනු ළමයින්ට වුණ‍ත් දන් නැති ප්‍රශ්නයක් නම් නෑ. ඔව් මම මේ කියන්නෙ කරන එක ගැන විතරක් නෙවෙයි, sex කරන්න ගියාම කරන ප්‍රධාන දේවල් සේරම ගැන. 🤣 අනිත් කතාව බොහෝ දුරට හරි. ඔව් හැදියාව පෙන්නන්න වෙන එක සෑහෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක්. මොකද බෑ බෑ තේරෙන් නෑ කියලා preface නොකර කරාම අපේ ඔස්තාර් අයියලා අන්දුන් කුන්දුන් වෙලා ඊට පස්සෙ කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තෙ කියල වාත වෙන නිසා. සමහරුන්ට එ‍් flip එක දැක්කාම කලිසමේ සරමෙම යන පොඩි අවුලක් එහෙමත් තියෙනවා ඉතින්. 💦🤣 හැබැයි ඉතින් එහෙම නෑ කියල දැන ගත්තාම, full ම trust එක අ‍ාවාම බලන්න ඕන ඉතින් අපේ ගෑනු ළමයින්ගෙ වැඩ. 🤭 අර ගිටාර් එකේ කතාව තමයි. උඹ ගිටාර් ගහද්දි මීයෝ කනවා වගේ නම් එක්කො උඹ ගහන්න කලින් ගිටාර් එක tune කරගන්න දන් නෑ. නැත්තම් කලින් හරියට tune කරලා දුන්න ගිටාර් එකවත් උඹ ගහන්න දන් නෑ. ඔව් ගිටාර් එකේ වුණත් අවුලක් තියෙන්න පුළුවන්, නැහැම නෙවෙයි. හැබැයි overwhelmingly හේතුව ගහන එකාගෙ බැරි බැරියාව. දන්න එකාට ඉතින් string දෙක තුනක් කැඩුණත් ලාවට හරි ගේමක් ගහ ගන්න පුළුවන්. 🤭 දන්න මට්ටමින් ගහලා පැත්තකින් තියන එක අවුලක් නෑ. හැබැයි සද්දෙ upset එකට ගිටාර් එකට බනිනවා නම් තියෙන්නෙ වෙන ප්‍රශ්නයක්. 😊😊
    මේ පොන්නයගෙ කමෙන්ට් පෙන්නන්නෙ නැති වෙන්න හදන්න බැරිද බං?
     
    • Haha
    Reactions: SLBlackKnight

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    මේ පොන්නයගෙ කමෙන්ට් පෙන්නන්නෙ නැති වෙන්න හදන්න බැරිද බං?
    මේ කවුද මේ අ‍ැරියස් කාරයා? කලින් හැමනෙන්ඩ අ‍ාව එකෙක්ද? නම නම් මීටර් නෑ. 🤣
     

    cmtwap

    Well-known member
  • Oct 17, 2006
    1,032
    549
    113
    Nugegoda
    මේ කවුද මේ අ‍ැරියස් කාරයා? කලින් හැමනෙන්ඩ අ‍ාව එකෙක්ද? නම නම් මීටර් නෑ. 🤣
    පොන්නයො එක්ක හැමිනෙන්නෙ නෑ ඩෝව්. සොරි... මේකෙ රෙන්නෙ නැතුව ලැට් එකක් හොයාගනින්..
     

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,927
    10,284
    113
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    AMBOOOOOOOOO
    KO BAN HANKI PAKAYA
    muta anuwa nam nam dan lankawa naha :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    Hankes-inflation-dashboard.jpg
    සිරාම කථාව. Steve Hanke බංකොලොත් වෙච්ච එකෙක්. උගේ image එක හදාගන්න පොඩි රටවල් ටිකක් අල්ලන් අනාවැකි කියනවා.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    පුක තමයි.හාමු මේ ඩොලර් එක අඩු කරන වේගෙට තව ටික දවසකින් සුද්දො පෝලිමේ එන්නෙ ඩොලර් මිටි අරගෙන රුපියල් ගන්න :)

    ඉස්සරහට නාමල් බේබි රටේ චන්දෙ ලංකරලා එන බෝම්බ, ආගමික පප්‍රශ්න විසඳලා ආර්ථිකය ගොඩ ගත්තම පර සුද්දෝ ලංකාවේ PR ගන්න පෝලිමට එන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: lilman