FRIENDS.....
Thanks for you updated me every with cases. මම Chrome වල විතරි download link එක test කලේ. එක එක Browsers වල එක එක විදියටයි download වෙන්නේ. ඔන්න මම තවත් ලේසි වෙන්න app එක .ZIP and .RAR වලින් upload කලා. App එකේනම් කිසිම case එකක් නැ. Phone එකේ Java support නම් එච්චරයි.
ජාවා phone එකක් ද කියල බලන්න පුලුවන් මේ site එකෙන්.
www.gsmarena.com
ඔයාලගේ set එකේ friendlata මේ link එක forward කරන්න.
http://ceyloncalendar.blogspot.com/
BIG THANKS n ENJOY.
Thanks for you updated me every with cases. මම Chrome වල විතරි download link එක test කලේ. එක එක Browsers වල එක එක විදියටයි download වෙන්නේ. ඔන්න මම තවත් ලේසි වෙන්න app එක .ZIP and .RAR වලින් upload කලා. App එකේනම් කිසිම case එකක් නැ. Phone එකේ Java support නම් එච්චරයි.
ජාවා phone එකක් ද කියල බලන්න පුලුවන් මේ site එකෙන්.
www.gsmarena.com
ඔයාලගේ set එකේ friendlata මේ link එක forward කරන්න.
http://ceyloncalendar.blogspot.com/
BIG THANKS n ENJOY.





