මට පොඩි ප්රශ්නයක් තියනවා දැන් Gay උන් කැමති කොල්ලන්ට නම් :dull: ඇයි අර කොල්ල කෙල්ලෙක් වගේ ඇඳගෙන ඉන්නේ ? අපි කෙල්ලෙක් අරගෙන room එකකට ගියොත් තමයි පොලිසියෙන් අල්ලන්නේ :angry: පත්තරේ සමලිංගික Ad තියනවා කිසි ප්රශ්නයක් නැහැ