ශිරන්තිගෙ_පෙට්ටිය_කැඩුවෙ_මර්වින්

???

  • ඔව්

    Votes: 40 63.5%
  • අවිශ්වාසයි

    Votes: 23 36.5%

  • Total voters
    63

kinkon

Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,139
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    mahindagei siranthigei sambandeta mahindalage paule un kemathi wela na hethuwa siranthila lansi paulak mahindala game minissu marvin mahindage game gajaya marvin lawa thamai siranthiwa ussala mahindawai siranthiwai ekathu karala thiyenne marvin & mahindage yaluwo

    අම්මට හුඩු මහින්ද ලන්සී පාටට ‍රැවටිලා වගේ!:oo::baffled:
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    මෙව්වා මහින්දට කඩේ යන එවුන් හොර අයි ඩී වලින් ඇවිල්ලා, ජෙනරල් තුමාට සපෝට් කරන අයගේ නම කැත කරන්න කරන වැඩ.

    මොඩරේටර් මහත්වරු මේ බලු ත්‍රෙඩ් එක අයින් කලොත් හොඳයි.
     

    1stepkloser

    Junior member
  • Apr 27, 2008
    989
    16
    18
    Ratmalana
    Yaluwa mechchara pahath thanata watila thread danna apa............

    Meka dakina aun baninne oyawa hadapu ayata.....ahinda karuna karala me wage wada karanna apa..............

    GT ayya me thread aka delete karala danne


    Yah true true ...


    It's ok to argue about politics between MR & SF ..

    But this is unacceptable ...





    Admins .. pls get necessary actions !!!
     

    bandara77

    Well-known member
  • Feb 1, 2009
    2,448
    209
    83
    48
    Oman
    චන්දෙ නිසා රටේ මිනිස්සුන්ට ගිය කලක්....බලනකොට දේශපාලනය කරන අය හොදයි....
     

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    Mey wage Thread dama ma MR ge supporterslai.. SF ge supportersla Athare wenasak Nathiwenawa... SF ta support karanwanam a'ka hariyata A'widiyata support karanna..
    Katha Widiyata Katha kiyala newei A'ka waradi..
     

    thicps

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    6,229
    185
    63
    Smallville
    thats the nature of general supporters speciallu UNP and JVP general supporters ..aluthen support karana aya nam honda athi..samanyen oya wage wachala katawal thiyenne mulbasagath JVP karayanta ha UNP karayanta
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    thats the nature of general supporters speciallu UNP and JVP general supporters ..aluthen support karana aya nam honda athi..samanyen oya wage wachala katawal thiyenne mulbasagath JVP karayanta ha UNP karayanta


    Onna oyaata methanadi nam waradunaa bro..... :D Api methanadi, mee thread ekata, apee akamaththa prakaasha karalaa thiyenawaa oyaata penunee nadda..........?? :rolleyes::rolleyes:


    Thread eka mula edala balanna...... :yes: MR sup karana aya wageema, SF sup karana ayath, mee thread ekata wiruddawa katayuthu karalaa thiyenawaaa...........!! :angry::angry:


    So, oyaa dan mee thread eken, wenath waasi ganna hadana wadee nam kathai hodeee.........!! :yes::yes:
     

    blacktarzan

    Well-known member
  • May 9, 2009
    7,113
    736
    113
    අතරමග
    Onna oyaata methanadi nam waradunaa bro..... :D Api methanadi, mee thread ekata, apee akamaththa prakaasha karalaa thiyenawaa oyaata penunee nadda..........?? :rolleyes::rolleyes:


    Thread eka mula edala balanna...... :yes: MR sup karana aya wageema, SF sup karana ayath, mee thread ekata wiruddawa katayuthu karalaa thiyenawaaa...........!! :angry::angry:


    So, oyaa dan mee thread eken, wenath waasi ganna hadana wadee nam kathai hodeee.........!! :yes::yes:

    ඒකට කියන්නේ කෙටියෙන් බොර දියේ මාලු බෑම කියලා
    ත්‍රෙඩ් එකේ හෙඩිම විතරයි මෙයා බලලා තියෙන්නේ
    එකයි එයාට වැරදිලා ඇත්තේ නැත්නම උවමනාවෙන් මග ඇරලා
     
    • Like
    Reactions: urajdrlk