thats the nature of general supporters speciallu UNP and JVP general supporters ..aluthen support karana aya nam honda athi..samanyen oya wage wachala katawal thiyenne mulbasagath JVP karayanta ha UNP karayanta
oya ohoma kiyanawanam mata kiyanna puluwan MR ge suppoter kenek Fake ID ekakin awith SF ta support karana ayage thathwaya pahath karanna me wage thread danawa kiyala........
yaluwa post eka danna kalin thread aka hariyata mula edan kiyawanna.......
meka damma kenata kiyanna one tika api thread aka damma welema kiuwa......
me thread ake SF or MR ta wena haniyakata wada EK eke thathwe pahath karana thread 1k kiyana thana api enne.............





