ශිරන්තිගෙ_පෙට්ටිය_කැඩුවෙ_මර්වින්

???

  • ඔව්

    Votes: 40 63.5%
  • අවිශ්වාසයි

    Votes: 23 36.5%

  • Total voters
    63

mcj1983

Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    thats the nature of general supporters speciallu UNP and JVP general supporters ..aluthen support karana aya nam honda athi..samanyen oya wage wachala katawal thiyenne mulbasagath JVP karayanta ha UNP karayanta

    oya ohoma kiyanawanam mata kiyanna puluwan MR ge suppoter kenek Fake ID ekakin awith SF ta support karana ayage thathwaya pahath karanna me wage thread danawa kiyala........

    yaluwa post eka danna kalin thread aka hariyata mula edan kiyawanna.......

    meka damma kenata kiyanna one tika api thread aka damma welema kiuwa......

    me thread ake SF or MR ta wena haniyakata wada EK eke thathwe pahath karana thread 1k kiyana thana api enne.............
    :(:(:(:(:(
     
    Dec 11, 2009
    74
    3
    0
    ow machan me wage thread danna epa..api sandane ayata wada wenas neha kiyala me wage thread walin pennum karanawa..JVP,UNP eke aya inne ugath aya..me wage threas dala apita chanda dinanna oney neha..
     

    December

    Well-known member
  • Aug 24, 2009
    2,072
    193
    63
    Kaduwela
    Yaluwa mechchara pahath thanata watila thread danna apa............

    Meka dakina aun baninne oyawa hadapu ayata.....ahinda karuna karala me wage wada karanna apa..............

    GT ayya me thread aka delete karala danne


    Hariyatama kiwwa machan... Thaman mona paththe unath me wage charter wada karana eka waradi...