අරූ අද ගෙදර එන ගමන් තෙල් තිබ්බත් ෂෙඩ් එක පැත්තේ ගිහින් තමයි එන්නේ.Awlk na @dilann porawa lide dala wahuwa aaye goda emak nathiwenna.![]()

අරූ අද ගෙදර එන ගමන් තෙල් තිබ්බත් ෂෙඩ් එක පැත්තේ ගිහින් තමයි එන්නේ.Awlk na @dilann porawa lide dala wahuwa aaye goda emak nathiwenna.![]()

නදුන් ඔයා.....
ලොල් තමයි ioc ගිහින් බලාපන්කො 92 යි 95යි තියෙනවද කියල, උබල වගේ ගුගල් මෝඩයො හිතන් ඉන්නෙ ඒක තියෙන ඒව ඇත්ත කියල,92 stock nathnam e wenuwata 93 gahana eka wenai. Point eka IOC eke octane 92, 93, 95 thunama sell karanawa kiyana eka.
![]()
92 නැ තමයි අපිට නම් තියෙන දවසක් අහුවෙලා නැ, මොන එකෙන් ගැහුවත් 93තමා උන් ගාව තියෙන්නෙ, උන් ගාව 95ත් නැ, මේවගෙ ඉන්න ගොඩේ පොන්නයො මොනාද දන්නෙ ඉතින් ගේ මුල්ලෙ ඉදන් කියෝනව මෝඩ හරක්..ඒක තමා 92 නැත්තං මිල වැඩි කරන්නෙ අහවල් මගුලටදඑරෝසන් දන්න ගනං 92 == 93 ගුපියො මොනව කිව්වත් ඒ උත්තමය කියන්නෙ IOC එකේ 92 නෑ ඒක IOC එකේ chairman කිව්වත් ඒක පිලිගන්නෙ නෑ ඌ
බෝඩ් වල ගහල තියෙන්නෙ මොනාද ඒලොල් තමයි ioc ගිහින් බලාපන්කො 92 යි 95යි තියෙනවද කියල, උබල වගේ ගුගල් මෝඩයො හිතන් ඉන්නෙ ඒක තියෙන ඒව ඇත්ත කියල,
92 නැ තමයි අපිට නම් තියෙන දවසක් අහුවෙලා නැ, මොන එකෙන් ගැහුවත් 93තමා උන් ගාව තියෙන්නෙ, උන් ගාව 95ත් නැ, මේවගෙ ඉන්න ගොඩේ පොන්නයො මොනාද දන්නෙ ඉතින් ගේ මුල්ලෙ ඉදන් කියෝනව මෝඩ හරක්..
------ Post added on Feb 21, 2022 at 10:10 PM
තොපිල දාපු එකම පොටෝ එකකවත් 93 ගැන සදහනක්වත් තියෙනවද?? නෑ, ඒත් අර @Hyaenidae දාපු ගූගල් චාට් වල ලස්සනට 93 තියෙනව, උන්ගෙ 92 වඩා 93 විකිනිලත් එක්ක,..
දැන්වත් පිලිගන්නවද IOC එකේ 92 තියනව කියල පොන්ස්?තොපිල දාපු එකම පොටෝ එකකවත් 93 ගැන සදහනක්වත් තියෙනවද?? නෑ, ඒත් අර @Hyaenidae දාපු ගූගල් චාට් වල ලස්සනට 93 තියෙනව, උන්ගෙ 92 වඩා 93 විකිනිලත් එක්ක,..ඒ උනාට ඒ චාටුත් බොරු ,ඔකුන් පට්ට ලාබයක් ලබන්නෙ 93 විකුනල ..ජිවිතේට IOC එකකින් තෙල් ගහල නැති @Hyaenidae @dilann වගේ මෝඩයො හිතාගෙන ඉන්නෙ IOC ලාබ ලබන්නෙ 92 විකුනල කියල..
![]()
මොන ශෙඩ් එකේද පොන්නයො තියෙන්නෙ?? ඔකුන්ගෙ 93 නම් තියෙනව .., උබල වහේ ගූ පොන්නයො මොනාද බන් දන්නෙ , හිතාගෙන් ඉන්නෙ උන් ලාබ ලබන්නෙ 92විකුනල කියල ලොල්දැන්වත් පිලිගන්නවද IOC එකේ 92 තියනව කියල පොන්ස්?![]()
Denethi pussegodatath neddaDiesel na kandy kohewat. Gahanne govt walata witarai![]()