ow ban. apeth yanne na.Ekkan yanna puluwan unath yaida? Malata yanne na.
Poddak wisthara karanna pls...අපි නම් ප්රොසෙස් එක ස්ටාට් කරා ඉක්මනින්ම![]()
ඩිලිවර් කරල ගෙන්න ගනින්.yup ඉස්සරහට පීසා කන අයට පාන් නැති මිනිස්සු ගල් ගහන සීන් එකක් යන්නේ
මගේ සල්ලි කිවුවට කාටවත් අදාල නෑ
Nikan visit ekekata giyath masa gaanekata lesthi wela yanne..3 weeks welin gedaraow ban. apeth yanne na.
eka athakata baluwama, eyalata gihilla servive wennath ba.
dan wate pite gewal, yaluwo ekka inna life eka eyalata nathi una gaman case wenna gannawa