ගැටේ ට අහු වෙලා දැන ගෙන අහු උනේ කියලා වැඩක් නෑ!තරාදියට දාල බැලුවොත් වැඩිපුර වාසිය උනේ අනුරට. අනිවා ගැටේ රනිලගේ. අනුරත් පටන් ගන්නකොටම ඒක කියලනේ පටන් ගත්තේ. රනිල ගැට ගැහුවට ඕකව කව්රු හරි පුටුවේ ඉන්දුවෙ නැත්තම් ආයේ ඔය පුටුවේ ඉදගන්න බෑ. ඕකට ජීවිතේට චන්ද දිනන්න බෑ. උපරිම වාසි තියාගෙන 2015 දිනන්න බැරි උන එකා දැන් කොහොම කරන්නද. සජිත් ගැන නම් කතා කරල වැඩකුත් නැ.
වැඩක් තියෙනවනේ. දැනගෙන අහුඋනත් නොදැන අහුඋනත්, රනිල්ට චන්ද දිනන්න බෑ. සජිත්ට අලුතින් මොලයක් එන්නෙත් නෑනේ. අරූ ඊයේ හැම බෝලෙටම හයේ පාරවල් ගහන එක කරේ.ගැටේ ට අහු වෙලා දැන ගෙන අහු උනේ කියලා වැඩක් නෑ!
Puthano kohomath enne nah kiyala ne thibbe.. loku publicity ekak thibeth nah ne.. adu tharamey itn eken marketing ekak wath... Nathnam oya wage ehekin kochchara reach ekak ganna puluwan da.
Arthika kamitu meeting eken mun maga arinna ona nisa, eken nondi wenna bari nisa.. sajiya enne nah kiyala danna nisath okata giya.. moda jeppo hithanawa..ammo jathika weeraya chandiya wage giya..aru hanguna kiyala..
Eeeta hapan sudarman kiyanne mahindayage golaya ne.. un kattiyama ekathu wela sajiyata gahapu gemak meka
Election ekakwath langa natuwa jeppange athal tika kaalayai minisunta mathaka inne. Minisunta hapa hapa inna monahari dena ekane mun okkoma karanne.සජියා ඊයේ විවාදෙට ආවේ නැති එක ගැන මොකද හිතන්නේ?
hmmmm sudarman karayai, mainai athare thiyena friendship eka, parana case nodanada, kohomada ehema move wenne, munatama kiyanna puluwanne athitha karattuwa...........ලැජ්ජා නැතිව අනුර ITN එක අස්සේ රිංගපු එක ගැන මොකද හිතන්නෙ
ඇයි ඌ ලැජ්ජවෙන්න ඕන?ලැජ්ජා නැතිව අනුර ITN එක අස්සේ රිංගපු එක ගැන මොකද හිතන්නෙ
අනුර සුධර්මන් ට ගහපු එක දැක්කේ නෑ නේ.