වීඩියෝ එක හරියට බලන්න. මෙතන තියෙන්නෙ වෙන ප්රශ්නයක්naya gaththa nam mona pakaya unath gewanna ona.army ekenda ali pukenda awe kiyala naya gaddi kiwwe nane
mata num penna bari ponnyek jangi suda@13.44 පොන්සියගේ දත් ටික නැතුව යන්න වෙන්නේ වැරදි එකෙක්ට කිව්වා නම් ,
අර මනුස්සය මුකුත් නොකිය පොන්නය mic එක අතේ තියන් ඉන්න බනිනවා නිකන් ,
2.50 පොන්සියෝන්ගේ චැනල්
සිරාවට@13.44 පොන්සියගේ දත් ටික නැතුව යන්න වෙන්නේ වැරදි එකෙක්ට කිව්වා නම් ,
අර මනුස්සය මුකුත් නොකිය පොන්නය mic එක අතේ තියන් ඉන්න බනිනවා නිකන් ,
2.50 පොන්සියෝන්ගේ චැනල්
anna kathawa #MR foreverඑකම රණවිරුවා මහින්ද මහත්තයා විතරයි.
බැංකු සේරම එතුමට ණයයි.
සිකුරිටි කාරය ඌට පැවරුන ජොබ් එක කරනවා. මී හරකෙක් කෑගහනවා. පොලිස් කාරයෝ ඉන්විසිබල්@13.44 පොන්සියගේ දත් ටික නැතුව යන්න වෙන්නේ වැරදි එකෙක්ට කිව්වා නම් ,
අර මනුස්සය මුකුත් නොකිය පොන්නය mic එක අතේ තියන් ඉන්න බනිනවා නිකන් ,
2.50 පොන්සියෝන්ගේ චැනල්
ඒක තමයි වෙලා තියෙන්නෙ. ඒක තේරෙන්නෙ ඉතින් පොඩි පිරිසකට විතරයිමෙතන හරියට සිද්ධිය කවුරුවත් කියන්නෙ නෑ. රටේ ආර්ථිකය කඩා වටෙන්න කලින් SDB ඒකෙන් ණය ගත්ත ඒවුන්ගෙ ණය පොලිය ආර්ථිකය කඩා වැටුනට පස්සෙ වැඩිකලා. 12% වගේ ඉදන් 26% වගේ ගානකට පොළිය වැඩි කලා.ඒ්කෙදි උන් කලේ පරණ ණය වාරිකය ඒහෙමම තියෙද්දි වාරික ගණන වැඩි කලා. එතකොට වෙන්නෙ සමහර ඒවුන්ට ඊලග ආත්මෙත් ණය ගෙවන්න සිද්ද වෙන ඒක.මම හිතන්නෙ ඔය වැඩේ අනිත් බැංකුත් කරන්න ඇති. ඒහෙම කරන්න උන එකට හේතුව විදියට උන් කිව්වෙ FD රේට් වැඩි උනා ඒ්වට පොළිය ගෙවන්න වෙන නිසා ණය පොලිය වැඩි කලා කියලා. ඒහෙම කරපු එක හරි ඒ්ක මූල්ය පරිපාලනයේ තියරියට අනුකූලයි කියමුකො. ඒ්ත් දැන් බලපන් FB රේට් කොච්චර අඩ් වෙලාද ඒ්ත් මුන් තාමත් ණය පොළිය සාදාරණ විදියට අඩු කලේ නෑ. ණය කරුවන්ව හූරන් කන සීන් ඒකක් තියන්නෙ මෙතන රණ විරුවන්ව හයිලයිට් කලාට ණය ගත්ත හැමෝම මේ අසාධාරණයට මුහුණ දෙනවා. මහ බංකුවෙන් කීපාරකට ණය පොලී අඩු කරන්න කිව්වද. ඒ්ත් SDB අඩු කලේ නෑ. ඒ වගේම අනිත් බැංකුවල ණය පොලී ගොඩක් අඩුයි.
floating debt rate eke base rate eka mokadda? eg; TB rate for corporate debenturesමෙතන හරියට සිද්ධිය කවුරුවත් කියන්නෙ නෑ. රටේ ආර්ථිකය කඩා වටෙන්න කලින් SDB ඒකෙන් ණය ගත්ත ඒවුන්ගෙ ණය පොලිය ආර්ථිකය කඩා වැටුනට පස්සෙ වැඩිකලා. 12% වගේ ඉදන් 26% වගේ ගානකට පොළිය වැඩි කලා.ඒ්කෙදි උන් කලේ පරණ ණය වාරිකය ඒහෙමම තියෙද්දි වාරික ගණන වැඩි කලා. එතකොට වෙන්නෙ සමහර ඒවුන්ට ඊලග ආත්මෙත් ණය ගෙවන්න සිද්ද වෙන ඒක.මම හිතන්නෙ ඔය වැඩේ අනිත් බැංකුත් කරන්න ඇති. ඒහෙම කරන්න උන එකට හේතුව විදියට උන් කිව්වෙ FD රේට් වැඩි උනා ඒ්වට පොළිය ගෙවන්න වෙන නිසා ණය පොලිය වැඩි කලා කියලා. ඒහෙම කරපු එක හරි ඒ්ක මූල්ය පරිපාලනයේ තියරියට අනුකූලයි කියමුකො. ඒ්ත් දැන් බලපන් FB රේට් කොච්චර අඩ් වෙලාද ඒ්ත් මුන් තාමත් ණය පොළිය සාදාරණ විදියට අඩු කලේ නෑ. ණය කරුවන්ව හූරන් කන සීන් ඒකක් තියන්නෙ මෙතන රණ විරුවන්ව හයිලයිට් කලාට ණය ගත්ත හැමෝම මේ අසාධාරණයට මුහුණ දෙනවා. මහ බංකුවෙන් කීපාරකට ණය පොලී අඩු කරන්න කිව්වද. ඒ්ත් SDB අඩු කලේ නෑ. ඒ වගේම අනිත් බැංකුවල ණය පොලී ගොඩක් අඩුයි.
ඔව් ඒ මනුස්සය කරන දේ 100% හරිසිකුරිටි කාරය ඌට පැවරුන ජොබ් එක කරනවා. මී හරකෙක් කෑගහනවා. පොලිස් කාරයෝ ඉන්විසිබල්![]()
![]()
![]()