අම්මට සිරි ....
You must spread some Reputation around before giving it to Capricorn-L again

Ekane ban Chine ipadunanam hondaine....![]()


ammo mehemath senagak...
me ara christmas holiday seen ekada?

Apoooooooooooooooooooo


api annathwat pin karanna one me wage rataka ipadenne......habai dan inna lokko tama eka vinasha karanne...!!!! too bad...!!




ජැක් කාරයන්ට නම් මරු රටවගෙ.+rep




ammmmo............


ape pareth oya wagemai bu



adenawa
rep ++


tnx 