ඔන්ටර්පිනර් වෙන්න ඕනිminiha mokakda karana company eka ?
Another daddys money maybe
ඩැඩීස් මනී....
------ Post added on Jan 8, 2022 at 11:46 AM
He is a photographer. I can not remember his name.miniha mokakda karana company eka ?
mu kohomada ban mechara salli hoyanneමොනවා උනත්,මේ වගේ වාහන තව ගෙන්න ඕන.ඕව හොඳට පාරේ එහා මෙහා යනකොට හාලි වලටත් ඉබේම අවසරය ලැබෙයි.අපේ පති වලට තමා ඔය වගේ යන්න පුළුවන් වාහන හරියන්නේ.කිලෝමීටර් ගණන් එක දිගට පේන පාලු පාරවල් තියෙන්නේ.

ඉවෙන්ට් මැනේජ් කරනවා කියන එකයි කන්ටෙන්ට් මැනේජ් කරනවා කියන එකයි ඉගෙන ගත්තට විතරක් කරන්න බෑ.එකට අදාළ පවුර්ශයක් උපතින් ගේන්න ඕන.එහෙම වැඩකරන මිනිස්සු දැක්කම අනිත් අයට හිතෙන්නේ වාසනාව කියල.නෑ හරියට වැඩක් කරනවා කියන එක වෙනම ලොකු කතාවක්.එක වෙලාවට වැඩ කරන එකේ ඉඳන්ම බැඳිලා තියනවා.මමත් අවුරුදු 7-8 කාලේ ඉඳන් සල්ලි හන්ඹ කළා.අපේ පොඩි කාලේ මේ වගේ නෙමේ හරිම දුෂ්කර අමාරු එකක්.ඒ කලේ ලංකාව අපායක්.එකයි අපිට දැන් තත්වය උනත් ගානක් නැත්තේ.මාත් එක්ක බොල් පොලපු කොල්ලෝ ගොඩදෙනෙක් අදත් කුලී වැඩ කරනවා.මේ ළමයත් මොලේ හරියට පාවිච්චිකරලා,වැඩේට ගරු කරලා ,වෙලාවට වැඩකරනවා ඇති.එතකොට සල්ලි වී ගානට හොයන්න පුළුවන්.mu kohomada ban mechara salli hoyanne
photo gahala
mageth yaluwo inna weddings events karana habay bike eke yanne
event eka dawasata hire karanawa wahaneyak![]()
dakke nadda bouquet eka ehenma wisikalaAi uta baninne?
Video karana ekaa ewa ayin karaada danne ne? Hamuduruwa daanna muu aai pansalata ennepai, ethakota ayin kalaada danne ne?dakke nadda bouquet eka ehenma wisikala
redda ethana dala giya
qualities naha porage
mek aththa ape rate aya hithanne campus (privet ho government )ඉවෙන්ට් මැනේජ් කරනවා කියන එකයි කන්ටෙන්ට් මැනේජ් කරනවා කියන එකයි ඉගෙන ගත්තට විතරක් කරන්න බෑ.එකට අදාළ පවුර්ශයක් උපතින් ගේන්න ඕන.එහෙම වැඩකරන මිනිස්සු දැක්කම අනිත් අයට හිතෙන්නේ වාසනාව කියල.නෑ හරියට වැඩක් කරනවා කියන එක වෙනම ලොකු කතාවක්.එක වෙලාවට වැඩ කරන එකේ ඉඳන්ම බැඳිලා තියනවා.මමත් අවුරුදු 7-8 කාලේ ඉඳන් සල්ලි හන්ඹ කළා.අපේ පොඩි කාලේ මේ වගේ නෙමේ හරිම දුෂ්කර අමාරු එකක්.ඒ කලේ ලංකාව අපායක්.එකයි අපිට දැන් තත්වය උනත් ගානක් නැත්තේ.මාත් එක්ක බොල් පොලපු කොල්ලෝ ගොඩදෙනෙක් අදත් කුලී වැඩ කරනවා.මේ ළමයත් මොලේ හරියට පාවිච්චිකරලා,වැඩේට ගරු කරලා ,වෙලාවට වැඩකරනවා ඇති.එතකොට සල්ලි වී ගානට හොයන්න පුළුවන්.
Video karana ekaa ewa ayin karaada danne ne? Hamuduruwa daanna muu aai pansalata ennepai, ethakota ayin kalaada danne ne?
Hamuduru waahaneta negala innakota kawuda owa as kara kara inne?
------ Post added on Jan 10, 2022 at 8:49 AM
ඌ හාමුදුරුවන්ට බයේ හිටියේ.(ගරු කිරීමට වැඩ එහා ගිය දෙයක් පේනවා).බය උනාම අනිත් ඒවා අමතක වෙන එක සාමාන්ය අත්දකීම් අඩු අයට වෙන දෙයක්.පොඩි එකෙක්නෙ.dakke nadda bouquet eka ehenma wisikala
redda ethana dala giya
qualities naha porage
ඔව් හැබැයි සපත්තු 2 ගලෝගන්න බැපේන්නේ නැද්ද බං.
ඌ පිනට දහමට ලැදි එකෙක්.
පින පලදෙනව.
shine wickramanayakeHe is a photographer. I can not remember his name.