සමලිංගිකත්වය නිසා අසාධාරණයට ලක් වූ ශ්‍රී

sudunone

Member
May 23, 2009
3,781
121
0
..

බැරිවෙලාවත් මචං ඕක ජීව විද්‍යාත්මක කේස් එකක් නොවුනා නම් උඹ මොකද කරන්නෙ ...:eek:.
උඹේ කතාවෙ හැටියට නම් යටි අර්මුනණ විදියට ගම්‍ය වෙන්නෙ එහෙම උනොත් උඹගෙම අක්ක හෝ නංගිවත් උබෙන් පරිස්සන් නෑ කියන් එකයි .....:frown:
ඒ කියන්නෙ අක්කටයි මල්ලිටයි වත් පාරෙ බැහැල එකට යන්න බෑ....:no::no:
අනික මේ ත්‍රෙඩයෙ හැටියට නීති ගත කලොත් එකට යාලුවො දෙන්නෙකුට කතා කර කර ඉන්නත් බෑ....උන්වත් හන්වඩු ගහයි....:sorry::(
හැබැයි දෙමාපියන් මිශ්‍ර ඉස්කෝල හොයාගනම යාවි තමන්ගේ ළමයිව දන්න....:rofl::rofl:
හි හි... ඒකෙත් පොඩි හොදක් තියනව....ඒත් අපි ඉස්කොලෙ ගිහින් ඉවරයිනේ....:(:no:
ආයිත් උඹේ ජීව විද්‍යාත්මක් සීන් එකට බැස්සම තාත්තටයි පුතාටයිත් පාරෙ බැහැල යන්න බැරි වෙයි....
උඹේ මරු නියාය.... මීට ආසන්නම දෙවල් මේ නීතිගත කිරීම නිසා උනු රටවල් තියනව.... නොදන්නවන හොයල බලපන්....
ඒව දැක්කම උඹේ ඔය තර්කෙ දැම්මෙ ඇයි කියලම උඹට හිතේවි( හොයාගන නවතින එකක් නෑ හොඳ කලුගලක් බලල මොලේ පිටල තියන තැන පොලේ ගහ ගනී.... )

දෙමවුපියන් හා දරුවන් අතරෙත්, සහෝදර සහෝදරියන් අතරෙත් සම්බන්ධතා ගැන මං කියල තියෙන්නෙ, ජීව විද්‍යාත්මක හේතු ඇරුණුකොට තවත් ඒව තියෙන බවයි. නමුත් වැදගත්ම දේ ජීව විද්‍යාත්මක හේතු කියලයි මට හිතෙන්නෙ. සමාජමය හේතු බොහෝවිට ගොඩ නැගිල තියෙන්නෙ ඒ මත නිසා.

සමලිංගික සබඳතාවලින් එම පුද්ගලයින්ට හෝ වෙනත් අයට හෝ මානව වර්ගයාට හෝ හානියක් වෙන බව හොයාගෙන නැති නිසයි මම කියන්නෙ එහි වරදක් නැති බව. නමුත් එවැනි හානිකර තත්ත්වයක් ඇති බවට සාක්ෂි ඇත්නම් මම බොහොම කැමැත්තෙන් මගේ මතය වෙනස් කර ගන්නවා. ඔයා කියනව වගේ ඇයි මේ තර්කෙ දැම්මෙ කියල හිතුණොත්, උත්තරේ තමයි මේ වන විට මා සතු දැනුම සහ අවබෝධය අනුව එහි වරදක් නොවීම.

මම කලිනුත් කියල තියෙනවා වගේ, යම් යම් සංස්කෘතික අංග කාලයත් සමග වෙනස් විය යුතුයි. ඇවැස්ස නෑයන් අතරෙ විවාහය, කුල භේදය මත රැකියා අවස්ථා නිර්ණය වීම, රෝහල්වලට ගොස් ප්‍රතිකාර ගැනීම, විවාහ ලියාපදිංචි කිරීම ඒ වගේ දේවල් කීපයක්.

අර සමහර රටවල වුණයි කියන ප්‍රශ්න මං දන්නෙ නෑ. මොනවද වෙලා තියෙන්නෙ?
 

tharinda07

Member
Mar 1, 2007
5,784
44
0
අපොයි නැහැ. පළවෙනි කාරණේ සුද්දො කරන ඔක්කොම අපි කරන්න ඕනෙ නැහැ. දෙවෙනි කාරණේ incest එහෙම නැත්නම් එකම පවුලෙ අය අතර ලිංගික සබඳතා/විවාහ ඇති වීම නුසුදුසු වෙන්න ජීව විද්‍යාත්මක හේතූන් තිබීම.


මිනිස්සු ජීව විද්‍යාත්මක හේතු නැත්තම් එකම පවුලෙ අයත් එක්ක ලිංගික සම්බන්දතා පවතවනවද?

සදාචාරක් තියෙනවා, හැදියාවක් තියෙනවා.ඒක සංකෘතිය මත පදනම්ව ගොඩ නැගුන එකක්. එහෙම නැතුව ජාන හින්දම නෙමෙයි. ජාන කියන්න මේක පැහැදිලි කරන්න බටහිර විද්‍යාඥයො නිර්මාණ්ය කරපු කතාවක් විතරයි.


ඉස්සර අපේ රටේ නෑනා මස්සිනා අතර විවාහ බහුලව කෙරුණත් අද අපි ඒක අනුමත කරන්නෙ නැහැ නේද? ඊට හේතුව ළඟ ඥාතීන්ගෙ ජාන බොහෝ දුරට සමාන නිසා, ඔවුන්ගේ දරුවන්ට ජානමය රෝග හැදීමට වැඩි අවකාශයක් තිබීමයි.
ලංකාවෙ නෑනා-මස්සිනා අතර විවාහ බහුලව සිදු උනේ නෑ, මම දන්න විදියට ඒක මහනුවර යුගෙ විතර ආපු එකක්.

ළමයි හදන්නෙ නැති වුණත් මව, පියා, දරුවන්, සහෝදර, සහෝදරියන් අතර ඇති සම්බන්ධය සමග ලිංගික සම්බන්ධතා ඇතිවීමෙ නොගැළපීමක් තියෙනව. මට ඒක විස්තර කරන්න අමාරුයි. නමුත් දරුවන් ආරක්ෂාව බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ දෙමවුපියන්ගෙන්. ඔවුන් දෙමවුපියන් විසින් අපහරණයට ලක් කිරීම ඒ ආරක්ෂාව, විශ්වාසය කඩ කිරීමක්. ඒ නිසා වයසින් අඩු තැනැත්තා මානසික රෝගියෙක් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා.


ඒක තමා සදාචාරය/හැදියාව කියන්නෙ( මේක ඒ ඒ සංස්කෘතියට සාපේක්ශයි).


සමලිංගිකයින් ගැන මා දරන මතයට හේතුව ඔවුන්ගේ ඒ චර්යාවෙන් ඔවුන්ට හෝ අන් අයට හෝ හානියක් නොවීම. ( බාලාපරාධ, දූෂණ ආදියෙන් සමලිංගික චර්යාව වෙනස් වෙන්නෙ මේ නිසා.) මෙතනදි මං කතා කරන්නෙ consent දිය හැකි වැඩිහිටියන් අතරෙ සම්බන්ධතා ගැන. තමන්ට හෝ අන් අයට කරදරයක් නොවෙන චර්යාවක් වැරදි චර්යාවක් හැටියට මා දකින්නෙ නෑ. වරදක් නොවේනම්, ඔවුන්ටත් සමාජයේ අනෙක් අයට හිමි වරප්‍රසාද හිමි විය යුතුයි.

සමලිංගික චර්යා වලින් බාල අපරාද, දූෂණ ඔනෙ තරම් වෙනවා. සමලිංගික චර්යා නිසා අපහසු තාවට පත්වෙච්ච අවස්ථා ඔනෙ තරම් තියෙනවා. අනිත් එක සමලිංගික චර්යා කරන ගොඩක් අය ද්විලිංගික අය.ඒ ගොල්ලො හින්දා දැනටත් ලිංගාශ්‍රිත රෝග බෝවීම වැඩියි.
අනිත් එක ඔහොම නීතියක් දැම්මොත් අපිට පාරෙ යන්නත් බැරිවෙයි. සමහර රටවල උන් අපේ කොල්ලො කරට අත දාගෙන ඉන්න ඒව දැක්කහම අහනව ගේද කියල. මෙ වගෙ නීතියක් ගෙනාවොත් අපිට කොල්ලෙක්ගෙ අගේවත් ගෑවෙන්න බැරි වෙයි, ගෑවිච්ච් ගමන් ගේ ගායි.
දැකල ඇති හොලිවුඩ් නලුවො එහෙම තව කොල්ලෙක් එක්ක කොහෙ හරි ගියොත් ගේ ගාල කෑ ගහන හැටි.


අනික් කාරණය මේ සඳහා ජානමය පදනමකුත් තිබීම. (සමාජමය පදනමකුත් ඇති.) heterosexual කෙනෙකුට බලෙන් සම ලිංගිකයකු හා සම්බන්ධතා පවත්වන්න කියන එක අපහසු දෙයක් වගේම, උත්පත්තියෙන් සමලිංගික පෙළඹවීමක් ඇති කෙනෙකුට අනෙක් පැත්තට සිතීමත් අපහසු දෙයක්.
මේ ඔක්කොම ජාන හින්දම වෙන එකක් නෙමෙයි. ඒකට හේතු ගොඩක් තියෙනවා.

මට මතක විදියට සමලිංගික හෝ නපුන්සක වෙලා ඉපදෙන්නෙ ගිය ආත්ම වල වැරදි කාම සේවනයේ හෝ ස්ත්‍රී දූෂනණ සිදු කරපු අය. දැන් මෙහෙම අය වැඩි වෙන්නෙත් කාම මිත්‍යාචාර වැඩි හින්දා වෙන්නත් පුලුවන්.




අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ අපේ පන්තිවල හිටිය ලමයෙකුගෙ මව සමලිංගික කාන්තාවක් වීමනිසා අපි ඒ ළමයාව කොන් කළා. මං අද ලැජ්ජ වෙනව ඒ ගැන. ඒ වගේම පියාගෙ නම උප්පැන්නයෙ නැති ළමයිනුත් කොන් වෙනව. අවිවාහක මව්වරුන්ගෙ දරුවන් කොන් වෙනව. පාසල් අවධියෙ ගැබ් ගන්නා ලමයින් කොන් වෙනව. මං හිතන්නෙ මේ හැම දෙයක්ම වෙනස් වෙන්න ඕනෙ. හැම කෙනෙකුටම එක හා සමාන අවස්ථා ලැබෙන්න ඕනෙ.
තාත්තල නැති අයට හිනා වීම වගේ ඒව නම් හොද නෑ තමා.

ඒත උබ කියන විඩියට ඔක්කොමටම ඉඩ දෙන්නෙ බෑ.ඉඩ දුන්නත් ලංකාවෙ සංස්කෘතියට හානි වෙන්නෙ නැති විඩියට විතරයි. ලංකාවෙ සංස්කෘතියක් තියෙනවා ඒක බුදුදහමෙන් පෝෂණය වුන එකක්. ඒක හින්ද තමය් අපි මෙහෙම හරි රැකිල ඉන්නෙ. එහෙම නැතුව ඔනෙ එකකට ඉඩ දුන්නොත් තව අවුරුදු 2500 තියා 500යක් වත් බුදු දහම ආරක්ශා කර ගන්න බරි වෙයි.
 
Jan 24, 2009
3,532
130
0


මිනිස්සු ජීව විද්‍යාත්මක හේතු නැත්තම් එකම පවුලෙ අයත් එක්ක ලිංගික සම්බන්දතා පවතවනවද?

සදාචාරක් තියෙනවා, හැදියාවක් තියෙනවා.ඒක සංකෘතිය මත පදනම්ව ගොඩ නැගුන එකක්. එහෙම නැතුව ජාන හින්දම නෙමෙයි. ජාන කියන්න මේක පැහැදිලි කරන්න බටහිර විද්‍යාඥයො නිර්මාණ්ය කරපු කතාවක් විතරයි.

බුදු හාමුදුරුවන්ගේ කාලේ හිටපු ෂඩ් ශාස්තෘවරුන්ගෙන් කෙනෙකුත් කියලා තිබුනා නේ මවක් නැත, පියෙක් නැත, නැවත ඉපදීමක් නැත.
අවශ්ය ඕනම විදියකට ණයට අරන් හරි කම් සැප ලබන්න කියලා. බුදු හාමුදුරුවෝ ඒක ප්‍රතික්ශේප කරා නේද?තමන් හදපු
වඩපු දෙමව්පියෝ ගැන රාග චේතනාවෙන් බලන එකා නම් ඉතින් .....

අපිට ජානමය බලපෑම නොසලකා හරින්න බෑ නේ. බුදුහාමුදුරුවෝ කියපු බීජ නියාමය ගැන අහලා ඇති නේ.

සමලිංගික චර්යා වලින් බාල අපරාද, දූෂණ ඔනෙ තරම් වෙනවා. සමලිංගික චර්යා නිසා අපහසු තාවට පත්වෙච්ච අවස්ථා ඔනෙ තරම් තියෙනවා. අනිත් එක සමලිංගික චර්යා කරන ගොඩක් අය ද්විලිංගික අය.ඒ ගොල්ලො හින්දා දැනටත් ලිංගාශ්‍රිත රෝග බෝවීම වැඩියි.
අනිත් එක ඔහොම නීතියක් දැම්මොත් අපිට පාරෙ යන්නත් බැරිවෙයි. සමහර රටවල උන් අපේ කොල්ලො කරට අත දාගෙන ඉන්න ඒව දැක්කහම අහනව ගේද කියල. මෙ වගෙ නීතියක් ගෙනාවොත් අපිට කොල්ලෙක්ගෙ අගේවත් ගෑවෙන්න බැරි වෙයි, ගෑවිච්ච් ගමන් ගේ ගායි.
දැකල ඇති හොලිවුඩ් නලුවො එහෙම තව කොල්ලෙක් එක්ක කොහෙ හරි ගියොත් ගේ ගාල කෑ ගහන හැටි.
ඔය කතාව ඇත්ත තමයි, ඒ වුනත් අද සිදුවෙන කාම අපරාධ එක්ක සංසන්දනය කරනකොට සමලිංගික කාම අපරාද සංඛ්යාත්මකව සුලු ප්‍රමානයක් නේ. ඒ වගේම සමලිංගික අය ද්වීලිංගික වෙන්නේ සමාජයෙන් එන පීඩනය නිසා නේද? කසාද බැදපන් කියලාබලකිරීම් වෙනකොට එයාලා ඒ පැත්තට තල්ලු වෙනවා නේ.
පාරෙ යන්න බැරිවෙයි කියන එක නම් ඇත්ත. කෙල්ලෙක් වුනත් කියාවි අපෝ අර කොල්ලා හෝමෙක්. වෙන කොල්ලෙක්ව හොයාගමු කියලා.


මට මතක විදියට සමලිංගික හෝ නපුන්සක වෙලා ඉපදෙන්නෙ ගිය ආත්ම වල වැරදි කාම සේවනයේ හෝ ස්ත්‍රී දූෂනණ සිදු කරපු අය. දැන් මෙහෙම අය වැඩි වෙන්නෙත් කාම මිත්‍යාචාර වැඩි හින්දා වෙන්නත් පුලුවන්.
ඕක නම් මමත් අහලා තියෙනවා.


තාත්තල නැති අයට හිනා වීම වගේ ඒව නම් හොද නෑ තමා.
එකගයි

ඒත උබ කියන විඩියට ඔක්කොමටම ඉඩ දෙන්නෙ බෑ.ඉඩ දුන්නත් ලංකාවෙ සංස්කෘතියට හානි වෙන්නෙ නැති විඩියට විතරයි. ලංකාවෙ සංස්කෘතියක් තියෙනවා ඒක බුදුදහමෙන් පෝෂණය වුන එකක්. ඒක හින්ද තමය් අපි මෙහෙම හරි රැකිල ඉන්නෙ. එහෙම නැතුව ඔනෙ එකකට ඉඩ දුන්නොත් තව අවුරුදු 2500 තියා 500යක් වත් බුදු දහම ආරක්ශා කර ගන්න බරි වෙයි.
මෙහෙමයි මචන් මිනිස්සු ගේ වුනා කියලා ඇදහීම් වලට ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ නේ. බුද්ධිමත් ගේ කෙනෙක් සත්යය මොකක්ද කියලා වටහා ගනීවි නේ. හැබැයි අපි ආසියාතික රටක් විදියට අපේ වටිනාකම් ‍රැක ගත යුතුයි. ඒක නිසා නීති හදුන්වා දෙන එක නම් නුසුදුසු දෙයක් තමයි
 

amila_90210

Member
Jul 5, 2008
17,444
436
0
෴පද පේළී෴

ඒ වගේම සමලිංගික අය ද්වීලිංගික වෙන්නේ සමාජයෙන් එන පීඩනය නිසා නේද? කසාද බැදපන් කියලාබලකිරීම් වෙනකොට එයාලා ඒ පැත්තට තල්ලු වෙනවා නේ.
මෙතන පොඩි නිවැරදි කිරීමක් වෙන්න ඕන..
සමාජයක සමලිංගික ආශ්‍රය කරන අය සැලකූ විට ,100% සමලිංගික
orientation (strict homosexual orientation සහිත)අයට වඩා වැඩිපුර ඉන්නේ bisexual orientation (Hetero & homosexual orientation co-exist)..ඒ කියන්නේ සමලිංගික නැඹුරුවක් තිබුණට එයාලට විරුද්ධ ලිංගිකයන් හා එකතු වීමෙ අකමැත්තක් හෝ බාධාවක් නෑ..නමුත් අර මුල් කොටසට ඔයා කිව්ව ගැටළුව එන්න පුළුවන්

PS: Bisexual orientation කියන එක හදුන්වන නිවැරදි සිංහල වචනය ද්විලිංගික නෙවෙයි :)
 
Last edited:
Jan 24, 2009
3,532
130
0
මෙතන පොඩි නිවැරදි කිරීමක් වෙන්න ඕන..
සමාජයක සමලිංගික ආශ්‍රය කරන අය සැලකූ විට ,100% සමලිංගික
orientation (strict homosexual orientation සහිත)අයට වඩා වැඩිපුර ඉන්නේ bisexual orientation (Hetero & homosexual orientation co-exist)..ඒ කියන්නේ සමලිංගික නැඹුරුවක් තිබුණට එයාලට විරුද්ධ ලිංගිකයන් හා එකතු වීමෙ අකමැත්තක් හෝ බාධාවක් නෑ..නමුත් අර මුල් කොටසට ඔයා කිව්ව ගැටළුව එන්න පුළුවන්

PS: Bisexual orientation කියන එක හදුන්වන නිවැරදි සිංහල වචනය ද්විලිංගික නෙවෙයි :)
මම කියන්නේ පියෝ සමලිංගිකයෝ bisexual වෙන්නේ සමාජයේ පීඩනය නිසා කියලා. එයාලට එයාලගේ පාඩුවේ ඉන්න දුන්නොත් තව කෙනෙක්(opposite sex) අසරණවෙන එක නවතිව් නේ.
ද්වීලිංගික කියන්නේ අදාල උපාංග දෙකම 1ම සතාගේ තියෙනවානම් නේ. මම bisexualට කියන සිංහල වචනය නම් දන්නේ නෑ.

p.s.අමිල අයියා කොහෙද හිටියේ මෙච්චර වෙලා?
 

tharinda07

Member
Mar 1, 2007
5,784
44
0

බුදු හාමුදුරුවන්ගේ කාලේ හිටපු ෂඩ් ශාස්තෘවරුන්ගෙන් කෙනෙකුත් කියලා තිබුනා නේ මවක් නැත, පියෙක් නැත, නැවත ඉපදීමක් නැත.
අවශ්ය ඕනම විදියකට ණයට අරන් හරි කම් සැප ලබන්න කියලා. බුදු හාමුදුරුවෝ ඒක ප්‍රතික්ශේප කරා නේද?තමන් හදපු
වඩපු දෙමව්පියෝ ගැන රාග චේතනාවෙන් බලන එකා නම් ඉතින් .....

අපිට ජානමය බලපෑම නොසලකා හරින්න බෑ නේ. බුදුහාමුදුරුවෝ කියපු බීජ නියාමය ගැන අහලා ඇති නේ.


එහෙම ගත්තත් බීජ නියාම කියන්නෙ එක සාධකයක් විතරයි. මිනිහෙක් හෝ සතෙක් කරන කියන ඒවා ඔක්කොම ජාන වලට ඌනනය කරන්න බෑනෙ. තව 4ක් තියෙනවා ධම්ම නියාම, කම්ම නියාම, උතු නියාම, චිත්ත නියාම.

තව එකක් මට ඉස්සෙල්ල පොස්ට් එකෙ කියන්න බැරි උනා. කවුරු හරි සංසාරෙ දිගටම ගැහැණු/පිරිමි වෙලා ඉදලා මේ ආත්මෙදි ඊට විරුද්ධ ලිංගයෙන් උපත ලැබුවොත් ඒ පුද්ගලයාගේ සංසාර පුරුද්ද හින්දත් විරුද්ධ ලිගිකයන්ට ආකර්ශනය නොවී සමාන ලිංගිකයන්ට ආකර්ශනය වෙන්න පුලුවන්. එහෙම නැත්තම් බයිසෙ‍ක්ෂුවල් වෙන්නත් පුලුවන්.



ඔය කතාව ඇත්ත තමයි, ඒ වුනත් අද සිදුවෙන කාම අපරාධ එක්ක සංසන්දනය කරනකොට සමලිංගික කාම අපරාද සංඛ්යාත්මකව සුලු ප්‍රමානයක් නේ. ඒ වගේම සමලිංගික අය ද්වීලිංගික වෙන්නේ සමාජයෙන් එන පීඩනය නිසා නේද? කසාද බැදපන් කියලාබලකිරීම් වෙනකොට එයාලා ඒ පැත්තට තල්ලු වෙනවා නේ


සමලිංගික අපරාධ අඩුයි තමා, අනිත් එක ඒව වාර්ථා වෙන්නෙත් නෑ. ඒව වාර්ථා වෙන්නෙ ලෙඩක් හැදුනහම. අනිත් එක ගොඩක් සමලිංගික කියන ගොඩක් අය bisexual අය සහ සමහර අය සමලිංගික/බයිසෙක්‍ශුවල් වෙන්නෙත් කගෙ හරි බල කිරීමකට.{උබ අහල ඇති නෑව් වල එහෙම රස්සාවල යන්න එපා කියල කියනවා, මොකද උන්ට කෙල්ලෙක් පේන්නවත් නැති හින්දා සමලිංගික ක්‍රියා ගොඩක් සිදු වෙනවා.(කැමැත්තෙන් හෝ අකමැත්තෙන්) }
සමලිංගික ක්‍රියා නිසා ජිවිතය විනාස කරගත්ත/වුන අයත් ගොඩක් ඉන්නවා.




මෙහෙමයි මචන් මිනිස්සු ගේ වුනා කියලා ඇදහීම් වලට ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ නේ. බුද්ධිමත් ගේ කෙනෙක් සත්යය මොකක්ද කියලා වටහා ගනීවි නේ. හැබැයි අපි ආසියාතික රටක් විදියට අපේ වටිනාකම් ‍රැක ගත යුතුයි. ඒක නිසා නීති හදුන්වා දෙන එක නම් නුසුදුසු දෙයක් තමයි
ඔව්, සමලිංගික උන් සමාජෙ ඉන්නවා. හොදම උදාහහරණෙ මනමාලියන්ට අන්දන පිරිමි අය, ගොඩක් උන් සමලිංගික. කෙල්ලෙක් දවසක් උනුත් එක්ක තියල ගියත් අතින්වත් අල්ලනෙ නෑ. ඒත් උන්ට ඔය නීතියක් දාන තරමට අසාධාරණයක් වෙලත් නෑ, එච්චර ප්‍රතිශතයක් ඇත්තෙත්. ඔහොම නීතියක් දැම්මොත් අපේ සමාජෙ උඩු යටිකුරු වෙනවා.

අනිත් එක ගේ ඒවට හිනා වෙන එක ඔය මොන නිතීය දැම්මත් නවතියෙන්නෙ නෑනෙ. ඔච්චර ගේ රයිට්ස් ගැන කතා කරන ඇමරිකාවෙත් එහෙමනෙ. ඒ අපි ඒකට කැමති නැති හින්දා. උන් තමන්ගෙ පාඩුවෙ වැඩෙ කරගන්නව නම් කාටවත් කරදරය නෑ, නැත්තන් අපිට මෙලො වැඩක් කරන්න වෙන එකක් නෑ ගේ ගේ කියල කියන්න ගනී.
 

sudunone

Member
May 23, 2009
3,781
121
0
තරින්ද කියනවා වගේ බෞද්ධ දර්ශනය අනුව බැලුවම, බීජ නියාම, කම්ම නියාම සහ සංසාර පුරුද්ද මේකට හේතු වෙන්න පුලුවන්.

ඒ අපි ඒකට කැමති නැති හින්දා. උන් තමන්ගෙ පාඩුවෙ වැඩෙ කරගන්නව නම් කාටවත් කරදරය නෑ, නැත්තන් අපිට මෙලො වැඩක් කරන්න වෙන එකක් නෑ ගේ ගේ කියල කියන්න ගනී.

මෙහෙම කියන එකනම් චුට්ටක් විතර ආත්මාර්ථකාමියි වගේ නේද? 'මට ප්‍රශ්නයක් එන්න පුලුවන් හින්ද උඹ විඳවපන්'

අපි අනුමත කලත් නැතත්, අවුරුදු දහස් ගණනක් පැවතුණා වගේ ඉදිරියටත් ඔය චර්යාව පවතීවි. සමලිංගික වීම නිසාම ඔවුන්ට හෝ සමාජයට සිදු වුණු/ විය හැකි අනතුරක් නැහැ නේද?

එහෙමනම් ඔවුන්ට අනෙක් අයට ඇති වරප්‍රසාදයක් අහිමි කරන එක වැරදි නේද?
 

tharinda07

Member
Mar 1, 2007
5,784
44
0
තරින්ද කියනවා වගේ බෞද්ධ දර්ශනය අනුව බැලුවම, බීජ නියාම, කම්ම නියාම සහ සංසාර පුරුද්ද මේකට හේතු වෙන්න පුලුවන්.



මෙහෙම කියන එකනම් චුට්ටක් විතර ආත්මාර්ථකාමියි වගේ නේද? 'මට ප්‍රශ්නයක් එන්න පුලුවන් හින්ද උඹ විඳවපන්'

අපි අනුමත කලත් නැතත්, අවුරුදු දහස් ගණනක් පැවතුණා වගේ ඉදිරියටත් ඔය චර්යාව පවතීවි. සමලිංගික වීම නිසාම ඔවුන්ට හෝ සමාජයට සිදු වුණු/ විය හැකි අනතුරක් නැහැ නේද?

එහෙමනම් ඔවුන්ට අනෙක් අයට ඇති වරප්‍රසාදයක් අහිමි කරන එක වැරදි නේද?

ආත්මාර්තයක්ම නෙමෙයි. මෙතන තියෙන්නෙ බහුතර කැමැත්තනෙ.

ඔව්.ඔය චර්යා පවතියි.දැන් තමන්ගෙ අම්මත් එක්ක ලිංගික ක්‍රියා කරපු අවස්ථාවක් සසන ඉතිහාසෙ අවස්ථාවකත් සදහන් වෙනවනෙ, ඒක් මොන සමාජයක උනත් අනුමත මරන්නෙ නෑ, ඒත් එහෙම කරන අය ඉන්නව(එදත් හිට්යා අදත් ඉන්නව ඇති) ඒ හිටියත් අපි ඒකට ප්‍රසිද්ධියක් දීලා ඒක ප්‍රචාරය කරන්න නෑනෙ ඒ අයගෙ අය්තිවසිකම් ගැන කතා කරන්නෙ නෑනෙ. ඒක ප්‍රසිද්ධ උනොත් ඒ අයව සමාජයෙන් කොන් වෙනවා මොකද ඒක දුරාචාරයක් හින්දා.


සමලිංගිකවීම හින්දා යම් අනතුරක් තියෙනවා. ලිංගික රෝග බෝවිම වැඩියි. සමලිංගිකයො අතර කොහොමත් වැඩියි. අනිත් එක බලෙන් සමලිංගික ක්‍රියා සදහා යොදා ගන්නවා(අර නැව් වල වෙන සිද්දිය වගෙ, අපිට ඒවයෙ රස්සවකට යන්න බෑ.ලෑල්ලක් ගහගෙන තමා යන්න වෙන්නෙ) මෙහෙම වෙලා ලෙඩ හැදිලා ජීවිත විනාශ වෙච්ච අය ඔනෙ තරම් ඉන්නවා.

ලංකාවෙ සමලිංගිකයන්ගෙ ඔහොම වරප්‍රසාද අහිමි වීමක් වෙලා නෑ. අනික ලංකාවෙ ගොඩක් ඉන්නෙ bisexual අය. සමහර අය යම් කාලෙක්දි සමලිංගික ක්‍රියා කරත් ඒක දිගටම කරන්නෙ නෑ.

අනිත් එක මොන දෙමව්පියන්වත් කැමති නෑනෙ තමන්ගෙ ලමයා සමලිංගික වෙනවට, ලමයි හදන්නෙ තමන්ගෙ පරම්පාරාව පවත්වගෙන යන්න ඕනෙ හින්දා. ඒත් මම අර ඉස්සෙල්ල කිව්ව වගෙ කවුරු සමලිංගිකම වෙලා ඉපදුනොත් කරන්න දෙයක් නෑ. ඒත් කාගෙ හරි පවුලෙ ඉන්න එකම ලමයා සමලිංගික උනොත් ඒක දෙමව්පියන්ට බරපතල ප්‍රශ්නයක්. ඒකත් මූලික ලෙස දෙමව්පියන්ගෙ පින්/පව් මත හා අනිකුත් සධක මත් තමා තීරණය වෙන්නෙ.

සමලිංගික ක්‍රියා කියන්නෙත් සමාජය විසින් අනුමත් නොකරන ලිංගික ක්‍රියාවක්නෙ. කරන එක්කෙනෙක් තමන් ගෙ පඩුවෙ කර ගත්තටනම් කමක් නෑ.

ප.ලි

කොහොමත් ලෝකෙ යන විදියට ඕව වැඩි වෙනවා. ඒ වැඩි උනා කියල ඒවට අනුබල දෙන්නෙ ඔනෙ නෑනෙ. මේව වැඩි වෙලා අන්තිමට කොසොල් රජතුමා දැක්ක හීන දොලහ ඇත්ත වෙන කාලෙ වෙනකොට උපරිම වෙයි.:eek::baffled: මගෙ නම් පාර්ථ්නාව ඒ කලෙදි මිනිහෙක් වෙලා නොයිපදේවා කියන එක
 
Last edited:

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
ආපෝ මේ "ගේ" ත්‍රෙඩ් එක තාම යනවද, නීතී කෙසේ වෙතත් "ගේ" කියන නම ඈහුවාත් බඩ දගලනව,
 

sudunone

Member
May 23, 2009
3,781
121
0
මොනවා වුනත් US වල ග්‍රීන් කාඩ් එක ගන්න මරු අදහසක්... :lol::lol::lol::lol:

ඔව්, මමත් හිතන්නෙ ඒකට දාපු පොතක් වෙන්න ඕනෙ මේ කියන සිද්දියනම්. :lol:
 

malkavi

Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    ඔව්, මමත් හිතන්නෙ ඒකට දාපු පොතක් වෙන්න ඕනෙ මේ කියන සිද්දියනම්. :lol:

    මට මතකයි මොකක් හරි හින්දි ෆිල්ම් එකක තිබ්බා මේ වගේ කතාවක්...
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    රට පනින සීන් එකක්ද? මං බලල නෑ.
    නෑ නෑ. ඇමරිකාවට ගියපු කොල්ලෝ දෙන්නෙක් නවතින්න ප්ලේස් 1ක් හොයාගන්නයි, ග්‍රීන්කාඩ් ගන්නයි ගේ කපල් 1ක් විදියට රගපානවා. දෙන්නම එකම
    කෙල්ලට ආදරේ කරනවා. කෙල්ල හිතන්නේ මුන් ගේ කියලා..... ඔන්න ඔය විදියට කතාව යන්නේ:rofl::rofl::rofl:
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    නෑ නෑ. ඇමරිකාවට ගියපු කොල්ලෝ දෙන්නෙක් නවතින්න ප්ලේස් 1ක් හොයාගන්නයි, ග්‍රීන්කාඩ් ගන්නයි ගේ කපල් 1ක් විදියට රගපානවා. දෙන්නම එකම
    කෙල්ලට ආදරේ කරනවා. කෙල්ල හිතන්නේ මුන් ගේ කියලා..... ඔන්න ඔය විදියට කතාව යන්නේ:rofl::rofl::rofl:

    එහෙනම් උන් BI :lol: