සමලිංගිකත්වය නිසා අසාධාරණයට ලක් වූ ශ්‍රී

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
purudu wediyata off hte topic gihin dan meka pages 20+ ;)
ලොල්. මම මේ වට් ඩූ යූ ෆීල් නව් එකට එන්න බෑරුව ඉන්නවා, මොකද තව එක පෝස්ට් එකක් දෑම්මොත් මට අවන්තයගේ ලොකුම ස්පෑමා කාඩ් එක වෑටෙනවා :lol: උබටත් 1000 තව ටිකයි නේද ඔනේ
 

thilangr8

Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    ලොල්. මම මේ වට් ඩූ යූ ෆීල් නව් එකට එන්න බෑරුව ඉන්නවා, මොකද තව එක පෝස්ට් එකක් දෑම්මොත් මට අවන්තයගේ ලොකුම ස්පෑමා කාඩ් එක වෑටෙනවා :lol: උබටත් 1000 තව ටිකයි නේද ඔනේ

    eka thama mamath dakka :D
    mama 3rd spammer wenna wage yanne :P ;)
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    eka thama mamath dakka :D
    mama 3rd spammer wenna wage yanne :P ;)

    ලොල්. මම මේ වට් ඩූ යූ ෆීල් නව් එකට එන්න බෑරුව ඉන්නවා, මොකද තව එක පෝස්ට් එකක් දෑම්මොත් මට අවන්තයගේ ලොකුම ස්පෑමා කාඩ් එක වෑටෙනවා :lol: උබටත් 1000 තව ටිකයි නේද ඔනේ

    ahhh ubala denna meketh spam karanna patan gattada ... :lol: :lol: